bez Napisano 10 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2005 czy wymiana wymaga jakiś szczególnych dokonań? (nie pytam o BBM ylko ogólnie, bo na motokaciku bez odzewu ) i skąd wiadomo, że sa jeszcze dobre albo już nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yanusz1 Napisano 10 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2005 > czy wymiana wymaga jakiś szczególnych dokonań? > (nie pytam o BBM ylko ogólnie, bo na motokaciku bez odzewu ) > i skąd wiadomo, że sa jeszcze dobre albo już nie? Poprzednio jeździłem klekotem i nic trudnego Wymiana zgodnie ze wskazówkami producenta silnika lub tak jak w moim przypadku jak odczuwa się przy rozruchu , szczególnie w zimę że nie pali na którymś cylindrze, wtedy wymieniałem wszystkie cztery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chevy Napisano 10 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2005 > czy wymiana wymaga jakiś szczególnych dokonań? > (nie pytam o BBM ylko ogólnie, bo na motokaciku bez odzewu ) > i skąd wiadomo, że sa jeszcze dobre albo już nie? szczegonych dokonan nie ma, ale wszystko zalezy jakie to auto, bo dostep do swiec jest baaardzo rozny. a kiedy wymieniac? kiedy dizelek ciezko odpala, trzeba go dlugo krecic, po odpaleniu przez kilka sekund pracuje nierowno itp. jesli natomiast juz odpali i pochodzi dluzej niz pol minuty a nadal pracuje nierowno to nie wina swiec. uwaga! czasem przy wymianie swiec okazuje sie, ze modul swiec jest uszkodzony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 10 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2005 a czy na oko widac, że świeca jest kaput? myslę, że to świece... dostęp łatwy więc nie będzie problemu, myslę pmyslałem, że jak sprawdze na końcówce świec sprawdzę napięcie to powinienem mieć pewność, "że przed świecami" wszystko OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chevy Napisano 10 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2005 > a czy na oko widac, że świeca jest kaput? > myslę, że to świece... > dostęp łatwy więc nie będzie problemu, myslę > pmyslałem, że jak sprawdze na końcówce świec sprawdzę napięcie to > powinienem mieć pewność, "że przed świecami" wszystko OK na oko trudno ocenic ich stan... no chyba, ze wykrecisz wszystkie i porownasz... jak jedna bedzie wyraznie sie roznila to wymieniaj... jak bedzi ok, to swietnie jak nie to wstaw spowrotem stara a nowa w inne miejsce... roboty nieco, ale $ zaoszczedzic mozna. ja bym sie nie zastanawial i komplet 4 wymienil od razu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kornel Napisano 10 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2005 wymiana jest dosyć niewygodna ale sie da bez wyciagania kolektora dolotowego (w serwisie twierdzili ze trzeba zdemontować). Jesli jakaś swieca padła to kontrolka swiec żarowych po odpaleniu mruga jakis czas i wtedy najlepiej wymienic wszystkie. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.