koyotee Napisano 26 Września 2010 Udostępnij Napisano 26 Września 2010 jak się pozbyć seryjnej kierownicy z pandy? Jutro z rana mam zamiar się za to zabrać i chcę zaplanować co i jak żeby po narzędzia nie biegać ja idiota. Ktoś już wykręcał? druga sprawa to naba: czy ktoś może porównywał wieloklin w pandzie i w seicento/cinquecento? Na oko wygląda na taki sam a mam akurat kierownicę z nabą do seja. Wiadomo, kierunki mogą nie odbijać ale to mnie akurat nie martwi. niedługo będzie do sprzedania oryginalna kiera z poduchą jakby ktoś reflektował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 26 Września 2010 Udostępnij Napisano 26 Września 2010 > jak się pozbyć seryjnej kierownicy z pandy? Jutro z rana mam zamiar się za to zabrać i chcę > zaplanować co i jak żeby po narzędzia nie biegać ja idiota. Ktoś już wykręcał? na naszej stronie masz manual wymiany przełącznika zespolonego- jest dokładnie opisane co i jak > druga sprawa to naba: czy ktoś może porównywał wieloklin w pandzie i w seicento/cinquecento? Na oko > wygląda na taki sam a mam akurat kierownicę z nabą do seja. Wiadomo, kierunki mogą nie odbijać > ale to mnie akurat nie martwi. tego nikt nie testował > niedługo będzie do sprzedania oryginalna kiera z poduchą jakby ktoś reflektował to na giełde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 26 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2010 > na naszej stronie masz manual wymiany przełącznika zespolonego- jest dokładnie opisane co i jak dziękuję, ściągnąłem, przeczytałem, banał! > tego nikt nie testował będę pierwszy, zdam relację > to na giełde powolutku, najpierw musi wjechać na miejsce nowa kierownica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.