Skocz do zawartości

check engine, punto II 1.9 jtd


Mateusz

Rekomendowane odpowiedzi

Na wstepie sie witam serdecznie ze wszystkimi uzytkowanikami Fiacikow punto.

A teraz przejdziemy do problemu. Przy jezdzie powyzej 140 km/h zapala sie czasem czerwona kontrolka silnika i auto momentalnie traci moc, a po wyrzuceniu biegu na luz gasnie. Trzeba odczekac kilka min i auto odpala i dalej bez problemow jedzie. Co to za cholerstwo, moze ktos sie z tym spotkal i ma jakies sugestie ?? Pacjent to Punto II, 1.9 jtd, 2001 r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczekujesz odpowiedzi ??? jak tak to będzie wróżenie z fusów .......

podłącz pod examiner i mniej więcej będzie wiadomo co .

coś z paliwem ? pompa rail ? regulator cisnienia ? itd itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oczekujesz odpowiedzi ??? jak tak to będzie wróżenie z fusów .......

> podłącz pod examiner i mniej więcej będzie wiadomo co .

> coś z paliwem ? pompa rail ? regulator cisnienia ? itd itp

oczywiscie, ze podlacze, jednak myslalem, ze moze to jakas typowa usterka i ktos bedzie mogl cos zasugerowac ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na wstepie sie witam serdecznie ze wszystkimi uzytkowanikami Fiacikow punto.

> A teraz przejdziemy do problemu. Przy jezdzie powyzej 140 km/h zapala sie czasem czerwona kontrolka

> silnika i auto momentalnie traci moc, a po wyrzuceniu biegu na luz gasnie. Trzeba odczekac

> kilka min i auto odpala i dalej bez problemow jedzie. Co to za cholerstwo, moze ktos sie z tym

> spotkal i ma jakies sugestie ?? Pacjent to Punto II, 1.9 jtd, 2001 r.

prawdopodobnie błąd reila ale bez diagnostyki nie będzie wiadomo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szklaną kulę zbiłem niemniej objawy pasują do klasycznego notlaufa (przeładowanie). Sterownik widzi za duży boost i zapala check (do 5s), jeśli gaz nie zostanie odpuszczony auto wpadnie w tryb awaryjny.Jeśli w momencie checka auto szarpnie mocno i motor gaśnie może to byc błąd czujnika wysokiego ciśnienia (rail).

Jedź do kogos na diagnozę aktywną, sam examiner nie wystarczy.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.