bydluck Posted June 28, 2010 Share Posted June 28, 2010 Co myslicie o tym aby stworzyc jeden temat w ktorym bedziemy wrzucac wykresy z hamowni z opisem modow w samochodzie? W temacie bylyby same wykresy, bez komentarzy. opis modow musialby byc nieco dokladniejszy niz tylko cos typu "powieszkona przepustnica". Najlepiej podawac na ile zostala powiekszona, jezeli kolektor 4-2-1 to jakiej firmy itd. Pozwole sobie zapodac od kolegi z ak Mysle ze mogloby to wygladac tak: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 1) Luck - CC 1.2 8V Nazwa użytkownika: luck Samochód: CC Jednostka: 1.2 8V Skrzynia: Palio/abarth Max HP: 78,1KM / 6202rpm Max moment: 98,2nm / 4319rpm Wykonane mody: kolektor VIGA 4-2-1 rozwiercona przepustnica na 41,7mm program by HUBA walek swiatek 248* - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Podane wyzej dane sa wymyslone takze nie sugerujcie sie tym. Co myslita? Edit: wstawilem twoje dane bo pokazal mi sie twoj wykres jako pierwszy. nie ma problemu, zmienione. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hustla Posted June 28, 2010 Share Posted June 28, 2010 Hustla - Fiat Cinquecento LOUD BLUE - 1,2 8V MPI nazwa użytkownika - hustla samochód - Cinquecento LOUD BLUE jednostka - 1,2 8V MPI skrzynia - Seicento sporting Max HP: 78,1KM / 6202rpm Max moment: 98,2nm / 4319rpm Mody silnik seria dolot yankowy z początku produkcji kolektor Seryjny 4-2-1 Wydech przelot 43mm z małym tłumikiem/puszką rozprężną zakończony tłumikime Buzzer ala'mugen HUSTLA ONLINE Pro-model o przelocie 50mm POZDRO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karan Posted June 28, 2010 Share Posted June 28, 2010 karan 1.2 8V kolor czerwony: oryginalny dolot Yankowy kolor niebieski: Puszka dolotu Yankowego+stożek (krótki dolot) głowica: Duże zawory, catcams 283st, przepustnica 44mm, porting kanałów... dolot: Yankowy soft: Huba lekkie koło zamachowe wydech: viga 4-1, fi50 na 2 przelotach + kat magnaflow na końcu skrzynia: 6p ze stilo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dareq_ Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 podwiesilem watek na probe wszelkie rozmijanie sie z tematem bedzie szczegolnie nagradzane, w watku wklejamy wykresy i opisujemy zakres zmian jak w przykladzie kolegi djlucka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psychik Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 1. CC 1.2 8v 75KM - dolot Weglarskiego, wydech fi 45 zew. na dwoch tlumikach. 2. CC 1.2 8v 75KM (po remoncie i dotarciu) - dolot Weglarskiego (stary = filtr klasyczny, nowy = filtr gabkowy), wydech fi 45 zew. na dwoch tlumikach. 3. CC 1.2 8v 75KM - powiekszona przepustnica na 41,7mm, mocniejszy program, ale "uniwersalny", dolot Weglarskiego (stary model), wydech fi 45 zew. na dwoch tlumikach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommi Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 Tommi - CC 1.2 8V T Nazwa użytkownika: Tommi Samochód: CC Jednostka: 1.2 8V seria dziewica Skrzynia: Palio/abarth Max HP: 109KM / 5919rpm Max moment: 154nm / 4800rpm Wykonane mody: kolektor by Tommi 4-1 turbo garrett gt15 orurowanie by Tommi IC z R5T wtryski Punto Turbo Regulator WM program by Tommi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ksytek Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 Silnik 1.4 16V 95kM - Stilo komputer i kolektor ssący P1 1.2 16V przepustnica 46mm 1.6 16V dolot Węglarskiego z filtrem stożkowym wydech fi 45 - środkowy & końcowy SuperSprint Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rOBERTO795 Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 1,2 16V Silnik brawo 1,2 16V Kolektor wydechowy Viga 4w1 Przepustnica 1,6 Wałki- kopia R259 Świątka Zamach 5.266kg Program ''Świątkowy" Wydech fi 50 zew na dwóch przelotach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinin Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 Mody: Seria 1.1, zebrane 1.2mm z tłoków Wydech 2.5' IC na zamówienie Wtryski RC do hOpla Przepustnica 57mm Pompa paliwa subaru ECUM 2 Głowica 1.1 SPI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czaka Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 Uploaded with ImageShack.us Nazwa użytkownika: Czaka Samochód: SC Jednostka: 1.1 8V Skrzynia: SC 900 Max HP: 140 KM / 6655 rpm Max moment: 160,9 nm / 5340 rpm Wykonane mody: * kolektor made by Huba * głowica od PI 1.2 75 z powiększonymi kanałami * tłoki od 1.2 8V * turbina K03 od Citroena C5 2.2 Diesel * intercooler z Opla Omegi B * wtryski 275 CC z Forda jakiegoś * pompa paliwa dedykowana do Audi A8 4.2 chińszczyzna * program by Huba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
