stopencja Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Nazwa użytkownika: Stopencja15 Samochód: Seicento Jednostka: 1.4 t-jet Skrzynia: Sporting Max HP: 167hp Max moment: 221,5 Turbo : Garrett T25 IC - FMIC Boost - 1bar Det 3 FIT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woj76 Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 A ten słabszy wykres to od czego? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stopencja Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 > A ten słabszy wykres to od czego? doładowanie na 0,35bar 2 mapki mam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DEV Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 > doładowanie na 0,35bar 2 mapki mam z możliwością zmiany "na drodze"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stopencja Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 > z możliwością zmiany "na drodze"? tak 2 "mapki" znaczy się wył/włącz ebc 0,35/1bar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dippaolo Posted October 8, 2013 Share Posted October 8, 2013 User: dippaolo Samochód: Seicento Jednostka: T-Jet Turbina: Oryginalna od T-jet'a, IHI VL36 Doładowanie: 1bar Skrzynia: Od Stilo - 6 biegowa Max HP: 160KM Max moment: 249Nm ECU: EMU - Ecumaster Miały być dwa pomiary. Na 4 i 5 biegu. Pierwszy pomiar przeszedł OK, drugi na 5 biegu już nie - EBC mam skręcone na maksa i nie zwróciłem uwagi że Fuel cut above pressure mam ustawione na 230 kPa, chyba turbo na piatym biegu przeładowało, wystraszyłem się że coś jeb.. i przerwaliśmy pomiar Poniżej zdjęcie wykresu, potem filmik na 4 biegu i na 5 biegu. Żeby nie zaśmiecać tego wątku do komentowania zapraszam TUTAJ Wykres: Filmik: 4 bieg Filmik: 5 bieg Foto: ps. Dzieki moritz86 za umówienie na hamownie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lepo78 Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 Seria 1.4 hybryda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amazing5 Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 seria 1.1mpi na gazie, doładowanie 0.75 - 0.8 bara turbina od POLO 1.4TDI (GT1544S) intercooler omega 2.5 TD 124 KM 186 Nm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glaca Posted October 19, 2013 Share Posted October 19, 2013 > seria 1.1mpi na gazie, doładowanie 0.75 - 0.8 bara > turbina od POLO 1.4TDI (GT1544S) > intercooler omega 2.5 TD > 124 KM 186 Nm Pewnie jedzie podobnie do mojego pierwszego setupu, dołem ładnie a górą pęka ale i tak fajnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amazing5 Posted October 19, 2013 Share Posted October 19, 2013 > Pewnie jedzie podobnie do mojego pierwszego setupu, dołem ładnie a górą pęka ale i tak fajnie kreski są równe prawie i na drodze też nie czuć aż tak bardzo, ciągnie równo do 6 tys rpm jakby był wolnossący 2.0 pod maską. Na wykresie widac że najbardziej użytecznym zakresem obrotów jest 2.5-4.5 tys rpm i tak też w sumie jeżdże, rzadko kiedy kręce wyżej 5 tys. Bardzo mnie cieszy że moment i moc nie leci na łeb na szyję tak jak w ihi które miałem i które ma Wojtek w 1.2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glaca Posted October 19, 2013 Share Posted October 19, 2013 > kreski są równe prawie i na drodze też nie czuć aż tak bardzo, ciągnie równo do 6 tys rpm jakby był > wolnossący 2.0 pod maską. Na wykresie widac że najbardziej użytecznym zakresem obrotów jest > 2.5-4.5 tys rpm i tak też w sumie jeżdże, rzadko kiedy kręce wyżej 5 tys. Bardzo mnie cieszy > że moment i moc nie leci na łeb na szyję tak jak w ihi które miałem i które ma Wojtek w 1.2 No to git Ja też nie kręcę