Skocz do zawartości

kravitz

użytkownik
  • Liczba zawartości

    37 685
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    36

Ostatnia wygrana kravitz w dniu 8 Kwietnia

Użytkownicy przyznają kravitz punkty reputacji!

O kravitz

  • Urodziny 11.07.1978

Retained

  • weteran

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    brak
  • iMessage
    brak

Profile Information

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa, PL
  • Zainteresowania
    brak czasu
  • Samochód
    Golf GTE, e-Golf
  • UTO
    S-Works Epic

Ostatnie wizyty

4 650 wyświetleń profilu

kravitz's Achievements

rajdowiec

rajdowiec (16/20)

21,1 tys.

Reputacja

  1. Tak, nie wiem jak to się nazywa, bo jakbym wiedział, to bym znalazł w google i kupił Potrzebuję czegoś co właśnie zaciśnie mi dwie rzeczy ze sobą. To coś najlepiej jakby było na sprężynę. Widziałem cos takiego ostatnio gdzieś na youtube jak ktoś cos kleił i stwierdziłem że właśnie coś takiego potrzebuję Co konkretnie potrzebuję zrobić? Pękła mi delikatnie futryna drzwi przy zamku i zamek jest lużno. Potrzebuję nawalić kleju do drewna i właśnie to ścisnąć. Wiem, że sa różne pierdółki na kręciołki, ale to coś co widziałem na filmiku wyglądało na mega wygodne To coś było wielkości powiedzmy męskiej ręki. Wie ktoś jak to się może nazywać i czego szukać?
  2. Doskonale rozumiem to o czym piszesz i prawdopodobny zamordyzm w Tesli. Zauważ jednak że pewne rzeczy są w Tesli zwyczajnie lepsze niz w VW. I nie chodzi mi o osiągi, tylko o podejście do klienta i o soft. Wyprodukowanie dobrego softu jest zwyczajnie drogie. Informatyka kosztuje. Nawet graty typu procek intela czy AMD kosztują, aby to wszystko chodziło sprawnie. A w VW? tam chyba wstawili ZX80 i usunęli przyciski do tylnych szyb VW zepsuł to co miał, cenę dał 2x i jest happy że będzie r00chac klientów. Jak widac to aż tak dobrze nie działa. To powyższe jakby pasuje to każdego europejskiego producenta masowego. Dodatkowo zauważ, że fabryka Tesli jednak jest w Niemczech i jakby tam się działy jakieś dantejskie sceny, to by ich związki zawodowe zjadły, a UE nałożyła miliardy kar. Tak właściwie, to fabryki Tesli wcale nie są ulokowane w jakiś tanich miejscach gdzie pracuje się za miskę ryżu i można poganiac batem załogę. W VW było cicho, a w nowszej wersji 50% droższej jest głośno. W Tesli było głośno, a w wersji po lifcie, tańszej, jest cicho. Widzisz chyba który kierunek jest właściwy, a który nie.
  3. Innym producentom coś się zwyczajnie odkleiło pod kopułą. Tesla ma normalne ceny, stąd taka "okazja" Swoją drogą, pod koniec 2021 prawie zamówiłem T3LR i cena chyba była 259k jak dobrze pamiętam. Być może to było 249k Teraz po 3 prawie latach i po drodze inflacji skumulowanej ze 30%, Perf jest taniej Edit: Ta stronka https://policzmi.pl/inflacje pokazuje od grudnia 2021 do dzisiaj 26.1%, więc niewiele się pomyliłem
  4. Używana Skoda CityGo może właśnie kosztowac tyle co ta nowa Spring
  5. Ten sam trik Dacia uprawia odkąd weszła na rynek. Wersja bez klimy jest o 10k tańsza niż ta wersja którą dopiero da się używać Kiedyś tak sprzedawali Sandero czy Logana od 29k, ale wersja z klimą od 39k Oczywiście do najtańszej nie da się klimy dokupić. Dodaj zatem 10k do tych cen co podałeś i historia będzie się zgadzać.
