-
Liczba zawartości
2 735 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
skrot's Achievements
starszy kierowca (13/20)
42
Reputacja
-
skrot obserwuje zawartość Silicon Valley , Budżet 50 tysi i co dalej? , Jakie macie doświadczenia z zakupem 3-4 letnich aut używanych? i 3 innych
-
Potwierdzam. Mam 1.6 CRDI 115KM ze skrzynią 6b z 2009 i zwykłe sprzęgło.
-
Tak. Jak ogarniesz temat tablicy jedziesz na stację, diagnosta daje papierek i z tym papierkiem na dowolny Komisariat celem "odblokowania" DR w CEPiK...
-
Valvex... https://valvex.com/produkty/strefa-instalacji/systemy-instalacji-wodnej/wezyki-przylaczeniowe/
-
Ja mam 115KM bez DPF. Jak poszukasz, to znajdziesz.
-
Mam takiego Ceed'a poliftowego rocznik 2009 CRDi 115KM. Obecnie auto ma 90kkm przelotu. Tu masz listę części i czynności, które zostały wymienione i wykonane w tym czasie przez ASO w ramach gwarancji i później w ramach tzw. "dobrej woli". Większość tych spraw, to typowe bolączki tego modelu. Jeżeli kupisz egzemplarz serwisiany na bieżąco w ASO, to masz dużą szansę, że większość tych tematów będziesz miał już porobionych. Części: 1. świeca żarowa 1 szt. - nie grzała praktycznie od nowości 2. prowadnica szyby drzwi prawych przednich - problemy z opuszczaniem szyby 3. łącznik stabilizatora tył lewy i prawy - luzy na końcówkach 4. klamka wewnętrzna drzwi przednich lewa i prawa - obłaził srebrny lakier 5. opaski zbiornika paliwa - korozja 6. chłodnica klimatyzacji - odpadająca gąbka w dolnej części 7. kluczyk - złamany grot 8. siłowniki tylnej klapy - nie podnosiły klapy 9. czujnik pedału hamulca - błędy w pamięci komputera 10. panel oświetlenia wnętrza ze schowkiem na okulary - pęknięcie plastiku w okolicach mocowania po gwarancji w ramach "dobrej woli" 11. prowadnica i tuleja prowadnicy zacisku hamulcowego lewego przedniego - stuki zacisku w jarzmie 12. elektryczne wspomaganie układu kierowniczego - zaniki wspomagania, błędy w pamięci komputera Czynności: 1. malowanie tylnej klapy - korozja 2. aktualizacja softu radia - problemy z tylnymi głośnikami 3. smarowanie stacyjki - zapadka włożonego kluczyka zacinała się (kilka razy) 4. rozebranie i smarowanie mechanizmu tylnej wycieraczki - skrzypienie w czasie pracy 5. rozebranie i smarowanie mechanizmu składania lewego lusterka - zacinało się w czasie pracy 6. wyciszenie jakąś taśmą miejsc mocowania kasety rolety bagażnika - skrzypienie w czasie jazdy 7. naprawa tylnego lewego pasa bezpieczeństwa - słabo się zwijał po gwarancji w ramach "dobrej woli" 8. malowanie ramki drzwi tylnych prawych - korozja 9. aktualizacja softu sterującego elektrycznym wspomaganiem układu kierowniczego - patrz pkt 12 wyżej Z mojej strony i za moja kasę jedyne co zrobiłem, to wymiana tarcz, tarczobębnów i kompletu klocków hamulcowych. Całość zrobiona na Textarze wyszła 1kpln z robocizną.
-
Rigum. Idealnie dopasowane, nie śmierdzą, rozsądna cena.
-
Za gotówkę do pełna nie zalejesz. Reszty nie wydaje. Jak Ci nie wejdzie do baku, to o zwrot kasy trzeba kontaktować się z infolinią. Najlepiej jest płacić kartą. Podajesz kwotę z górką, a z karty pobiera faktyczną kwotę.
-
Tankowałem na Neste, teraz tankuję na eMila. Cena najniższa w mieście. Nigdy nie zaliczyłem wtopy z jakością paliwa. Na stacje jadę po paliwo, a nie kupować alkohol, fajki, gumy do żucia, czy do Sklep na stacji paliw, jak dla mnie, jest zbędny.
-
Zniszczenie mienia, aby wyczerpywało znamiona czynu zabronionego musi być umyślne. Inaczej to BCP lub BCW w zależności od sumy strat i pozostaje droga cywilna.
-
Hyundai i20 hamulec ręczny - katalog
skrot odpowiedział steyr na temat - Hyundai / Kia itp. made in Korea
Ad. 1 - tak Ad. 2 - nie wiem -
Hyundai i20 hamulec ręczny - katalog
skrot odpowiedział steyr na temat - Hyundai / Kia itp. made in Korea
W Kia Cee'd jest to samo. Pytałem o to w ASO i dostałem odpowiedź, że tak ma być. Nawet mi tłumaczyli dlaczego tak jest, ale już zapomniałem. -
Dla silnika stanem normalnym jest praca, a rozruch i gaszenie już nie.
-
Tak, tylko taka sytuacja ma miejsce przez kilka minut po odpaleniu zupełnie zimnego silnika w niskiej temperaturze otoczenia. Mając uwalony termostat i mając wybór pomiędzy stałym ustawieniem zimne-ciepłe, co byś wybrał?
-
I tak powinno być. Chłodne powietrze jest gęstsze, co przekłada się na większą energię wytworzoną w danej jednostce czasu przez silnik