Skocz do zawartości

dippaolo

użytkownik
  • Liczba zawartości

    385
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    Brak
  • iMessage
    Brak

Profile Information

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Połczyn, Polska
  • Zainteresowania
    Dużo by wymieniać :)
  • Samochód
    Seicento 1.4 T-Jet + EMU
  • Motocykl
    Romet PONY 88r.

Ostatnie wizyty

876 wyświetleń profilu

dippaolo's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

7

Reputacja

  1. Własnie takie już leżą na i czekają na montaż :D Przyszły przedwczoraj
  2. Czy do dłubanego T-jeta świece kupować standardowe takie jakie były montowane czy ktoś coś innego poleca?
  3. Czekam na więcej komentarzy bo ten wykres jest jakiś z dupy. Przy samym szczycie (a czy to szczyt mocy to nie wiem) gość najwidoczniej kończył i odpuszczał gaz... czemu... nie wiem. Wydaje mi się że źle zrobiony pomiar. Muszę się wybrać na inną hamownie. Zapłon i AFR pewnie z dupy ale ja się nie znam tak jak Wy
  4. Seicento 1.4 Turbo: - Silnik T-Jet od wersji 150KM - Odprężony 1,5mm (chyba, już nie pamietam ile) - Turbosprężarka Holset HX27W - Wtryski Porsche GT2 - Intercooler FMIC 450x230x65mm - ECU - Ecumaster EMU - Wydech 2,75" z nierdzewki + 2 tłumiki przelotowe. - Skrzynia zwykła 5 biegowa - już na śmietnik bo rzęzi niemiłosiernie Auto hamowane na doładowaniu 1,6 bar na 5 biegu (na 4 się ślizgał). Generalnie liczyłem na więcej ale wyszło jak widać Zapłon podobno mam bezpiecznie ustawiony i lekko bogato przy nadciśnieniu. Ale i tak jestem zadowolony. Strojone w garażu Podziękowania dla chłopaków z forum bo bez nich bym nie ruszył, szczególnie dla @@ahamay.
  5. Tak jak @@rafi278 prawi. Jeżdżę już któryś rok a od dwóch lat na 1/4 dmucham 1.7bara i wszytko jest OK.
  6. No nie wiem jak z tym jebnięciem na starcie :D Tak robiłem do tej pory. Ale skoro mówisz to OK Co do podłączenia WG to takie coś znalazłem z tym że słyszałem że lepiej wziąć nadciśnienie nie z turbo a z kolektora ssącego:
  7. Robi się nowy wydech, graty są skompletowane, spawacz w przyszłym tygodniu zaczyna. Pytanie jak dokładnie podłączyć wężyki do zewnętrznego westgate i zaworu MAC. Wcześniej był westgate fabryczny na turbinie i z podłączeniem nie było problemu. Jak powinno to być podłączone tutaj? Nie wiem czy tak się da ale chciałbym na 1 i 2 biegu wyłączyć doładowanie lub zmniejszyć do minimum (emu da radę tylko czy sprężyna na to pozwoli w zaworze). 4 wspawujemy do wydechu przed turbiną, do 3 spawamy kawałek rurki i w glebę dmucha. A jak powinny być podłączone wężyki? Ktoś coś podpowie?
  8. Będę zbierał graty i mój nadworny spawacz będzie rzeźbił nowy wydech z nierdzewki Tak więc jest parę pytań. Turbo to Holset HX27W, obecnie dmucham mu 1,7bar. 1. Chce zamontować od razu zewnętrzny WG. Jakiej średnicy brać WG? 2. Jaka średnica wydechu? Nie wykluczone że w przyszłości dmuchnie się więcej 3. Od czego dać końcowy tłumik pod wydech średnicy z punktu 2? 4. Dawać tłumik środkowy czy mogę sobie go odpuścić?
  9. Narysuj bo się zakręciłem gdzie wpiąć rezystor a gdzie mierzyć napięcie No ja tak myślę ale zanim odpalę TC to chcę wiedzieć że są sprawne bo będę grzebał w ustawieniach a okaże się że czujniku nie chcą gadać ps. Będziesz w niedzielę na WL?
  10. Witam Jak sprawdzić czy czujnik ABS seicento jest sprawny? One są jakieś "inne"? Biorę czujnik używany z półki do Opla i na omomierzu pokazuje 1200ohm - wygląda na sprawny. Biorę czujnik ABS z seicento trzeci z kolei i ten trzeci prawie nówka i omomierz nic nie pokazuje... o co kaman?
  11. Ja odprężyłem przy okazji wymiany ukruszonego tłoka, tak na przyszłość, zapobiegawczo. Nie pamiętam już jaka grubość, leżała to założyłem, nie było to liczone pod żadne moce, wcześniej było dmuchane 0,8bar, dwa lata temu 1,2bar a w ostatnim roku 1,7bar i silnik jeszcze żyje Krawędź przekładki chyba w którymś miejscu wystaje więc mogę zmierzyć co tam siedzi chociaż nie wiem co to zmieni bo tak jak pisałem... nie było to liczone pod żadne moce.
  12. Również mam rozwarstwioną i w środek przekładka.
  13. Tak, będzie wycinał procentowo zapłon. Pompy ABS nie będzie w ogóle.
  14. Czyli z tyłu wymieniam piastę z łożyskiem lub samo łożysko wciskam w piastę? A czujnik przykręcony jest do tarczy kotwicznej? Z przodu natomiast czujnik jest wkręcony w zwrotnicę i tutaj trzeba wymienić zwrotnicę i piastę?
  15. Zima zaraz odpuści, wiosna już tuż tuż a sejek jak tracił trakcje tak traci Dokładam kontrolę trakcji która można podłączyć pod EMU. Kontrola trakcji na podstawie odczytów z czujników ABS. Mój sejek nie miał abs i muszę zamontować czujniki. Dużo zabawy z wymianą piast a i moje są w 100% sprawne i szkoda ich zdejmować. Zastanawiam się czy jest jakiś inny patent na montaż czujników i jakiegoś koła z którego będą odczytywane impulsy. Ktoś może przerabiał ten temat, widział w innym aucie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.