woj76 Posted April 8, 2015 Share Posted April 8, 2015 Z racji tego, że stary wykres się już nie wyświetla i dostania w związku z tym prośby, zamieszczam nowszy (aczkolwiek i tak stary) ze specjalnym wałkiem turbo: 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
goofer007 Posted October 16, 2015 Share Posted October 16, 2015 Jakiś czas temu pytałem ile można ładować w nieodprężone 1.1 - odpowiedzi zgodziły się z rzeczywistością jak na razie. 1,0-1,1 bara przyjmuje, latało to pudełko po 200 km/h i więcej, w sezonie stopiło 3 pary opon bez zająknięcia i jakiejkolwiek awarii Wypluło na rolkach 140KM/178Nm szału nie ma ale w przyszłym sezonie dołożymy koksu i wystroimy z należytą starannością Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinci Posted October 18, 2015 Share Posted October 18, 2015 Najnowsza modyfikacja PANDY na LPG- wymiana jednostki fabrycznej 1.2 8v na większą 1,4 16v T-JET 120hp z fiata Linei- wałki rozrządu z 1.2 16v- przepustnica z fiata marei 1,6 16v - nowe turbo kkk04- wydech 2,5 cala ze stali nierdzewnej z jednym tłumikiem- kolektor pod turbo "baran"- ECU fabryczne z silnika 1.2 niemodyfikowaneWszystko wystrojone na:*KME NEVO PRO-DAKAR*REDUKTOR -TUR*WTRYSKIWACZE DYMCO YELLOW Doładowanie 1,23-5 bara 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amazing5 Posted October 20, 2015 Share Posted October 20, 2015 Na zwykłym sterowniku nevo da się to wystroić? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinci Posted October 20, 2015 Share Posted October 20, 2015 Na zwykłym sterowniku nevo da się to wystroić? Nevo 4 jednowtyczkowe ma już takie możliwości seryjnie - konfigurowalna mapa korekt. Ale wersja Pro ma jeszcze większe możliwości ze względu na wbudowane 2 emulatory +2 wejścia analogowe i jedno wyjście ale żeby to odpalić trzeba mieć dedykowane oprogramowanie ,czyli pakiet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kooboosh Posted July 21, 2016 Share Posted July 21, 2016 Fiat Seicento - 1.4 tjet - holset he221w - wałki z p1 1.2 16v - emu - doładowanie w peak'u 1 bar 218/250 Za złożenie podziękowania dla Majstra, za strojenie dla Szarego.... i to nie koniec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dawiddawidowski Posted July 21, 2016 Share Posted July 21, 2016 (edited) Seryjne srejczęto 1.4 16v 103Km/138Nm Ecumaster Det3 kolektor wydechowy 4-1 przelot na jednej strumienicy fi45 końcowy 1.1 ssący 1.2 16v przepustnica 1.2 16v świece ori fiat, kable janmor Edited July 21, 2016 by dawiddawidowski Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dippaolo Posted August 18, 2016 Share Posted August 18, 2016 Seicento 1.4 Turbo: - Silnik T-Jet od wersji 150KM - Odprężony 1,5mm (chyba, już nie pamietam ile) - Turbosprężarka Holset HX27W - Wtryski Porsche GT2 - Intercooler FMIC 450x230x65mm - ECU - Ecumaster EMU - Wydech 2,75" z nierdzewki + 2 tłumiki przelotowe. - Skrzynia zwykła 5 biegowa - już na śmietnik bo rzęzi niemiłosiernie Auto hamowane na doładowaniu 1,6 bar na 5 biegu (na 4 się ślizgał). Generalnie liczyłem na więcej ale wyszło jak widać Zapłon podobno mam bezpiecznie ustawiony i lekko bogato przy nadciśnieniu. Ale i tak jestem zadowolony. Strojone w garażu Podziękowania dla chłopaków z forum bo bez nich bym nie ruszył, szczególnie dla @@ahamay. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ahamay Posted August 19, 2016 Share Posted August 19, 2016 (edited) ja yebe ale masz nisko szmoc max zapon i afr dalej w pupie Edited August 19, 2016 by ahamay Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dippaolo Posted August 19, 2016 Share Posted August 19, 2016 (edited) Czekam na więcej komentarzy bo ten wykres jest jakiś z dupy. Przy samym szczycie (a czy to szczyt mocy to nie wiem) gość najwidoczniej kończył i odpuszczał gaz... czemu... nie wiem. Wydaje mi się że źle zrobiony pomiar. Muszę się wybrać na inną hamownie. Zapłon i AFR pewnie z dupy ale ja się nie znam tak jak Wy Edited August 19, 2016 by dippaolo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kooboosh Posted August 20, 2016 Share Posted August 20, 2016 matematycznie wartości się zgadzają... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafi278 Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 Nic się tutaj nie dzieje od dłuższego czasu, to wrzucę swój wynik . Po prawie 2 latach od poturbowania sejka, przyszedł czas na zweryfikowanie odczuć z dupohamowni Kilka suchych faktów: Zasilanie: podtlenek gazotu doładowanie 0,85-0,9 bara silnik 1,2 16v z P1 sprzęgło seria 190mm skrzynia 6 stilo ślimak TD04L-13t IC omega 2,5 TD - trochę za mały wydech 2" na 2 tłumikach by MG motorsport sterownik LPG KME Nevo plus wtryski hana czerwone - więcej już nie wydolą reduktor KME Tur6 po modyfikacjach ( podziękowania dla kolegi @czykit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.