sinesium Napisano 5 Września 2010 Udostępnij Napisano 5 Września 2010 Witajcie, jaki wybrać interfejs do połączenia się z komputerem Citroen C3, który umożliwiałby sprawdzenie błędów (ew. kasowanie, kasowanie licznika serwisowego ) ? Czy coś takiego będzie współpracować z jakimś softem PSA ? EUROSCAN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 5 Września 2010 Udostępnij Napisano 5 Września 2010 Skasujesz tym tylko bledy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sinesium Napisano 5 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2010 > Skasujesz tym tylko bledy. A w jakim zakresie pozwoli ten interfejs na diagnostykę auta ? Chciałbym jeszcze zapytać o taką sprawę: po odpaleniu silnika ( zazwyczaj jak jest zimny lub postoi nieco) przez ok 1-2 sek świeci się lampka CHECKENGINE ( żółty silniczek ) i słychać jednokrotne piknięcie. Czy to normalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 5 Września 2010 Udostępnij Napisano 5 Września 2010 > A w jakim zakresie pozwoli ten interfejs na diagnostykę auta ? Zalezy jaki program , generalnie kody bledow ,plus odczyty z niektorych czujnikow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 5 Września 2010 Udostępnij Napisano 5 Września 2010 > Witajcie, > jaki wybrać interfejs do połączenia się z komputerem Citroen C3, > który umożliwiałby sprawdzenie błędów (ew. kasowanie, kasowanie licznika serwisowego ) ? > Czy coś takiego będzie współpracować z jakimś softem PSA ? > EUROSCAN Jak chcesz dużo zrobić, to tylko i wyłącznie Actia. Koszt za chińskiego (w pełni działającego) klona to jakieś 900zł. Wszystko inne ma ograniczoną funkcjonalność lub jej całkowity brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sinesium Napisano 5 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2010 > Jak chcesz dużo zrobić, to tylko i wyłącznie Actia. Koszt za chińskiego (w pełni działającego) > klona to jakieś 900zł. > Wszystko inne ma ograniczoną funkcjonalność lub jej całkowity brak. Potrzebowałbym głównie takiego interfejsu, który przyda się do sprawdzania ew. błędów podsystemów auta i sprawdzenia parametrów, które mogły by sugerować wystąpienie ewentualnej awarii w nieodległej przyszłości. Nie potrzebuję zmieniać parametrów pracy silnika, tuningować, etc. Chciałbym po prostu wiedzieć co się ew. psuje i że trzeba zbierać kasę na naprawę. Mam nadzieję, że wielu kącikowiczów używa z powodzeniem interfejsów, które nie kosztują prawie tysiąca złotych, a pozwalają na odczyt tych najważniejszych parametrów. Chciałbym zatem prosić o sugestie w tym temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 5 Września 2010 Udostępnij Napisano 5 Września 2010 > Potrzebowałbym głównie takiego interfejsu, który przyda się do sprawdzania ew. błędów podsystemów > auta i sprawdzenia parametrów, które mogły by sugerować wystąpienie ewentualnej awarii w > nieodległej przyszłości. > Nie potrzebuję zmieniać parametrów pracy silnika, tuningować, etc. Chciałbym po prostu wiedzieć co > się ew. psuje i że trzeba zbierać kasę na naprawę. > Mam nadzieję, że wielu kącikowiczów używa z powodzeniem interfejsów, które nie kosztują prawie > tysiąca złotych, a pozwalają na odczyt tych najważniejszych parametrów. > Chciałbym zatem prosić o sugestie w tym temacie. Jeśli C3 jest elektronicznie podobne do C4 i 307, to Actia jest jedynym sensownym interfejsem, o tyle, że pozwoli na diagnostykę całości - każdego "kalkulatora". Wszystkie inne interfejsy OBD2 pozwolą tylko na odczytanie kodu błędu w ECU i ew. kalkulatorze ABS/ESP + ew. skasowanie błędu. Nie powie nic na temat tego co ów błąd oznacza. Zajrzyj sobie na forum www.peugeot-klub.pl - tam ludzie kombinowali z niezależnymi interfejsami. Soft fabryczny (Peugeot Planet czy Citroen Lexia) nie zadziała na obcych interfejsach - choćby przez identyfikację - wysyła co jakiś czas do interfejsu string, na który ów interfejs powinien prawidłowo odpowiedzieć. Interfejs inny niż Actia, odpowiedzieć nie potrafi, tylko przepuszcza string dalej - do ECU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sinesium Napisano 5 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2010 > Jeśli C3 jest elektronicznie podobne do C4 i 307, to Actia jest jedynym sensownym interfejsem, o > tyle, że pozwoli na diagnostykę całości - każdego "kalkulatora". Wszystkie inne interfejsy > OBD2 pozwolą tylko na odczytanie kodu błędu w ECU i ew. kalkulatorze ABS/ESP + ew. skasowanie > błędu. Nie powie nic na temat tego co ów błąd oznacza. > Zajrzyj sobie na forum www.peugeot-klub.pl - tam ludzie kombinowali z niezależnymi interfejsami. > Soft fabryczny (Peugeot Planet czy Citroen Lexia) nie zadziała na obcych interfejsach - choćby > przez identyfikację - wysyła co jakiś czas do interfejsu string, na który ów interfejs > powinien prawidłowo odpowiedzieć. Interfejs inny niż Actia, odpowiedzieć nie potrafi, tylko > przepuszcza string dalej - do ECU. Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.