Mateusz Napisano 7 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 Na wstepie sie witam serdecznie ze wszystkimi uzytkowanikami Fiacikow punto. A teraz przejdziemy do problemu. Przy jezdzie powyzej 140 km/h zapala sie czasem czerwona kontrolka silnika i auto momentalnie traci moc, a po wyrzuceniu biegu na luz gasnie. Trzeba odczekac kilka min i auto odpala i dalej bez problemow jedzie. Co to za cholerstwo, moze ktos sie z tym spotkal i ma jakies sugestie ?? Pacjent to Punto II, 1.9 jtd, 2001 r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saigon Napisano 7 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 oczekujesz odpowiedzi ??? jak tak to będzie wróżenie z fusów ....... podłącz pod examiner i mniej więcej będzie wiadomo co . coś z paliwem ? pompa rail ? regulator cisnienia ? itd itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz Napisano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 > oczekujesz odpowiedzi ??? jak tak to będzie wróżenie z fusów ....... > podłącz pod examiner i mniej więcej będzie wiadomo co . > coś z paliwem ? pompa rail ? regulator cisnienia ? itd itp oczywiscie, ze podlacze, jednak myslalem, ze moze to jakas typowa usterka i ktos bedzie mogl cos zasugerowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 8 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 > Na wstepie sie witam serdecznie ze wszystkimi uzytkowanikami Fiacikow punto. > A teraz przejdziemy do problemu. Przy jezdzie powyzej 140 km/h zapala sie czasem czerwona kontrolka > silnika i auto momentalnie traci moc, a po wyrzuceniu biegu na luz gasnie. Trzeba odczekac > kilka min i auto odpala i dalej bez problemow jedzie. Co to za cholerstwo, moze ktos sie z tym > spotkal i ma jakies sugestie ?? Pacjent to Punto II, 1.9 jtd, 2001 r. prawdopodobnie błąd reila ale bez diagnostyki nie będzie wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 9 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2010 Szklaną kulę zbiłem niemniej objawy pasują do klasycznego notlaufa (przeładowanie). Sterownik widzi za duży boost i zapala check (do 5s), jeśli gaz nie zostanie odpuszczony auto wpadnie w tryb awaryjny.Jeśli w momencie checka auto szarpnie mocno i motor gaśnie może to byc błąd czujnika wysokiego ciśnienia (rail). Jedź do kogos na diagnozę aktywną, sam examiner nie wystarczy. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.