powyżej 4.5 bo mi z niewyjaśnionych przyczyn szarpie od 4.5 do 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woj76 Posted October 19, 2013 Share Posted October 19, 2013 Myślałem, że większego TDI niż u mnie wyszło to już się nie da zrobić, ale jednak Jak na 1.1 to bardzo ładny wynik, bardzo mi się podoba jak moment trzyma biorąc pod uwagę, gdzie się zaczyna. Na wykresie tzn., bo max power masz prawie w tym samym miejscu co ja (u mnie 5300) i moc podobna (z poprawką na różnice 1.1 i 1.2, tzn u ciebie jest lepiej), co wskazywało by, że jednak ten moment się bardzo podobnie rozkłada. W sumie jak spojrzałem na swój wykres to przy 5000 rpm jeszcze cały czas jest 170 Nm, potem leci na ryj. Tak czy owak jest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amazing5 Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 > Myślałem, że większego TDI niż u mnie wyszło to już się nie da zrobić, ale jednak Jak na 1.1 to > bardzo ładny wynik, bardzo mi się podoba jak moment trzyma biorąc pod uwagę, gdzie się > zaczyna. Na wykresie tzn., bo max power masz prawie w tym samym miejscu co ja (u mnie 5300) i > moc podobna (z poprawką na różnice 1.1 i 1.2, tzn u ciebie jest lepiej), co wskazywało by, że > jednak ten moment się bardzo podobnie rozkłada. W sumie jak spojrzałem na swój wykres to przy > 5000 rpm jeszcze cały czas jest 170 Nm, potem leci na ryj. Tak czy owak jest ja tylko dodam że silnik jest całkowicie fabryczny z żadną górą od 1.2, z plastikowym kolektorem i tą malutką przepustnicą, (35 albo 36mm nie pamiętam) nieodprężany ani nic. Sprzęgło też jeszcze seryjne od 1.1, teraz mam przejechane jakieś 45tys od uturbienia i nie ślizga. I na dużym kompie z EOBD To ja nie wiem jak to wcześniej robili że mówili że się nie da na tym kompie wystroić i że sie mapy rozjeżdżały czy coś. Tak się może tutaj jaram i brandzluję i zalatuje troche zarozumialstwem ale naprawde jestem mega zadowolony no i poprostu muszę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zastava Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 sejo 1,2 z sienny na seryjnym wydechu 4-1 z seja, i kibel dolocie, wykres gaz/benzyna, gaz wiadomo słabszy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
addy Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Fiat SC 'Smerf Złośnik' 1.2 8v by addy Nazwa użytkownika: addy Samochód: Fiat SC Jednostka: 1.2 8v Skrzynia: Sporting Max HP: 74,8 KM @ 5728 rpm Max moment: 103 Nm @ 2583 rpm szczegóły: Sterownik: IAW 49F.D1 Wtryski: 1.1 mpi IWP116 Wydech: kolektor 4-2-1 z P1, przelotowy fi 43 (wewn.) zakończony tłumikiem z DF-a Dolot: Węglarski MAG Sport Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glaca Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 Nie cento i nie fire ale czuję się tu zawsze jak wśród swoich więc wrzucam. Stare 2.0 8v turbo z cromy. Slupek seria. Turbo TD04 (dłubane przez coobcia) 1.4 bara w piku i 1.25 do końca. IC z forda tdci LPG - KME Diego G3, wtryski HANA 2001 niebieskie Cyfry są jakie są ale jeździ się na prawdę przyjemnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stychu Posted March 22, 2014 Share Posted March 22, 2014 Po zmianie zamachu sprzęgła i poprawach softu u Szarego wyszło nam coś takiego: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiksiu Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 wszystko jak wcześniej Seicento Auto odpala i rozgrzewa się na PB Pełne obciążenie tylko na LPG-tak jak ten wykres 1.2 16V K03 Przepustnica 1.6 zamiast wydechu- 47mm katalizator+tłumik środkowy+tłumik końcowy jest--przelot 64mm z 1 tłumikiem przelotowym