  6. Wrzucę tutaj, jako opinia kogoś, kto z Dacią nie ma nic wspólnego. Może komuś się przyda taki krótki tekścik, jak rozważa zakup autka w miarę budżetowego. Jeździłem tym po Irlandii i Irlandii Północnej. Auto z najmu, przebieg około 20kkm. Wersja silnikowa mi nieznana, ale chyba 1.0TCe, wnioskuję po tym, że miało skrzynię CVT. Może od tych dobrych stron. Jak ktoś szuka auta "jak dawniej", to chyba nic lepszego nie znajdzie. Auto działa jak ma działać, nie utrudnia życia kierowcy. Wszystko jest aż do bólu proste w obsłudze. Pokrętła są, fizyczne zegary są. Jest jakiś komputerek pokładowy pomiędzy zegarami, pokazujący to co ma pokazać. Jest tempomat, ale nie aktywny. Nie świruje zatem jak się zbliżamy do jakiegoś auta na 200m. Nie świruje jak ktoś przed nami zmienia pas. Ani razu nie ostrzegało auto, że widzi ducha. Nie było problemu na parkingu, że ktoś idzie i wali po hamulcach. Były czujniki parkowania (tylko tył), była kamera z tyłu, pokazująca też zakładany tor jazdy po skręceniu kołami. Obraz nie był najwyższych lotów, ale nie nazwałbym go nieczytelnym Było AppleCarPlay. Bardzo fajnie działa zamykanie i otwieranie auta przy odejściu od niego i ponownym podejściu. Światła mijania LED, świecą dobrze. Nie mam uwag. Zawias komfortowy, drogi w Irlandii są gorsze od tych w Polsce. Niezłe spalanie. Wyszło z około 800km 5.7 na kompie o ile pamiętam. TSI moim zdaniem by spalił z 0.5-1 mniej przy tym stylu jazdy który uprawiałem, ale i tak było nieźle. Teraz co jest takie sobie lub jest złe, ale nie wpływa w sumie na jakość użytkowania (pamiętajmy o cenie wozu) Jest dosyć głośno. Hałas bym porównał do Lanosa, może nawet bardziej. Hałas dochodzi zewnąd, nie że tylko silnik czy nadkola. Lewarek od zmiany biegów w automacie się używa niezbyt często A jednak miał działanie takie, że bałem się że kiedyś zostanie w ręku. Chodził i tył/przód i na boki. Nie przeszkadzało to w niczym w sumie, ale czuć było że na czymś tam oszczędzono bardzo mocno. Schowek przed pasażerem to już celowe działanie uważam na zniechęcenie klienta przyzwyczajonego do lepszych rozwiązań. Cała klapa była jak z drukarki 3D, a ten zatrzask wewnętrzny autentycznie jakby ktoś go projektował na ZPT w szkole Wycieraczki automatyczne chodziły za wolno lub za szybko. Bez dramatu, ale we wszystkim czym do tej pory jeździłem, działało to lepiej. No i same wycieraczki, w sensie te ramiona. Dawno takich nie widziałem. Mega cienkie. W sumie działają, ale sprawiały wrażenie że się złamią. Wiem że się nie złamią, ale efekt dawały takiego braku solidności. Dźwięk silnika był bardzo zły. To chyba 3 cylindry, ale brzmiały jak 2 i to zepsute Wyraźnie słychać było jak ten silnik pracuje, jakby klekotanie zaworami. Osiągi takie se. Do niedawna jeździłem Golfem 1.0TSI 115KM. Nieco mocniejszy (jeśli zakładać, że Dacia miała 90KM), ale wyraźnie zrywniejszy. Wyraźnie. Dziwny jest kształt drzwi przednich lub może raczej wysokość otworu tych drzwi w powiązaniu z wysokością fotela. Ja mam 187cm wzrostu i musiałem się dziwnie łamać. Za długi tułów mam, aby dupa dotykała już fotela, a głowa nie waliła w kant tego otworu przez który się wsiada Nie wiem czy fotel za wysoko, czy za blisko, czy o co chodzi. Głośniki są na granicy przyzwoitości. Słuchaliśmy przez AppleCarPlay RMF, więc miałem te same dźwięki co w aucie w PL. I brzmiały już tak na granicy