Skocz do zawartości

za wysokie obroty na wolnym po wymianie uszcz zaworów


grand1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam sc 900 2001 1wtrysk auto po odpaleniu ma dosyć wysokie obroty, nie wiem ile ale dosyć wyje może ok 1500.

Gdy jest ciepły też ma dosyć wysokie obr na jalowym z 1400 może.

Do tego dłużej schodzi z obrotów.

Wszystko pazatym z autem glancy jak nówka 48kkm.

Niedawno wymieniałem uszcz pokrywy zaworów uszcz termostatu i wtrysku tą papierową.

Czy to może mieć z tym związek pokrywę dosyć mocno dokręciłem.???

Gdy scisnę ten gumowy weżyk który idzie z odmy do wtrysku auto spada z obrotów, splalanie ok 8l-9l ale ktrókie trasy .

Słyszałem że lubi puszczać zaworek z filtra oparów może to? Gdzie go szukać??.

A może nowe uszczelki i mocne dokręcenie pokrywy(dosyć mocne uszczelka ok nie podwinięta poprostu mocno dokręcona) mają coś do tego?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam sc 900 2001 1wtrysk auto po odpaleniu ma dosyć wysokie obroty, nie wiem ile ale dosyć wyje

> może ok 1500.

> Gdy jest ciepły też ma dosyć wysokie obr na jalowym z 1400 może.

> Do tego dłużej schodzi z obrotów.

> Wszystko pazatym z autem glancy jak nówka 48kkm.

> Niedawno wymieniałem uszcz pokrywy zaworów uszcz termostatu i wtrysku tą papierową.

> Czy to może mieć z tym związek pokrywę dosyć mocno dokręciłem.???

> Gdy scisnę ten gumowy weżyk który idzie z odmy do wtrysku auto spada z obrotów, splalanie ok 8l-9l

> ale ktrókie trasy .

> Słyszałem że lubi puszczać zaworek z filtra oparów może to? Gdzie go szukać??.

> A może nowe uszczelki i mocne dokręcenie pokrywy(dosyć mocne uszczelka ok nie podwinięta poprostu

> mocno dokręcona) mają coś do tego?.

albo jakaś nieszczelność masz i ciągnie lewe powietrze albo źle wężyki powkladales do przepustnicy 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> albo jakaś nieszczelność masz i ciągnie lewe powietrze albo źle wężyki powkladales do przepustnicy

Wężyki są dobrze ew proszę o foto wtrysku z przodu z węzykami grinser006.gif do porównania. Wszystko dobrze skręcone nie powinno być nieszczelności przed wymianą też miał chyba już większe obroty.Ale nie tak.

teraz starczy puścić szybko sprzęgło na 1b i auto jedzie a powinno przy szybkim puszczeniu zgasnąć.Ewidentnie z 0,600-0,900 rpm ma za wysokie piszę na oko bo nie ma obrotka. Ale więcej niż 1rpm nie będą wyższe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wężyki są dobrze ew proszę o foto wtrysku z przodu z węzykami grinser006.gif do porównania. Wszystko dobrze skręcone nie powinno być nieszczelności przed wymianą też miał chyba już większe obroty.Ale nie tak.

teraz starczy puścić szybko sprzęgło na 1b auto poszarpie ale nie zgaśnie powinno przy szybkim puszczeniu zgasnąć.Ewidentnie z 0,600-0,900 rpm ma za wysokie piszę na oko bo nie ma obrotka. Ale więcej niż 1rpm nie będą wyższe.

Co do linki to nie odłączełem jej wogóle od wtrysku ani nie wypinałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wężyki są dobrze ew proszę o foto wtrysku z przodu z węzykami do porównania. Wszystko dobrze

> skręcone nie powinno być nieszczelności przed wymianą też miał chyba już większe obroty.Ale

> nie tak.

> teraz starczy puścić szybko sprzęgło na 1b auto poszarpie ale nie zgaśnie powinno przy szybkim

> puszczeniu zgasnąć.Ewidentnie z 0,600-0,900 rpm ma za wysokie piszę na oko bo nie ma obrotka.

> Ale więcej niż 1rpm nie będą wyższe.

> Co do linki to nie odłączełem jej wogóle od wtrysku ani nie wypinałem.

Ok zamieniłem żle założyłem węzyki na wtrysku wężyk z odmy z wężykiem który idzie do filtra spalin ten niebieski źle założyłem ale auto normalnie chodziło.

Czy mogło się przez to coś stać złego??!.

Czy zamiana tych wężyków na centrali wtrysku mogła zaszkodzić jakoś silnikowi? zamiana wężą z odmy z wężem niebieskim od filtra oparów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.