Skocz do zawartości

adam0729

użytkownik
  • Liczba zawartości

    382
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O adam0729

  • Urodziny 30.01.1975

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    ZABRZE
  • Zainteresowania
    grzebanie w ziemi
  • Samochód
    Fiat UNO /Honda CRV

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

adam0729's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

8

Reputacja

  1. (S) koła zimowe do VW 4x100 https://www.olx.pl/oferta/kola-zimowe-CID5-IDAwtQ4.html#a0456996d5 mam też oryginalne dekielki do nich
  2. Honda Pilot to Opel Frontera i chyba Daichatsu więc części są . Mitsubishi pajero sport lub Mitsubishi L 200 to auta z bardzo dobrym napędem za 25 tyś kupisz ok 2005 r wyposażenie dosyć dobre chwalone w testach Ja osobiście nie mam doświadczenia z takimi autami ale interesowałem się tym sportem.
  3. dlaczego zmieniacie kolor całych felg - ja bym poszedł w srebrną felgę i kolor rotora ,ramion czy jak tam zwać ,do tego kolor z perłą lub brokatem.
  4. silniczek krokowy chyba odpowiada za wolne obroty -już chyba więcej ci nie pomogę przy adaptacji po włączeniu się wentylatora auto się gasi ściąga klemę na chyba 30s potem zakładasz odpalasz i przytrzymujesz gaz na 3 tyś obr aż uruchomi się wentylator -w przypadku falowania obrotów mi jeszcze na drobne dolegliwości pomagało porządne przegazowanie auta na luzie gdzieś na zadupiu ,wtedy z wydechu byle co wylatało i uno czuło się lepiej
  5. adam0729

    Sim86....

    widzę że już znalazłeś
  6. na całkiem zimnym silniku patrz na trzpień z krokowca a ktoś niech włączy zapłon- jeżeli trzpień się wysuwa to powinien być O.K Przy padniętej sondzie lambda auto przechodzi na tryb awaryjny i też jeździ jak żaba, poszukaj jak zmierzyć sondę -było nie raz zwykły miernik i sprawdzisz czy napięcia na sondzie się zmieniają jeśli tak to O.K jeśli nie to padła Sonda pada częściej niż krokowiec. -zobacz
  7. adam0729

    Sim86....

    no to masz okazję na spota zawitać
  8. Już tak to na tych forach jest -jak potrzeba to wpadnie resztę ma gdzieś, i tak dobrze że nie zasypał nas pretensjami że na odpowiedź czekał powyżej 20 min,
  9. No widać ślady kontaktu- myślałem że po takim uderzeniu zawory tak się pogną że nie będą się poruszać w swoich prowadzeniach i to mnie zaskoczyło.
  10. Po czym ,ja pierwszy raz rozbieram silnik -myślałem że zawory będą jakoś widocznie pogięte
  11. witam miałem jakiś czas temu przygodę z zerwaniem paska rozrządu-wszyscy którzy diagnozowali uno stwierdzili że po zaworach -niektóre krzywki nie dolegały do kieliszków . rozebrałem głowicę i nie wiem czy diagnoza była słuszna . niedługo zacznę rozbierać dół silnika
  12. ale jak podzielisz się wiedzą jak- to może przydać się komuś jeszcze
  13. Ja bym wlał książkowy pewnie i ilość tam podają,lub odwiedź ASO z tym pytaniem. Honda ostrzega że wlanie do tylnego mostu innego oleju niż ich może znacząca skrócić jego żywotność 1l=83zł , podobnie z olejem do skrzyni.
  14. Przy suwie te spalanie nie realne, popatrz na wanny Galaxy III lub S-MAX . SUV-Honda CRV lub Kia Sportage co do ceny, ale spalanie to minimum 12 lpg a nie wiem ile skorzystasz z tylnego napędu?
  15. adam0729

    Kolizyjność silnika

    mi w kolizyjnym 1.4 zerwało pasek ale na wolnych obrotach i nic się nie stało ale następnym razem jak na ostrej rurze ścięło ząbki z paska to silnik padł ale jeszcze sekcji nie przeprowadziłem -buła kolizja ale jak mocno to nie wiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.