Jump to content

ahamay

użytkownik
  • Content Count

    1543
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    25s

About ahamay

  • Rank
    mistrz kierownicy

Profile Information

  • Lokalizacja
    zabrze

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ogolnie innych przelozen na poszczegolne biegi niz są wymienione nie poznalem... głównych za to jest sporo do wyboru.
  2. bara i tak na klate seria przyjmie :D
  3. łooo ale sie dzieje jak dobrze widze garecik tb25moze31 od razu zmień oryginalną gruszke bo jest kupa i sadzi ino 1,3b kibicuję
  4. ja yebe ale masz nisko szmoc max zapon i afr dalej w pupie
  5. odnosnie wg, 2 - najlepiej tam skierować nadcisnienie żeby on działał zaleznie od tego jak podłączysz do maca chyba wyjscie 2 z wg do 2 z maca, 1 dla maca to nadcisnie z dolotu,, mozesz tez sprobowac podpiąc 2 z maca pod 1 z wg. nie ma czegoś takiego jak wyłączenie doładowania, poza tym to nie przynosi dobrych efektów.... trzba przy***olic.
  6. jak dobrze pamietam trzeba rozbierać bo jest tam wodzik skrecany srubką .....
  7. mocno doprezone 1.1 trzymało 1,1 bara MarekSC
  8. > Panowie, potrzebuję podpowiedzi. > Silnik 16v, falują wolne obroty. > - do odcinki kręci się ok, > - wolne sobie falują. > - odłączenie krokowca nic nie zmienia, obroty falują dalej tak samo. > - wszelakie nieszczelności dolotu znalezione i wyeliminowane. > - wygląda jak by za falowanie obrotów odpowiedzalny był układ paliwowy. podlewa silnik na wyzsze > obroty i robi chwilowy cutoff z czasem wtrysku 0ms. > - jest błąd jeden czujnika IAT, bez względu na jego podłączenie (czy odłączenie) w dolocie jest > cały czas 50* > Jakieś podpowiedzi? kompresja ok?
  9. > Pany co to za wałki? Wyjęte z mojego starego silnika 1.2 16V. > SSĄCY: > WYDECHOWY: pomierz krzywki jakie wzniosy są to najprędzej sie cos dopasuje
  10. > a no rzeczywiście, niedopatrzyłem sie tych wałków za pierwszym razem, może to one "psują" robotę. > Ale jesli chodzi o turbo to ja mam jeszcze mniejsze bo od 1.4 tdi gt1544 a tam jest gt2056, > więc wałki albo wałki+zapłon na dole doładowania też nie ma dużego
  11. > no ale rozumiem, że żyje? > Nie ma dawać znać, że się kończy... > bardziej mi chodzi o wyznaczenie, jak ustawić, aby wytrzymała, a przy jakich parametrach składać > c510 realne 300Nm juz raczej nie przezyje ;P im wiecej niuta na dole tym szybciej zgon....
  12. skalibruj se czujniki ;p clt -6? btw jesteś pewny ze nie ma iskry ? sciagnij przewody zakrec i obadaj czy lata iskra po cewkach moze po prostu są świece zalane przy takim czasu wtrysku .... akum tez bys podladował .... dziwne ze kreci cos....
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.