Skocz do zawartości

ruda i wyszła dziura


raf7

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy, wyszła dziura po 4 latach, tak robią majstry. Ehhh szkoda gadać.

284165889-1.JPG

284165889-2.JPG

Dobra jak zrobić, żeby wyszło w miarę dobrze, aby dało się jeszcze jakoś pojeździć, wszystko mam zamiar robić samemu. Od razu dodam, że błotnik idzie na śmietnik i będę szukał drugiego. Na razie wysmarowałem wszystko Cortaninem.

Wiadomo, wyciąć podłużnice wewnętrzną aż do rdzy, wspawać kawałek stali, żeby mieć gdzie zamocować błotnik, chodzi mi teraz o zdjęcie błotnika (tylko 4 śruby do odkręcenia, czy coś jeszcze?), co na zabezpieczenie dać jakie preparaty, nie wszędzie jest tak zjedzone od spodu, więc dobrze by było czymś zabezpieczyć, co dać na łączenie słupka i podłużnicy z błotnikiem, jakąś masę uszczelniającą?

A tak w ogóle zastanawiam się czy nie przejeździć tak zimy i zająć się tym na wiosnę?

post-31436-14352509655838_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie taki mam zamiar, mam migomat więć ze wspawaniem wyciętego kawałka nie będzie problemu. Pod błotnik masa uszczelniająca, a jaki podkład dawać pod tą cześć wspawaną, bo gołej blachy to nie zostawię, a samego lakieru na to się nie kładzie.

Oczywiście obejrze też całą podłużnice i kielichy pod kolumny, mam nadzieje, nie będzie tak zjedzone jak z boku, bo inaczej mijał bym sie całą tą robotą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oczywiście obejrze też całą podłużnice i kielichy pod kolumny, mam nadzieje, nie będzie tak

> zjedzone jak z boku, bo inaczej mijał bym sie całą tą robotą.

zdemontuj całą kolumnę mcphersona i tak dokładnie oczyść. Na oczyszczoną blachę cortan (czy jakoś tak) nie brunox bo się nie nadaje, potem podkład reaktywny profilaktycznie, dowolna farba i na koniec warstwa bituniczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> właśnie taki mam zamiar, mam migomat więć ze wspawaniem wyciętego kawałka nie będzie problemu. Pod

> błotnik masa uszczelniająca, a jaki podkład dawać pod tą cześć wspawaną, bo gołej blachy to

> nie zostawię, a samego lakieru na to się nie kładzie.

Na "gołą" blachę, dobrze odtłuszczoną i wysuszoną najlepiej nadaje się grunt reaktywny (wash primer) np. taki jakiś tekst .

Ten jest drogi bo jest go do kupy 2 litry, ale widziałem gdzieś mniejsze opakowania, niekoniecznie Novola. Schnie szybko, a dla elementów schowanych przed wzrokiem można nakładać pędzelkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.