Skocz do zawartości

zapłon


hydrocarbon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

o ustawianiu zapłonu, wymianie paska itd. dużo było już napisane. Tak więc teoretycznie to prawie wszystko wiem smile.gif ...

Ale gdzie podłączyć tą lampę stroboskopową, którą to niby się jakieś tam kąty sprawdza? W które punkty? niewiem.gif Może to głupie pytanie ale jestem laik. Oświećcie mnie troszkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> o ustawianiu zapłonu, wymianie paska itd. dużo było już napisane. Tak

> więc teoretycznie to prawie wszystko wiem ...

> Ale gdzie podłączyć tą lampę stroboskopową, którą to niby się jakieś

> tam kąty sprawdza? W które punkty? Może to głupie pytanie ale

> jestem laik. Oświećcie mnie troszkę.

W które punkty podłączyć stroboskop, czy które punkty obserwować. Problem w podłączeniu czy obserwacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> o ustawianiu zapłonu, wymianie paska itd. dużo było już napisane. Tak

> więc teoretycznie to prawie wszystko wiem ...

> Ale gdzie podłączyć tą lampę stroboskopową, którą to niby się jakieś

> tam kąty sprawdza? W które punkty? Może to głupie pytanie ale

> jestem laik. Oświećcie mnie troszkę.

Podłącza się pod akumulator i jeden zacisk na kabel zapłonowy pierwszego cylindra, a lampą "strzelasz" w to okienko co jest na obudowie skrzyni biegów.

Tylko nie zapomnij odłączyć UFO ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W które punkty podłączyć stroboskop, czy które punkty obserwować.

> Problem w podłączeniu czy obserwacji?

To widzę, że jednak wiem, że nic nie wiem yikes.gif Mój optymizm "młodego teoretyka" był przedwczesny smile.gif

Bo problem niby i w podłączeniu i w obserwacji. Na co tak dokładnie się patrzeć?

A... i właściwie to dlaczego musi to być stroboskop? Nie może to być np. zwykła żarówka? Już nic nie wiem balwanek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co to jest to UFO?