taquito Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 1.2 8v seria z palio -glowica obrobiona ........ + pasownie kolektorow pod wyjscia kanalow - P 42mm - turbo k03s - pompa paliwa z PGT - wtryski z 1.8 T audi/vw - wydech fi 60 przelot - sterowanie smt6 na dwoch mapach - odprezenie 2 mm + dwie stalowe uszczelki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
katownik Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Olo_ - CC 1.2 8V Nazwa użytkownika: Olo_ - Samochód: CC - Jednostka: głowica i blok 1.2 8V 60, osprzęt i wałek Punto 75 - Skrzynia: Punto II 60 - Max HP: 80,8 KM / 6182rpm - Max moment: 103,7 nm / 4932rpm Wykonane mody na dzień hamowania: - kolektor Kałuża 4-2-1 w taśmie termicznej - wydech od kolektora Michael 43mm ze strumiennicą, na końcu WS na ten sam wymiar - rozwiercona przepustnica na 41,8mm - dolot Kałuża + stożek z osłoną - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
melon373 Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 Moje Evo I 1108 na monowtrysku, - wałek 866, - kolektor wydechowy 4-2-1 Michael dalej brak kata, i jakis Remus na końcu (srednica seryjna) - przepustnica lekko rozwiercona, - głowica dotknieta dremelkiem plus większe zawory - siakis czips - dolotu chyba nawet wtedy nie było, tylko K&N 57i Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
melon373 Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 Moje Evo II - 1,1 z czapką od 1,2mpi 75 - przepustnica 42, - głowica (jak poprzednia) - duze zawory, podcięte prowadnice, spasowana z kolektorami, - wałek od H ok 290stopni, - wydech fi 45 z kolektorem 4-2-1 ss, - dolot Węglara, - strojone w Kasis Evo III wkleje jak pojade w końcu na hamownie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tschoob Posted July 1, 2010 Share Posted July 1, 2010 Nazwa użytkownika: Tschoob Samochód: Fiat Uno Jednostka: 1.2 16V Stilo Skrzynia: Uno 1.0 Fire Max HP: 84,6KM / 5808rpm Max moment: 114nm / 4743rpm Wykonane mody: odcinka ~7400rpm zamach 5 kg przelot z jedna puszka po srodku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZeXeL Posted July 1, 2010 Share Posted July 1, 2010 Samochód: Fiat Seicento Jednostka: 1.4 16V Skrzynia: Sporting Max HP: 95,7KM / 5048rpm Max moment: 146nm / 3938rpm Wykonane mody: przepustnica 1,6 + dolot węglarski odcinka ~7200rpm 4-2-1 przelot z jedna puszka na końcu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CZUCZU Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 silnik cc 899 spi: - Głowica planowana około 1,5 mm. - Lekki zamach. - Przepustnica polerowana seria. - Mechaniczna klawiatura abarth. - Wałek rewar. - Dolot yankowa kopułka, reszta od Węglarskiego. - Kolektor 4 2 1 kopia abarth. - Strojenie Zeton - CM. - Wydech fi 45 przelot na końcu tłumik z dużego fiata. obecnie Zeton to dodłubał koledze który kupił moje auta i ma na dużej przepustnicy spokojnie 10 km wiecej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glaca Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 Możecie pisać przy T jakie doładowanie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karan Posted October 13, 2010 Share Posted October 13, 2010 karan 1.2 8V kolor czerwony: oryginalny dolot Yankowy kolor niebieski: Puszka dolotu Yankowego+stożek (krótki dolot) głowica: Duże zawory, catcams 283st, przepustnica 44mm, kanałów, regulowane kolko rozrzadu. dolot: Yankowy soft: Huba lekkie koło zamachowe wydech: viga 4-1, fi50 na 2 przelotach + kat magnaflow na końcu skrzynia: 6p ze stilo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woj76 Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 1.2 MPI turbo Turbina IHI RHB4 Doładowanie 0.8 