-
Liczba zawartości
480 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
Tarnowskie Góry
-
Samochód
A6 C8 Avant
Ostatnie wizyty
1 623 wyświetleń profilu
kadu's Achievements
leniwy kierowca (9/20)
228
Reputacja
-
Albo chociaż à la Milano.
-
To była z mojej strony tylko i wyłącznie szczera porada, więc nie przechodź do ataku. Przecież to nie ja mam płacić podatek za Ciebie, więc nie mam tu żadnego interesu. Po prostu jeśli księgowa dzwoni w takiej sprawie na infolinię z US, to raczej nie ma co liczyć u niej na optymalizacje podatkowe. Czego ona oczekiwała, że US wskaże jej lukę w przepisach i zaproponuje fikcyjną darowiznę na 6 miesięcy?
-
Zmien biuro rachunkowe. Na infolinii skarbowej ciężko o poradę jak obejść płacenie podatku…
-
Sześć zarejestrowanych jest na Otomoto. Ciekawe gdzie jest pozostałe 9 sztuk . EDIT: Ok, w 2023 sprzedali 15, ale ogółem 171. To na pewno w ręce prywatne coś trafiło.
-
Nie zazdroszczę sytuacji tym 15 osobom. Utopili kasę w coś, co jest teraz niesprzedawalne i nienaprawialne. Może na Aliexpress znajdą jakieś części z wysyłką trwającą 2 miesiące . Jeszcze gorzej będzie ze znalezieniem mechanika, który będą chciał to przyjąć na warsztat.
-
Tak, przy stałej prędkości jest ok. Po prostu jadąc w dużym ruchu na autostradzie z rozsądną prędkością (ok. 120-130km/h) zwalnia i przyspiesza się bardzo często - na prawym pasie TIRy, na lewym handlowcy i furiaci .
-
No właśnie zauważyłem. To już drugi przypadek, aplikacje, planowanie podróży i porady. Fajna przygoda z tymi elektrykami . Broń Boże się nie nabijam, każdy ma przecież jakieś hobby.
-
Tak z ciekawości - te samochody trzeba odbierać w Berlinie? Nie ma żadnej sieci dystrybucji?
-
Moim zdaniem CVT to jest idealna skrzynia do miasta. Kiedyś też byłem negatywnie nastawiony, ale w UX200 żony jeździ się z tym świetnie i daje sporo przyjemności z jazdy dzięki płynności. W mieście jeżdżąc do 50-60km/h i przyspieszając w tempie pozostałych uczestników ruchu praktycznie nigdy nie przekracza się 1800 obr/min, a po osiągnięciu docelowej prędkości obroty spadają do 1000-1200 obr/min. Po prostu nie jest to skrzynia dla ludzi z drewnianymi nogami lub napinającymi się pod każdymi światłami. Gorzej jest w trasie, bo tutaj już przyspieszanie powyżej 80-100km/h to często obroty w okolicach 4000 obr/min.
-
Ale problemy w Tipo z LPG były w wolnossących 1.4, nie w T-Jet. Co ciekawe właśnie tylko wolnossące były wyposażane w fabryczną instalację.
-
Sprzedałem w ten sposób trzy samochody. Nikt nie miał żadnych zastrzeżeń, w ogóle nie było takiego tematu.
-
A w nowych?
-
Pozwolę sobie przerwać dalszą dyskusję, poziom spadł poniżej moich oczekiwań .
-
Wyżej zamieściłem porównanie Yaris 2 do Yaris 4. Jak dla mnie jest to znaczny regres.
-
Europejscy producenci mają tam swoje fabryki, w których koszty pracy są niższe. Są więc w stanie sprzedawać tam samochody taniej. Na nasz rynek mamy samochody z europejskich fabryk, gdzie ludzie zarabiają więcej, ale też samochody są droższe. Nie widzę w tym nic złego.