doładowanie ok 1.3b Niestety przy pomiarze puściło sprzęgło. Możliwe że jak by dało radę to moment by nie poszedł w dół tak drastycznie. Nie do końca też był wystrojony,bo po mianie wydechu nie miałem jeszcze na to czasu. Jak będzie kasa i czas na wymianę to pomiar postaram się powtórzyć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amazing5 Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 > wszystko jak wcześniej > Seicento > Auto odpala i rozgrzewa się na PB > Pełne obciążenie tylko na LPG-tak jak ten wykres > 1.2 16V > K03 > Przepustnica 1.6 > zamiast wydechu- 47mm katalizator+tłumik środkowy+tłumik końcowy > jest--przelot 64mm z 1 tłumikiem przelotowym > doładowanie ok 1.3b > Niestety przy pomiarze puściło sprzęgło. > Możliwe że jak by dało radę to moment by nie poszedł w dół tak drastycznie. > Nie do końca też był wystrojony,bo po mianie wydechu nie miałem jeszcze na to czasu. > Jak będzie kasa i czas na wymianę to pomiar postaram się powtórzyć. no ładnie 20 i 50Nm koni samym wydechem teraz ma czym oddychać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafal2188 Posted June 18, 2014 Share Posted June 18, 2014 Nazwa użytkownika: Rafal2188 Samochód: Fiat SC Jednostka: 1.1 Spi z głowicą od 1.2 MPI Skrzynia: S-ka Przy 2 powtórkach max wyszło: Max HP: 66,4 KM @ 5959 rpm Max moment: 85,3 Nm @ 3327 rpm ( podobny dostępny od 2k do 6k rpm ) szczegóły: Seryjny dół z 1,1 SPI z seryjną górą 1.2 MPI z punto I , Komputer z Palio IAW 18F.B4 Dolot kwasiak home made ze stożkiem i dolotem ze zderzaka Wydech - seryjne portki 4-2-1, przelotowy zamiast kata i wydech przelotowy MagSportu fi wew 43. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaswawa Posted July 18, 2014 Share Posted July 18, 2014 Nazwa użytkownika: Michaswawa Sterowanie EMU Odprezenie 2 mm + dwie stalowe uszczelki Samochód: Fiat SC Jednostka: 1.4 t-jet Skrzynia:500 abarth Turbo TD05 Wtryski GT2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glaca Posted July 18, 2014 Share Posted July 18, 2014 > Nazwa użytkownika: Michaswawa > Sterowanie EMU > Odprezenie 2 mm + dwie stalowe uszczelki > Samochód: Fiat SC > Jednostka: 1.4 t-jet > Skrzynia:500 abarth > Turbo TD05 > Wtryski GT2 Masz tam max momentu, gdzie u mnie jest już koniec wszystkiego - ciekawie musi to jeździć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaswawa Posted July 18, 2014 Share Posted July 18, 2014 > Masz tam max momentu, gdzie u mnie jest już koniec wszystkiego - ciekawie musi to jeździć Nie narzekam,trzeba ogarnac wieksze doladowanie i bedzie git Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czubi Posted July 22, 2014 Share Posted July 22, 2014 User: czubi Samochód: Cinquecento Parch Jednostka: 1.2 8v Turbina: IHI RHB4 Doładowanie: 1.1 bar Skrzynia: 6 SPEED Max HP: 165.6 HP Max moment: 266.3 Nm ECU: DET 3 by Ahamay ! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woj76 Posted July 22, 2014 Share Posted July 22, 2014 Napisz co tam jeszcze masz namodzone (polerka, przepustnica, itd.), jak duży intercooler, i co tam jeszcze. Bo trudno mi w ten wynik na tej turbinie uwierzyć, na takim doładowaniu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czubi Posted July 22, 2014 Share Posted July 22, 2014 > Napisz co tam jeszcze masz namodzone (polerka, przepustnica, itd.), jak duży intercooler, i co tam > jeszcze. Bo trudno mi w ten wynik na tej turbinie uwierzyć, na takim doładowaniu. Więc tak: Głowica po obróbce , na dużych zaworach , duża P , wałek światek 259 , odprężenie 2mm + 2x 0.49 upg z grande, zamach 3.2kg , wtryski 1.8T , IC Marea JTD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woj76 Posted July 22, 2014 Share Posted July 22, 2014 > Więc tak: > Głowica po obróbce , na dużych zaworach , duża P , wałek światek 259 , odprężenie 2mm + 2x 0.49 upg > z grande, zamach 3.2kg , wtryski 1.8T , IC Marea JTD No to trochę wyjaśnia, w szczególności zawory i wałek . Znaczy się to turbo ma jednak potencjał, tylko u mnie nie do końca wykorzystany. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czubi Posted July 22, 2014 Share Posted July 22, 2014 > No to trochę wyjaśnia, w szczególności zawory i wałek . Znaczy się to turbo ma jednak potencjał, > tylko u mnie nie do końca wykorzystany. Można to tak nazwać Tutaj masz mapkę na 0.8 bar ( "daily") Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woj76 Posted July 22, 2014 Share Posted July 22, 2014 > Można to tak nazwać Tutaj masz wykres na 0.8 bar ( mapka "daily") Cały czas więcej o 10km niż u mnie na 0.8bara, musiałbym się zmierzyć kiedyś na 1 barze. Trochę ta moc w jednym i drugim przypadku wcześnie wypada, bardzo wcześnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
taquito Posted July 26, 2014 Share Posted July 26, 2014 > Można to tak nazwać Tutaj masz mapkę na 0.8 bar ( "daily") Jezdzi to jakos w ogole ? Bo z wykresu wychodzi jakby to w jednym miejscu przeladowywalo a potem wszytko leci na leb. Rozwazylbym pomiar na innej hamowni jesli auto jezdzi inaczej niz pokazuje wykres Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czubi Posted July 26, 2014 Share Posted July 26, 2014 Jeździ jak na filmiku wyżej , co dziwne trzyma boost do samego końca i nie czuć jakiegoś spadku mocy po przejściu 4-5tys obr. ... Teraz zmiana na TD04l i zobaczymy co wyjdzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lepo78 Posted July 26, 2014 Share Posted July 26, 2014 > Jeździ jak na filmiku wyżej , co dziwne trzyma boost do samego końca i nie czuć jakiegoś spadku > mocy po przejściu 4-5tys obr. ... Teraz zmiana na TD04l i zobaczymy co wyjdzie Żre jeb%ny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glaca Posted July 26, 2014 Share Posted July 26, 2014 > Żre jeb%ny Ja to sobie chyba CC kupię 60 koni więcej a mógłbym z daleka wąchać spaliny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lepo78 Posted July 26, 2014 Share Posted July 26, 2014 > Ja to sobie chyba CC kupię > 60 koni więcej a mógłbym z daleka wąchać spaliny Masa panie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czubi Posted July 26, 2014 Share Posted July 26, 2014 > Masa panie O to to Będzie TD04 będzie lepiej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glaca Posted July 26, 2014 Share Posted July 26, 2014 > O to to Będzie TD04 będzie lepiej A jaką masz tam masę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lepo78 Posted July 26, 2014 Share Posted July 26, 2014 > A jaką masz tam masę? 720? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czubi Posted July 26, 2014 Share Posted July 26, 2014 > A jaką masz tam masę? Dokładnie nie powiem Ci bo nie ważyłem , dwa kubły , szelki , z tyłu rolka Myślę , że granice 700kg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glaca Posted July 26, 2014 Share Posted July 26, 2014 > 720? Mój równą tonę. To jest przepaść. Ile można "odzyskać" wywalając kanapę a przednie fotele zamieniając na lekkie kubły? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czubi Posted July 26, 2014 Share Posted July 26, 2014 > Mój równą tonę. To jest przepaść. > Ile można "odzyskać" wywalając kanapę a przednie fotele zamieniając na lekkie kubły? Kiedyś miałem fajną tabelkę jak ktoś chyba nawet z ak wybebeszał cento i z tego co pamiętam 1szt seria fotel - 15kg , 1szt kubeł- mniej wiecej 7kg. Kanapa chyba 10KG EDIT: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fendt180 Posted July 26, 2014 Share Posted July 26, 2014 > Żre jeb%ny I to przeokrutnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lepo78 Posted July 26, 2014 Share Posted July 26, 2014 > Mój równą tonę. To jest przepaść. > Ile można "odzyskać" wywalając kanapę a przednie fotele zamieniając na lekkie kubły? Musisz zmienić budę - i jedna i druga to chu$ówka , ale cento lżejsze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glaca Posted July 27, 2014 Share Posted July 27, 2014 > Musisz zmienić budę - i jedna i druga to chu$ówka , ale cento lżejsze Zostanę przy tym - jakoś nie mógłbym zmienić, poza tym przyzwyczaiłem się do tego kloca pod maską i wiem, że ma potencjał na duże moce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kadu Posted October 11, 2014 Share Posted October 11, 2014 Silnik 1.2 16v (seria + przekładka 2mm). Wałki Świątek R259 Skrzynia: S Max HP: 224 KM Max moment: 216 NM Turbo: Garrett GT2056s Boost: 0.9 bar rosnące liniowo od 5500 rpm do 1.4 bar przy 7000. A tutaj pomiar przy stałym doładowaniu 0.9 bar: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ahamay Posted October 11, 2014 Share Posted October 11, 2014 > Silnik 1.2 16v (seria + przekładka 2mm). > Wałki Świątek R259 > Skrzynia: S > Max HP: 224 KM > Max moment: 216 NM > Turbo: Garrett GT2056s > Boost: 0.9 bar rosnące liniowo od 5500 rpm do 1.4 bar przy 7000. > A tutaj pomiar przy stałym doładowaniu 0.9 bar: podziwiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeamRallySport Posted October 11, 2014 Share Posted October 11, 2014 Nazwa użytkownika: TeamRallySport Samochód: Fiat SC Jednostka: 1.2 8V Skrzynia: 13/64 5 speed by KMS Max HP: 81,3KM / 6951rpm Max moment: 86,2nm / 6160rpm Wykonane mody: Głowica 1.2 wraz z wałkiem przygotowana w Heinrich Tuning Kolektor wydechowy 4-2-1 + katalizator a reszta wolna przepustnica 42 mm dół silnika w pełni seryjny 1.1 Silnikiem steruje DET III Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amazing5 Posted November 17, 2014 Share Posted November 17, 2014 > Silnik 1.2 16v (seria + przekładka 2mm). > Wałki Świątek R259 > Skrzynia: S > Max HP: 224 KM > Max moment: 216 NM > Turbo: Garrett GT2056s > Boost: 0.9 bar rosnące liniowo od 5500 rpm do 1.4 bar przy 7000. > A tutaj pomiar przy stałym doładowaniu 0.9 bar: czemu tak mało tego momentu a mocy aż tyle? To ja w 1.1 mam 186Nm od 2,5tys obr przy 124 koniach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fendt180 Posted November 17, 2014 Share Posted November 17, 2014 > czemu tak mało tego momentu a mocy aż tyle? To ja w 1.1 mam 186Nm od 2,5tys obr przy 124 koniach Wałki i małe turbo 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amazing5 Posted November 18, 2014 Share Posted November 18, 2014 > Wałki i małe turbo a no rzeczywiście, niedopatrzyłem sie tych wałków za pierwszym razem, może to one "psują" robotę. Ale jesli chodzi o turbo to ja mam jeszcze mniejsze bo od 1.4 tdi gt1544 a tam jest gt2056, więc wałki albo wałki+zapłon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ahamay Posted November 18, 2014 Share Posted November 18, 2014 > a no rzeczywiście, niedopatrzyłem sie tych wałków za pierwszym razem, może to one "psują" robotę. > Ale jesli chodzi o turbo to ja mam jeszcze mniejsze bo od 1.4 tdi gt1544 a tam jest gt2056, > więc wałki albo wałki+zapłon na dole doładowania też nie ma dużego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.