bara Przekładka 2.5mm (ale głowica splanowana) Mały intercooler, wydech z przelotowymi tłumikami i katem, fi 50mm. Kolektor: ori obcięty z przyspawaną flanszą Skrzynia: "eska" Program: własny ze współpracą Huby i finalnym full tjunem na hamowni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glaca Posted November 17, 2010 Share Posted November 17, 2010 > 1.2 MPI turbo > Turbina IHI RHB4 > Doładowanie 0.8 bara > Przekładka 2.5mm (ale głowica splanowana) > Mały intercooler, wydech z przelotowymi tłumikami i katem, fi 50mm. > Program: własny ze współpracą Huby i finalnym full tjunem na hamowni Jaki kolektor? Jakie osiągi na drodze? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lysyrally Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Nazwa użytkownika: Lysyrally Samochód: CCS Jednostka: 1.2 8V Skrzynia: 5b sporting Max HP: 87,5KM / 6405rpm Max moment: 102nm / 5615rpm Wykonane mody: - kolektor "Kałuża Motorsport" 4-2-1 + przelot z końcowym tłumikiem 125p - zmieniona przepustnica na 55 mm - wałek Świątek FT.GT.05.372 (259st.) - powiększone kanały dolotowe głowicy - obrobione do stożka prowadnice zaworowe - dolot powietrza ze stożkiem fi 80 mm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gn11wasyl Posted March 9, 2011 Share Posted March 9, 2011 gn11_WASyL - SC 1.2 8v Nazwa użytkownika: gn11_WASyL Samochód: SC Jednostka: 1.2 8V Skrzynia: 1.1 S Max HP: 75,7KM / 6344rpm Max moment: 104nm / 3954rpm Wykonane mody: kopułka SC900 z kibel rurą i filtrem JR pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tatuch arek Posted March 12, 2011 Share Posted March 12, 2011 Turbinka - chyba jaks TD04 Kolektor - Baran Większa przepustnica Wtryski - ??? Wydech przelot Pompa - chyba Walbro 255 Obrobiona głowica Skrzynia E'skowa IC - jakiś jest Wystrojone na seryjnym kompie Doładowanie 1bar Temperatura powietrza w momencie pomiaru 32 stopnie V-max 260km/h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chojnik Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Przy reszcie wykresów wygląda to biednie ,ale co tam Pomodzone 1.1 SPI - głowica + kolektor ssący polerowane kanały - wałek 866 z Punto 1.2 - przepustnica 38mm z Palio 1.2 - filtr J&R - program - wydech seria z wyciętym katalizatorem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karan Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 > karan 1.2 8V > kolor czerwony: oryginalny dolot Yankowy > kolor niebieski: Puszka dolotu Yankowego+stożek (krótki dolot) > głowica: Duże zawory, catcams 283st, przepustnica 44mm, kanałów, regulowane kolko rozrzadu. > dolot: Yankowy > soft: Huba > lekkie koło zamachowe > wydech: viga 4-1, fi50 na 2 przelotach + kat magnaflow na końcu > skrzynia: 6p ze stilo dołożone 4P (strojenie Huba) pomarańcz: wałek cofnięty ok 2.5 st czerwony: wałem na 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poiuyt13 Posted November 5, 2011 Share Posted November 5, 2011 CC 1.2 16V silnik Stilo osprzęt PI większa przepustnica z 1.6 16V jakiś tam program tłumik przelot na 2 puszkach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tschoob Posted September 13, 2012 Share Posted September 13, 2012 -Silnik 1.1 z gora od 1.2 MPI -walek 280st -glowica na duzych zaworach, wyciete prowadnice + zawory na 3 katy. -duza przepustnica 42mm -kolektor wydechowy narazie seria -wydech fi45 przelot z tlumikiem z kanta na koncu -dolot airbox + stozek -odcinka 7800 -strojenie by huba301 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiksiu Posted October 2, 2012 Share Posted October 2, 2012 Seicento Auto odpala i rozgrzewa się na PB Pełne obciążenie tylko na LPG-tak jak ten wykres 1.2 16V K03 Przepustnica 1.6 wydech 47mm katalizator+tłumik środkowy+tłumik końcowy Int-marea 1Bar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suchy_86 Posted October 10, 2012 Share Posted October 10, 2012 CC 1,2 16v Turbo turbina T15 cisnienie 1bar IC omega Soft: Huba301 budowa projektu: driver0027 Narodziny: Suchy foto z zestawu: http://zapodaj.net/5a557ee214530.jpg.html http://zapodaj.net/606849397dbac.jpg.