Skocz do zawartości

ahamay

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 544
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

8 obserwujących

Profile Information

  • Lokalizacja
    zabrze

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

ahamay's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

1

Reputacja

  1. ja yebe ale masz nisko szmoc max zapon i afr dalej w pupie
  2. odnosnie wg, 2 - najlepiej tam skierować nadcisnienie żeby on działał zaleznie od tego jak podłączysz do maca chyba wyjscie 2 z wg do 2 z maca, 1 dla maca to nadcisnie z dolotu,, mozesz tez sprobowac podpiąc 2 z maca pod 1 z wg. nie ma czegoś takiego jak wyłączenie doładowania, poza tym to nie przynosi dobrych efektów.... trzba przy***olic.
  3. jak dobrze pamietam trzeba rozbierać bo jest tam wodzik skrecany srubką .....
  4. ahamay

    TURBO zrób Se sam

    mocno doprezone 1.1 trzymało 1,1 bara MarekSC
  5. > Panowie, potrzebuję podpowiedzi. > Silnik 16v, falują wolne obroty. > - do odcinki kręci się ok, > - wolne sobie falują. > - odłączenie krokowca nic nie zmienia, obroty falują dalej tak samo. > - wszelakie nieszczelności dolotu znalezione i wyeliminowane. > - wygląda jak by za falowanie obrotów odpowiedzalny był układ paliwowy. podlewa silnik na wyzsze > obroty i robi chwilowy cutoff z czasem wtrysku 0ms. > - jest błąd jeden czujnika IAT, bez względu na jego podłączenie (czy odłączenie) w dolocie jest > cały czas 50* > Jakieś podpowiedzi? kompresja ok?
  6. ahamay

    Co to za wałki?

    > Pany co to za wałki? Wyjęte z mojego starego silnika 1.2 16V. > SSĄCY: > WYDECHOWY: pomierz krzywki jakie wzniosy są to najprędzej sie cos dopasuje
  7. > a no rzeczywiście, niedopatrzyłem sie tych wałków za pierwszym razem, może to one "psują" robotę. > Ale jesli chodzi o turbo to ja mam jeszcze mniejsze bo od 1.4 tdi gt1544 a tam jest gt2056, > więc wałki albo wałki+zapłon na dole doładowania też nie ma dużego
  8. > no ale rozumiem, że żyje? > Nie ma dawać znać, że się kończy... > bardziej mi chodzi o wyznaczenie, jak ustawić, aby wytrzymała, a przy jakich parametrach składać > c510 realne 300Nm juz raczej nie przezyje ;P im wiecej niuta na dole tym szybciej zgon....
  9. skalibruj se czujniki ;p clt -6? btw jesteś pewny ze nie ma iskry ? sciagnij przewody zakrec i obadaj czy lata iskra po cewkach moze po prostu są świece zalane przy takim czasu wtrysku .... akum tez bys podladował .... dziwne ze kreci cos....
  10. > Silnik 1.2 16v (seria + przekładka 2mm). > Wałki Świątek R259 > Skrzynia: S > Max HP: 224 KM > Max moment: 216 NM > Turbo: Garrett GT2056s > Boost: 0.9 bar rosnące liniowo od 5500 rpm do 1.4 bar przy 7000. > A tutaj pomiar przy stałym doładowaniu 0.9 bar: podziwiam
  11. > Cześć, od kilku dni głowie się jak to powinno być zrobione, (potrzebne do T-jeta) , > Jak zrobić żeby po załączeniu procedurki (w taki sposób), po osiągnieciu danej predkości procedura > się wyłączała? > Gdzieś w manualu deta coś wyczytałem i dowiedziałem się od użytkownika dipablo że musi isc sygnał z > VSS z impulsatora, ale dokładnie własnie nie wiem > pożyczone od Ahiego: > Z góry dzięki ! jak chcesz podłączyc w fuel implancie to ten schemat nie podejdzie.
  12. > No i nie pasuje wygląda że te jednak 10mm jest za duże, dodatkowo otwory na docisku są inaczej > rozstawione. > No właśnie, szukałem na szybko jakiś zamach ale wszystko najbliżej 200km. > Szukać jakieś konkretne koło zamachowe czy wystarczy patrzeć że od 1.4 16V? mozesz tez szukać dwuczesciowego kola zamachowego z grande punto 1.4 8v kiedys widzialem ze chyba 1.2 8v tez ma sprzeglo 200 mm....
  13. ahamay

    TURBO zrób Se sam

    > Det3 w FI lata już w moim sc, ale mam taki mały a może duży problem. Mapa do 6300obr, w > ustawieniach zapłonu rpm limit też 6300 a pomimo tego det nie odcina paliwa. Silnik kręci się > dalej bez problemu podchodzi do 8000obr. Jak temu zaradzić? W czym jestem problem? Dopiero się > uczę det, więc proszę o wyrozumiałość. W 6 godziny podłączyłem go, odpaliłem i z grubsza > wystroiłem. Jeszcze jest duzo do poprawy, ale nie miałem kierowcy żeby dalej powalczyć. w det fi uciecie zapłonu zawsze ustawialame w general ustawieniach fita a nie ustawianiach zapłonu.... pozdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.