raf7 Napisano 11 Września 2010 Udostępnij Napisano 11 Września 2010 Koledzy, wyszła dziura po 4 latach, tak robią majstry. Ehhh szkoda gadać. Dobra jak zrobić, żeby wyszło w miarę dobrze, aby dało się jeszcze jakoś pojeździć, wszystko mam zamiar robić samemu. Od razu dodam, że błotnik idzie na śmietnik i będę szukał drugiego. Na razie wysmarowałem wszystko Cortaninem. Wiadomo, wyciąć podłużnice wewnętrzną aż do rdzy, wspawać kawałek stali, żeby mieć gdzie zamocować błotnik, chodzi mi teraz o zdjęcie błotnika (tylko 4 śruby do odkręcenia, czy coś jeszcze?), co na zabezpieczenie dać jakie preparaty, nie wszędzie jest tak zjedzone od spodu, więc dobrze by było czymś zabezpieczyć, co dać na łączenie słupka i podłużnicy z błotnikiem, jakąś masę uszczelniającą? A tak w ogóle zastanawiam się czy nie przejeździć tak zimy i zająć się tym na wiosnę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 11 Września 2010 Udostępnij Napisano 11 Września 2010 wyciąć skorodowany kawałek, wspawać nowy. Pod spodem będzie jeszcze więcej korozji, zdemontuj obydwa mcphersony i tam posprawdzaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekziomek2007 Napisano 12 Września 2010 Udostępnij Napisano 12 Września 2010 jeżeli nie masz miga, to dokładnie wyczyść ten kawałek metalu, pomaluj podkładem potem blacha na to ocynkowana i nity oczywiście pod blachę silikon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raf7 Napisano 14 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2010 właśnie taki mam zamiar, mam migomat więć ze wspawaniem wyciętego kawałka nie będzie problemu. Pod błotnik masa uszczelniająca, a jaki podkład dawać pod tą cześć wspawaną, bo gołej blachy to nie zostawię, a samego lakieru na to się nie kładzie. Oczywiście obejrze też całą podłużnice i kielichy pod kolumny, mam nadzieje, nie będzie tak zjedzone jak z boku, bo inaczej mijał bym sie całą tą robotą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 14 Września 2010 Udostępnij Napisano 14 Września 2010 > Oczywiście obejrze też całą podłużnice i kielichy pod kolumny, mam nadzieje, nie będzie tak > zjedzone jak z boku, bo inaczej mijał bym sie całą tą robotą. zdemontuj całą kolumnę mcphersona i tak dokładnie oczyść. Na oczyszczoną blachę cortan (czy jakoś tak) nie brunox bo się nie nadaje, potem podkład reaktywny profilaktycznie, dowolna farba i na koniec warstwa bituniczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fafa Napisano 15 Września 2010 Udostępnij Napisano 15 Września 2010 > właśnie taki mam zamiar, mam migomat więć ze wspawaniem wyciętego kawałka nie będzie problemu. Pod > błotnik masa uszczelniająca, a jaki podkład dawać pod tą cześć wspawaną, bo gołej blachy to > nie zostawię, a samego lakieru na to się nie kładzie. Na "gołą" blachę, dobrze odtłuszczoną i wysuszoną najlepiej nadaje się grunt reaktywny (wash primer) np. taki jakiś tekst . Ten jest drogi bo jest go do kupy 2 litry, ale widziałem gdzieś mniejsze opakowania, niekoniecznie Novola. Schnie szybko, a dla elementów schowanych przed wzrokiem można nakładać pędzelkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.