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amazing5 Posted October 10, 2012 Share Posted October 10, 2012 > CC 1,2 16v Turbo > turbina GT15 > cisnienie 1bar > IC omega > Soft: Huba301 > budowa projektu: driver0027 > u mnie zostal narodzony.. > cc1216vt.jpg > http://zapodaj.net/606849397dbac.jpg.html Możesz podac dokładny model tej turbiny i z jakiego silnika ona jest? Wykresik wyszedł piękny tak sie powinno turbić auta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommi Posted October 11, 2012 Share Posted October 11, 2012 > CC 1,2 16v Turbo > turbina T15 > cisnienie 1bar > IC omega > Soft: Huba301 > budowa projektu: driver0027 > u mnie zostal narodzony.. > http://zapodaj.net/606849397dbac.jpg.html IMO to turbina stanowczo za mała... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woj76 Posted October 11, 2012 Share Posted October 11, 2012 > IMO to turbina stanowczo za mała... Teoretycznie można by się z Tobą zgodzić, bo z wykresu jako takiego widać, że mogłaby być większa. Tylko po co? Zobacz na wykres kolegi fiksiu wyżej. Tam silnik trzeba kręcić do ponad 5k rpm, żeby dojść do maksymalnego momentu, moc maksymalna jest zaraz obok, a potem się kończą obroty, jaki sens? Do tego max moment nie jest nawet tak duży jak u Suchego prawie przez 2k rpm w środku zakresu. Zależy też oczywiście do czego kto samochód używa, ale to już inna sprawa... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommi Posted October 11, 2012 Share Posted October 11, 2012 > Teoretycznie można by się z Tobą zgodzić, bo z wykresu jako takiego widać, że mogłaby być większa. > Tylko po co? Zobacz na wykres kolegi fiksiu wyżej. Tam silnik trzeba kręcić do ponad 5k rpm, > żeby dojść do maksymalnego momentu, moc maksymalna jest zaraz obok, a potem się kończą obroty, > jaki sens? Do tego max moment nie jest nawet tak duży jak u Suchego prawie przez 2k rpm w > środku zakresu. Zależy też oczywiście do czego kto samochód używa, ale to już inna sprawa... pełen moment na 3700... a potem leci na łep... nie jest to zdrowe ani dla wału, ani dla całego układu napędowego... powiem więcej, przy tak małej turbinie jest większe prawdopodobieństwo przeciążenia termicznego silnika bo głowica ma duży przepływ a jest blokowana przez małą stronę wydechową. przyśpiesza się momentem a jedzie się mocą Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amazing5 Posted October 13, 2012 Share Posted October 13, 2012 SILNIK 1.1MPI SERIA DZIEWICA BURBO: GT1544s najmniejsze jakie mieli DOŁADOWANIE 0.9b IC omega Wydech fi 50 tłumik duzy fiat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woj76 Posted October 13, 2012 Share Posted October 13, 2012 > SILNIK 1.1MPI SERIA DZIEWICA > BURBO: GT1544s najmniejsze jakie mieli > DOŁADOWANIE 0.9b > IC omega > Wydech fi 50 tłumik duzy fiat. Bardzo milutko jak na 1.1. Ja mam teraz tylko problem taki, że przestałem rozumieć wykresy Choćby Twój w porównaniu z moim, wszystko przestało mi się zgadzać... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glaca Posted October 13, 2012 Share Posted October 13, 2012 > Bardzo milutko jak na 1.1. Ja mam teraz tylko problem taki, że przestałem rozumieć wykresy Choćby > Twój w porównaniu z moim, wszystko przestało mi się zgadzać... Na tym wykresie wszystko się zgadza. Jak miałem małe ihi to właśnie tak jechał jak na tym wykresie. Od dołu szedł równo do 4 tysi a potem było czuć wyraźnie, że kiśnie. Może u mnie byłoby jeszcze "zagięcie" przy 2 tys gdzie czuć było jak turbo wstaje, tutaj mniejsze to pewnie nawet nie czuć kiedy ono wstaje bo pompuje "od zera" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
badzid Posted October 13, 2012 Share Posted October 13, 2012 > SILNIK 1.1MPI SERIA DZIEWICA > BURBO: GT1544s najmniejsze jakie mieli > DOŁADOWANIE 0.9b > IC omega > Wydech fi 50 tłumik duzy fiat. mam podobny projekt tez mam 1.1 mpi tylko inna turbine. Ja swojego nie hamowałem ale orietacyjnie pewnie mój bedzie miał podobnie jak twój Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
