Skocz do zawartości

Skuteczność hamulców


woj76

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, czy jest mi ktoś w stanie powiedzieć, ile mnie więcej procentowo zwiększa się skuteczność hamowania przy seryjnym upgradzie hebli. Znaczy się, zaciski seryjne, tarcze wielkości seryjnej, tylko nacięte i nawiercane (nawiercenie pewnie tylko służy lepszemu chłodzeniu) i lepszy klocek (ecb green w tym przypadku)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo wartościowa lektura waytogo.gif Wielkie wielkie podziękowanie blagam.gif

Pozowolę sobie wyjaśnić źródło pytania. Badania wykazały, że swap turbo, który wykonałem jest możliwy do zalegalizowania w kraju zamieszkania w miarę łatwo i małymi kosztami (co powie potem ubezpieczenie to inna sprawa, ale chodzi mi na razie głównie o urzędy rejestracyjno-dopuszczające-do-ruchu). Jedyny problem polega na tym, że przy takiej rejestracji "mogą" (w praktyce tutaj jest to równe "tak zrobią") sprawdzić, czy heble są dostatecznie wydolne do danego wzrostu mocy. Ponoć oni to jakoś tam liczą na podstawie "domniemanej" mocy zeswapowanego silnika. "To" = jak mają być sprawne hamulce. Więc się po prostu zastanawiam, czy mój komplet szczęki ferodo na tyle i tarcze z dziurami i nacięciami omni competition plus ecb green na przodzie dadzą radę. Czy muszę zacząć się zastanawiać na upgradem konkretniejszym. Moc o jaką podejrzewam swój zestaw to nie więcej niż 110km, mam zresztą zamiar się zhamować w najbliżyszm czasie.

Przy okazji zastanawiałem się: konwersja turbo Noviteca miała certyfikat TUV w Niemczech, Novitec robił to na ori hamulcach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.