Skocz do zawartości

wycieraczka przednia problem


slawko82

Rekomendowane odpowiedzi

nagle wycieraczka przednia odmówiła pracy, zabrałem się więc za naprawe, rozebrałem obudowe z mechanizmem okazało się że wszystko jest ok , nie skręcając obudowy podłączyłem silniczek włączyłem wycieraczki w aucie no i miodzio silniczek chodził jak malina, poskładałem wszystko do kupy, przykręciłem ramie wycieraczki i kupa nie chodzi frown.gif odkręciłem ramie i bez ramienia chodzi , zakładam ramie i nie chodzi angryfire.gif to są jakieś jaja normalnie może mi ktoś powiedzieć co z tym jest nie tak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jak podniesiesz ramię z szby, to działa? jeśli tak, to moze silnik ma za mało mocy, zeby uciągnąć

> pióro po szybie

> zdejmij ramię i spróbuj nacisnąć/pociągnąć za ośkę, czy coś ma znaczenie

No własnie jak podniose ramie z szyby to działa i tak to wygląda jakby miał za mało mocy ale jak ścisne mocno w palcach ośke to się obraca i to jest dziwne własnie w tym wszystkim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No własnie jak podniose ramie z szyby to działa i tak to wygląda jakby miał za mało mocy ale jak

> ścisne mocno w palcach ośke to się obraca i to jest dziwne własnie w tym wszystkim.

Masz prawdopodobnie zatarty mechanizm na ośce od wycieraczki rozkręć wszystko wyczyść przesmaruj i powinno być ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz prawdopodobnie zatarty mechanizm na ośce od wycieraczki rozkręć wszystko wyczyść przesmaruj i

> powinno być ok.

Często się go daje "rozchodzić" podlewając ośkę WD-40 i na początek pomagając jej ręką za ramię wycieraczki, także tylne. Już w kilku uniakach znajomym tak podratowałem pozornie umarłe wycieraczki. Nawet nie trzeba był mechanizmu rozbierać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączam się do tematu:

Mój silnik wycieraczki bardzo głośno chodzi ( chrobocze i wyje ), również widzę że jest co raz słabszy... Do tego ma spore luzy.

Czy te chałasy to jakieś wyrobione tryby czy coś zatartego? Jest jakiś ratunek?

Jeszcze jedno: Czy silnik 2-biegowy podejdzie w miejsce 3-biegowego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podłączam się do tematu:

> Mój silnik wycieraczki bardzo głośno chodzi ( chrobocze i wyje ), również widzę że jest co raz

> słabszy... Do tego ma spore luzy.

> Czy te chałasy to jakieś wyrobione tryby czy coś zatartego? Jest jakiś ratunek?

> Jeszcze jedno: Czy silnik 2-biegowy podejdzie w miejsce 3-biegowego?

Głośna praca silnika (mechanizmu) może być spowodowana brakiem smaru na ośce, dlatego też silnikowi jest ciężko i coraz wolniej chodzi.

Silnik 3biegowy podejdzie bez problemu, ale aby mieć faktycznie 3 biegi trzeba również zmienić przełącznik zespolony przy kierownicy. W innym przypadku będziesz miał tylko bieg 1 i 2 lub możesz zmienić kabelki przy silniczku i będziesz miał np 1i 3 lub 2 i 3 w zależności od tego jak Ci pasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem "remont" silnika wycieraczki.

Wykręciłem klapkę ( tył silniczka ) i zobaczyłem... coś, co kiedyś było smarem a co teraz jest rdzawą rudą substancją. Wywaliłem wszystko ze środka, wyczyściłem, zdjąłem jedną zawleczkę z mechanizmu tak, żeby móc wyjąć cały mechanizm z ośką ( oprócz plastikowego koła przy silniczku ).

Dziurę w którą wchodzi oś wyczyściłem. Oś wyrównałem papierem ściernym bo miała wżery. Nawaliłem w środek towotu ile się dało, wszytko dokładnie poskładałem i jest idealnie.

Cichutka i mocna wycieraczka!!!

Polecam każdemu raz kiedyś taką regenerację silnika. Prosta robota, trzeba tylko uważać żeby nie pogubić podkładek, zawleczek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zrobiłem "remont" silnika wycieraczki.

> Wykręciłem klapkę ( tył silniczka ) i zobaczyłem... coś, co kiedyś było smarem a co teraz jest

> rdzawą rudą substancją. Wywaliłem wszystko ze środka, wyczyściłem, zdjąłem jedną zawleczkę z

> mechanizmu tak, żeby móc wyjąć cały mechanizm z ośką ( oprócz plastikowego koła przy silniczku

> ).

> Dziurę w którą wchodzi oś wyczyściłem. Oś wyrównałem papierem ściernym bo miała wżery. Nawaliłem w

> środek towotu ile się dało, wszytko dokładnie poskładałem i jest idealnie.

> Cichutka i mocna wycieraczka!!!

> Polecam każdemu raz kiedyś taką regenerację silnika. Prosta robota, trzeba tylko uważać żeby nie

> pogubić podkładek, zawleczek.

Mam nadzieje, że wymieniłeś o-ring na nowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witać was!

Widze skoro jest temacik o wycieraczce przedniej założony to także sie podepne.

Problem mam może nie z samym silniczkiem (chociaż regeneracja by sie przydała) a z dostaniem sie do niego. Otóż ukręciła, wyleciała z gwintu (sam nie wiem jak to nazwać) mi się ta sruba trzymająca podszybie przy wycieraczce, centrująca sie chyba ona zwie ale nie jestem pewien. Powiedzcie jak ją wywalić stamtąd bo pomysły mi sie już kończą confused.gif. A ogólnie jak sie ona przekręciła to wycieraczka zaczeła walić po podszybiu jak ogłupiała crazy.gif. Sorry że sie tak rozpisałem wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.