taquito Posted October 14, 2012 Share Posted October 14, 2012 > Bardzo milutko jak na 1.1. Ja mam teraz tylko problem taki, że przestałem rozumieć wykresy Choćby > Twój w porównaniu z moim, wszystko przestało mi się zgadzać... dlatego wazne dobrac odpowiednie turbo aby ladowalo od dolu i nie puchlo na gorze. Mozna wtedy dowolnie programem wybrac w ktorym momencie chce sie max moment i kiedy ma wstac turbina bo nie ogranicza nas sprzet. ALe wiadomo wszystko zalezy jak i po co ktos buduje silnik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woj76 Posted October 14, 2012 Share Posted October 14, 2012 Nie wysłowiłem się odpowiednio. Zawsze byłem przekonany, że moc jest bezpośrednio liczona z momentu względem rpm. Tzn. na każdym punkcie wykresu jest stała zależność między momentem, obrotami, i mocą. Czego nie rozumiem, to ja mam linię mocy sporo powyżej wykresu marc_-a (moc maksymalną praktycznie tą samą przy podobnym rpm), a wykres momentu mam grubo poniżej jego i maksymalny o dobre 20Nm niższy. Tego nie rozumiem. Czy po prostu normy, wzory i korekcję na różnych urządzeniach hamujących aż tak się różnią Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fendt180 Posted October 14, 2012 Share Posted October 14, 2012 Mi sie wydaje ze jakos za duzo tego momentu jak na 1,1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
taquito Posted October 14, 2012 Share Posted October 14, 2012 moc na silniku czy na kolach ? bo nie ma przy pomiarze gwiazdki jak z legendy ( albo zle widze ) i moze stad roznica z wyliczen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woj76 Posted October 14, 2012 Share Posted October 14, 2012 > moc na silniku czy na kolach ? bo nie ma przy pomiarze gwiazdki jak z legendy ( albo zle widze ) i > moze stad roznica z wyliczen. Na silniku, do tego sprzęt bardzo dokładny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amazing5 Posted October 14, 2012 Share Posted October 14, 2012 > Bardzo milutko jak na 1.1. Ja mam teraz tylko problem taki, że przestałem rozumieć wykresy Choćby > Twój w porównaniu z moim, wszystko przestało mi się zgadzać... jak miałem IHI to było tak jak pisał Glaca do 4,5 tys ciągło a potem już nie, teraz ciągnie mniej więcej równomiernieod 3 do 6 tys. Po moim strojeniu było tylko 114KM i zaledwie 180Nm z hakiem, ale pan Andrzej podpowiedział mi parę trików co i jak zrobić i wyszło tyle (a właściwie to on zrobił a ja stałem i się patrzyłem jak młodę cielę ). swoją drogą zajebisty gość i ma super warsztat, chciałbym u niego pracować Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinci Posted October 26, 2012 Share Posted October 26, 2012 Panda 2007r Van 1.2 (60hp) przekładka 2mm+2 uszczelki metalowe turbo t25 hybryda od www.radka-turbo.pl/ kolektor baran-Auto Dakar wydech 50mm+1 tłumik środkowy IC LPG Kme Nevo Pro-Obd wtryskiwacze dymco na bp seria ok 60hp Lpg 160hp 1.4bar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sylwo87 Posted April 27, 2013 Share Posted April 27, 2013 Sylwo87 - CC 1.2 16V Nazwa użytkownika: Sylwo87 Samochód: CC Jednostka: 1.2 16v Skrzynia: 6speed stilo Max HP: 93,1HP / 5583rpm Max moment: 128nm / 4463rpm Wykonane mody: kolektor 4-1 przepsutnica z 1.6 program: seria Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stychu Posted June 9, 2013 Share Posted June 9, 2013 Nazwa użytkownika: Stychu Samochód: SC Jednostka: 1.2 8v T Skrzynia: Abarth Max HP: 139,1HP Max moment: 172,5nm Turbo Tdo4 z Subaru IC - Leon 1,8 T Ecumaster III by Szary Garage Doładowanie 1.1b Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ar2rek Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Fiat CC 1.2 8V Taki zakupiłem. Podobno zrobione: - wałek Świątka - dłubnięta głowica - skrzynia Sporting - kolektor normalny od Punto pseudo 4-2-1 dalej fi45 z kantem na końcu - dolot ala Węglar własnej roboty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
badzid Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Fiat seicento 1.1 T turbo RHB4 IC omega wyryski 1.8 T (chyba awdi) doładowanie 0.7 bara Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eosik Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Nazwa użytkownika: Eosik Samochód: CC Jednostka: 1.2 16v T Skrzynia: Sporting Max HP: 123HP Max moment: 160nm Turbo Tdo4 z Subaru IC - FMIC Boost - 0.5bar Det 3 FIT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.