-
Liczba zawartości
4 975 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O DEV
- Urodziny 11.02.1980
Retained
- Ojciec Dyrektor
Contact Methods
-
Gadu-Gadu
21576
Profile Information
-
Imię
Adam
-
Płeć
Male
-
Zainteresowania
Przemieszczanie się :-)
-
Samochód
Czinkłaczento
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
DEV's Achievements
mistrz kierownicy (14/20)
16
Reputacja
-
Dorabiał ktoś może ostatnio? Ile to teraz kosztuje i jak długo trwa?
-
Niniejszy kącik przeznaczamy wszem i wobec w celu zakładania indywidualnych kącików służących do wszelkiego rodzaju akcji typu: - chwalę się swoim autkiem - buduję projekt lub ogólnie - moje CC/SC/500, którym chciałbym się pochwalić etc. Czyli w skrócie zapraszamy wszystkich do umieszczania aktualnych zdjęć swoich wozideł, oczywiście z rodziny CC/SC/500. W skrócie: Chętny zakłada swój wątek i w nim kontynuuje i aktualizuje swoje fotki i opisy Komentarze w wątkach owszem mile widziane, ale bez wielostronicowych dyskusji, a także nic nie wnoszących achów i ochów. Niech to będzie kącik galerii i konstruktywnej krytyki No to jedziemy Uwaga do uwagi: nie każda galeria musi przedstawiać auto, w które włożono grube miliony, chętnie popatrzymy nawet na ładnie utrzymaną serię lub z dodanymi ze smakiem modyfikacjami
-
A gdyby jednak chcieć jakiś przewód pociągnąć z komory do wnętrza, to którędy? próbowałem się przedostać przejściem za skrzynką, co wychodzi w komorze obok poduszki amortyzatora ale poległem, tak to szczelne i ciasno.
-
Daj proszę znać jak poszła operacja, myślę też nad hakiem takim coby samemu zamontować.
-
Ja to bym się nie p*^(* tylko kupił kilka takich oprawek http://allegro.pl/oprawka-bezpiecznika-plaskiego-gniazdo-kab-0-75mm2-i5260822768.html połączył ze sobą i elegancką miał listwę z bezpiecznikami, zresztą tak mam zrobione wyjście z aku na odbiorniki dodatkowe, czego w serii w CC nie było. Albo jeszcze lepiej - są ładne oprawki na kilka -kilkanaście bezp, jak ta http://media.conrad.com/medias/global/ce/3000_3999/3800/3890/3895/852175_BB_00_FB.EPS_1000.jpg i będzie jeszcze bardziej profi. Do nich pasują zwykłe 6,3.
-
a to nie są zwykłe żeńskie 6,5? http://allegro.pl/konektor-6-4mm-zenski-z-blokada-5-sztuk-i6020300058.html http://www.castorama.pl/produkty/instalacja/instalacje-elektryczne/systemy-i-osprzet-instalacyjny/zlaczki-listwy-plytki/konektor-zenski-dpm-solid-6-3-2-5-10-szt.html
-
nie miałem kiedy sprawdzić pomimo rewelacyjnej pogody, jutro może mi się uda.
-
Nie, włazi we wiązkę pod kolektorem dolotowym, między grodzią i silnikiem. Gdyby to było CA - wiedziałbym
-
coś możesz więcej na ten temat?
-
otrzymałem też z innego źródła sugestię, że być może właśnie wymieniono kabel od altka bo seryjne się grzały w jtdm podobno, ale konkretnie który?
-
Tak podejrzewałem, choć wygląda jak butelka po oleju Teraz pytanie co to za kabel i dlaczego jest odłączony?
-
Czy jakaś dobra dusza mogłaby sprawdzić u siebie w 1,9 150 PS do czego jest przykręcony normalnie przewód, który u mnie ktoś odpiął i zaizolował w okolicy filtra paliwa/egr/ściany grodziowej? Na końcu jest oczko jak na przewodach masowych, sam przewód jest taki jasnozielony, może żółty, choć u mnie z kolorami nietenteges, kabel jest gruby, na oko 16mm2. Auto miało przez poprzedniego właściciela wymieniany kolektor dolotowy, może gdzieś go nie przykręcili przez przypadek, ja znowu usuwałem dpfa, czy od niego też idą jakieś grube przewody? A drugi temat - do czego może być zbiornik widoczny u mnie pod filtrem paliwa? to seria czy radosna twórczość?
-
Jechałeś Dragonem po polerowanych? rozcieńczony czy na żywca?
-
Jak idziemy w spawanie to do felernej śrubę drugą łbem do dołu przyspawac i wtedy ciągnąć za tą nową.
-
Żaba, jeśli jest dostęp. Tego typu.