Skocz do zawartości

Glaca

użytkownik
  • Liczba zawartości

    8 193
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    ...
  • Zainteresowania
    Nic Wam do tego
  • Samochód
    bez złośnika

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Glaca's Achievements

młodociany rajdowiec

młodociany rajdowiec (15/20)

3

Reputacja

  1. > Ja bym wlał książkowy pewnie i ilość tam podają,lub odwiedź ASO z tym pytaniem. > Honda ostrzega że wlanie do tylnego mostu innego oleju niż ich może znacząca skrócić jego żywotność > 1l=83zł , podobnie z olejem do skrzyni. To muszę poszukać "książki"
  2. Mitsu Outlander II 2007r, (2.0tdi od vw jeśli to ma coś do rzeczy), manual. Producent zaleca wymianę oleju w "skrzyni rozdzielczej" - rozumiem, że tu chodzi o haldex. Jaki tam olej i ile?
  3. > http://czescihonda.motorista.pl/ Ten motor jest z lat 83-85 a na tej stronie nie ma takich roczników. Chyba, że pomożesz dobrać po innym modelu z takim samym silnikiem bo ja się nie znam aż tak.
  4. Jak w temacie. Polecicie jakiś dobry sklep z częściami?
  5. > Żarzy się kontrolka ładowania w ciemności Gdyby nie cisza wyborcza to bym Ci odpisał: To jeździj w dzień.
  6. > czy ktos tu sie zna na fiatowskich silnikach? Najlepiej jakby bywal na Pradze i mogl poswiecic > chwile czasu na diagnoze/naprawe Cinquecento 900...? Powiedz jakie objawy są, może znane?
  7. > Tak dla pewności... > Czy do T-Jet'a pasuje podstawka od Punto GT/TD? > np. od tego silnika: link do aukcji > I jeszcze zdjęcie podstawki z EPERa - link do zdjecia EPERa T-jet ma mniejszy filtr ale ja u siebie robiłem przeróbkę i dawało radę. Nawet mam te części gdzieś. Dorobiłem sobie blachę redukcyjną pod filtr i dłuższą śrubę. Chcesz to Ci zrobię foty.
  8. > A włoskie nie miały przypadkiem dłuższych tylnych pasów od polskich? > Przyznam, że nigdy mi jeszcze nie zabrakło długości pasów, nawet jak jakieś bagaże przypinałem i to > nawet na krzyż przez całą kanapę... > A tylny pas z przodu dałoby się tymczasowo przykręcić tak, by zwijacz był na górze słupka, a > końcówka pasa na dole, choć to mniej bezpiecznie i trochę by się w oczy rzucało, że jest > inaczej niż fabrycznie... Jak zwijacz odwrócisz to on przestanie działać - w sensie blokować pasa przy przeciążeniu.
  9. > Witam. > Zepsuł mi się pas z przodu. Jako, że nie mam żadnego identycznego w okolicy na zamianę zapytam o > tylny bo taki bym znalazł > Czy da się zamontować pas tylny z przodu? Podejdzie bez przeróbek? na oko patrząc jest trochę inne > mocnowanie ale mogę się mylić, a jak z długością itp? Przerabiał ktoś? Czytam, czytam i czytam i myślę - k...wa, czy on jest psychiczny czy jaja sobie robi? Cały czas myślałem, że chodzi o pas przedni/tylny taki:
  10. Nie odpowiem na poszczególne pytania bo są raczej retoryczne ale u mnie w domu jest 4 auta "nie-diesle" i 2 mają gaz a 2 nie mają i nie będą miały. A czemu? A powody są różne: 1. Marea 2.0 - ja nią jeżdżę, zazwyczaj minimum 50km przejazdy albo 100km no i w górę. Instalacja nie sprawia żadnych problemów (może dlatego, że sam potrafię wszystko w niej naprawić), jest tanio a maryś lubi te 11 litrów wyssać przy spokojnej jeździe. 2. Uno - no tu są dwa kluczowe powody - po pierwsze tanio a po drugie tanio. Tanio jest wystroić gazem turbo i tanio jest nim jeździć a spalanie waha się od 12 do 17. Tu instalacja też w zasadzie nie stwarza problemów, chociaż ostatnio padły mi wszystkie hany ale już wiem czemu - bo je zamroziłem jeżdżąc po kilka km z prędkością 250km/h - trzeba po prostu dać sprawniejszy termicznie parownik. 3. Corsa B - stare 1.4, niezbyt dużo pali, teraz to jest takie niechciane auto w domu, jeździ MAX 10km "trasy" a zazwyczaj mniej. Gaz byłby tu bez sensu komplikacją. 4. Jimny - jeździ nim mama. Nigdy dalej jak 10km od domu, ciasno tam bardzo i bez butli, nie pali jakoś szczególnie dużo, mamę stać a po co jej życie komplikować podwójnym tankowaniem, kończącym się gazem - benzyną, przełączaniem z jednego na drugie - wiem, że dla niektórych to jest czarna magia... A najlepszy jest lublinek - diesel i po problemie
  11. Ja tego nie opisałem (a powinienem) ale po jakimś czasie dokonałem poprawek do tego patentu, a mianowicie podłożyłem między sanki a gumę takie prostokątne blaszki, żeby skasować ten luz. Jeśli nie możesz dostać oryginalnych mocowań to taki patent da radę.
  12. > bez foto sie nie lyczy Ale to nie w cento tylko w wiekszym bracie ;-)
  13. > jak się jeździ normalnie (czyli nie strzela ze sprzęgła, rozpędza płynnie na każdym biegu, sprzęgło > wciska do końca z puszczaniem gazu podczas zmiany biegów i nie przepina ich zbyt szybko) to > się nic nie stanie, trzeba też mieć na uwadzę nawierzchnię, bo gdy koło traci kontakt z > podłożem i go odzyskuje to wtedy można pourywać przeguby gwałtownymi zmianami obciążenia, ale > większośc tutaj buduje takie auta aby nie jeździć normalnie tylko do zabawy tak że lepiej > zapodać tijetowską 1.2 8vt nie potrafiło zabić zwykłej skrzyni z uno 1.0 ale 2.0 8vt zabiło już dwie skrzynie. Jedną z tipo 2.0 n/a a drugą z bravo TD100. Teraz w testach skrzynia z coupe 16vt, na razie niewzruszona
  14. > Ok - robienie bezpośredniego połączenia do miski olejowej z odmy nie jest wskazane? Musi być ten > oct? Czy bez niego też przeżyje? Zbiornik ma Ci łapać olej zamiast pchać go w dolot albo na glebę.
  15. > Rozwiń ta mysl po co dokladnie ten drugi kruciec ?? i co sie z tym wiąze . Słowo odma słyszał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.