tego co bym chciał słuchać A w Golfach nie mam żadnego dodatkowo płatnego audio, więc nie porównuję z jakimś Lexusem Światła drogowe na żarówkach. Serio? Jak ktoś nie wie, to działa tak, że te mijania LEDy świecą ok, włączasz długie (na żarówkach) i robi się...ciemniej. Tylko że świeci dalej Jakby i mijania były na żarówkach, to by chyba było lepiej. Tak oczy przyzwyczajone do LEDów i masz klops po włączeniu drogowych. A to co było bardzo złe? Nie pamiętam kiedy jeździłem autem bardziej podsterownym Auto zdecydowanie bym kupił gdybym czegoś takiego potrzebował.
  7. To by miało sens, ale w cenniku chyba nie ma już Perf?
  8. Nowszy lepszy. Zwłaszcza jak to na drugie auto
  9. U mnie jest wszędzie glina, więc scenariusz jest taki, że auto to zwozi, w garażu to zasycha na beton, jak auto wyjeżdża to już tego nie wywozi ze sobą. Kolejne wjechanie autem, to kolejne nawiezienie tatałajstwa. Zdecydowanie częściej trzeba niż 2-3x do roku, a ja w sprawach sprzątania specjalnie pedantyczny to nie jestem Chcę to jakoś zautomatyzować. Odkurzacz już znalazłem. Na filmikach youtube działa dobrze, ale to w sumie marketing. Ale przed tym jak się zrobił błoto, muszę to chyba właśnie rozrzedzić jakąś myjką, bo jak pisałem. U mnie się robi skała, a nie fajne błotko jak na filmie. A myjkę jako taką polecisz jakiś model? Ja myślałem nad jakimś najtańszym/najsłabszym modelem od Karchera, ale nie wiem czy takie coś pociągnie właśnie taką szczotkę PS. Odkurzacz do kominka już kupiony
  10. "Dłuższym" trzeba dostosować do możliwości 5km
  11. No jakiś powód musi być. Może nowe bateryjki mają właśnie taką wadę, że mogą się wziąć i zepsuć przy dłuższym pałowaniu.
  12. Serio, bez szydery. Spore poprawki w porównaniu do tego rzęcha którym jechałem na jeździe testowej. W szczególności poprawa wygłuszenia. Fajne porównanie wyszło starego z nowym. Nie wiecie czy kaganiec na 200km/h jest spowodowany tylko jakąś fanaberią eko i bezpieczeństwem, czy jednak jest to jakaś ochrona baterii przed długim dużym obciążeniem? Tam się chyba technologia baterii zmieniła (mówi o tym w którymś momencie o doładowywaniu do 100%).
  13. Nie wiem czy ja dobrze rozumiem. To jest samodzielne narzędzie, czy akcesorium do tego głównego Karchera? Widziałem jakiś filmik na youtube i to wygląda, jakby było podłączone do myjki ciśnieniowej. Czy się mylę? Ma to jakąś funkcję wciągania tego syfu Czy to tylko jakby szczotkuje/namacza, a błoto i tak musisz jakoś ściągnąć? Ja potrzebuje coś to co to błoto wciągnie, bo autentycznie auta tyle tego nawożą, że jak deszcz pada, to pod autem jest ze 2-3cm gliny. Jakbym taczkę nawiózł.
  14. Co do Ad1. Sprawdziłem na stronie Lidla. Podają coś nieco ponad 2kg wagi. Tyle właśnie waży ta tandeta co mam. Tak na szybko na allegro sprawdziłem jakiś od Karchera i tam 7kg Ja wiem, że to się nie kupuje na kilogramy, ale tak sobie myślę, że te dodatkowe 5kg to może jakiś lepszy silnik czy coś pomyślane, aby się tak szybko nie zepsuł od czegokolwiek? Szybko się zapycha ten filtr? Da się cały kominek tym wyczyścić? Ten mój z Casto za Chiny by całego nie wyczyścił. Najpierw muszę szufelką 90% wynieść, a dopiero potem odkurzacz. A chciałbym tylko odkurzacz Ad3. Co masz? Bo szczerze to nawet nie wiem pod jakim hasłem szukać tego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.