-
Liczba zawartości
432 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
mosek's Achievements
leniwy kierowca (9/20)
0
Reputacja
-
http://forum.autokacik.pl/showflat.php?C...&PHPSESSID= http://forum.autokacik.pl/showflat.php?C...&PHPSESSID= http://forum.autokacik.pl/showflat.php?C...&PHPSESSID=
-
> co jest do wymiany (podobno standard raz na jakiś czas) przy nagłym hamowaniu seja stawia bokiem. > blokuje jedno tylne koło szukajka nie boli: http://forum.autokacik.pl/showflat.php?C...&PHPSESSID= http://forum.autokacik.pl/showflat.php?C...&PHPSESSID= http://forum.autokacik.pl/showflat.php?C...&PHPSESSID=
-
> to to t-jetowe nadaje się do 704 do niczego więcej dobra dobra nic juz nie gadam mistrzuniu
-
ja bym zapodał tą co jest oryginalnie w tjecie cos pokroju garreta gt15 tam chyba jest
-
> Pany > Mam pytanko czy Garrett GT 1749VA da radę w Tjecie czy za słaba. > Bo takowo jest i nie wiem czy zostawić czy będzie trzeba szukać za jakiś czas innej. zależy co lubisz jak dla mnie do tjeta toto pitorynka jest
-
> Jak w tytule, zablokowało mi alternator po 3 dniowym świątecznym postoju. > Jak go uruchomić, czy tylko wymiana? > Co go mogło zablokować? tylko łożyska?? > Z góry dziękuje za odpowiedź Wez nim zakrec porzadnie to zacznie dawac dwiwsciedwajscia I bedZiesz pan zadowolony p.S. sztromu nigdy malo ;d
-
> Po stacyjce do przekaźnika a przekaźnik do głównego plusa. > Stały plus od razu do głównego przez bezpiecznik. nie trza az takich wygibasów
-
> Panowie pytanie za 100 punktow > Jak macie u siebie podlaczone afry? Tzn gdzie masa i plusy, do czego zeby nie bylo przeklaman jeszczes tego nie podłączył do porzadku mosz ruła i piec chopie
-
> dawaj screeny softu, popatrzymy z ciekawością http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=90262
-
> U mnie nie ma przewodu w ekranie do GMP tylko dwa zwykle cienkie przewodziki jak w oryginalnej > wiazce 1.4 16v bo czujnik jest z 1.4 16v przewod z EGT pod cewkami i wszystko jest OK no ja mam z czujnikiem jak pisałem podobnie jak Ty, ale egt mi idzie właśnie koło przewodu od gmp i podejrzewam że to mi knoci
-
> Chodzi mi o to, że gdyby było tak jak mówisz, zakłócenia występowałyby także bez jazdy na pełnym > gazie. Parametry sygnału zakłóceń od GMP powinny być zależne tylko od prędkości obrotowej > silnika. no właśnie na wolnych i podczas normalnej jazy termopara nie świruje, pisze o czujniku ponieważ zmieniłem go z oryginalnego 1.2 na taki od tjeta który nie jest ekranowany
-
> Mi kabel od EGT idzie zaraz pod cewkami i nic mi nie glupieje bede musiał pokombinować w ten sposób
-
> hmm...czyli mowicie, ze moj AFR moze glupiec przez to, ze mam nie ekranowany przewod, a idzie > blisko cewek zaplonowych np?? nie, afr mi nie głupieje tylko termopara od egt, z daleka od cewek idzie
-
> Nie sądzę żeby praca GMP była zależna od obciążenia. sieje impulsy na lewo i prawo i nie idzie w ekranie wiec to jego podejrzewam, bo w pobliżu nie mam żadnych innych czujników no chyba że altek i reflektor
-
> moze wtryski tak wache leje nie raczej gmp sieje zakłócenia