Jump to content

ahamay

użytkownik
  • Posts

    1546
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Lokalizacja
    zabrze

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

ahamay's Achievements

kierowca

kierowca (12/19)

1

Reputation

  1. ogolnie innych przelozen na poszczegolne biegi niz są wymienione nie poznalem... głównych za to jest sporo do wyboru.
  2. bara i tak na klate seria przyjmie :D
  3. łooo ale sie dzieje jak dobrze widze garecik tb25moze31 od razu zmień oryginalną gruszke bo jest kupa i sadzi ino 1,3b kibicuję
  4. ja yebe ale masz nisko szmoc max zapon i afr dalej w pupie
  5. odnosnie wg, 2 - najlepiej tam skierować nadcisnienie żeby on działał zaleznie od tego jak podłączysz do maca chyba wyjscie 2 z wg do 2 z maca, 1 dla maca to nadcisnie z dolotu,, mozesz tez sprobowac podpiąc 2 z maca pod 1 z wg. nie ma czegoś takiego jak wyłączenie doładowania, poza tym to nie przynosi dobrych efektów.... trzba przy***olic.
  6. jak dobrze pamietam trzeba rozbierać bo jest tam wodzik skrecany srubką .....
  7. mocno doprezone 1.1 trzymało 1,1 bara MarekSC
  8. > Panowie, potrzebuję podpowiedzi. > Silnik 16v, falują wolne obroty. > - do odcinki kręci się ok, > - wolne sobie falują. > - odłączenie krokowca nic nie zmienia, obroty falują dalej tak samo. > - wszelakie nieszczelności dolotu znalezione i wyeliminowane. > - wygląda jak by za falowanie obrotów odpowiedzalny był układ paliwowy. podlewa silnik na wyzsze > obroty i robi chwilowy cutoff z czasem wtrysku 0ms. > - jest błąd jeden czujnika IAT, bez względu na jego podłączenie (czy odłączenie) w dolocie jest > cały czas 50* > Jakieś podpowiedzi? kompresja ok?
  9. > Pany co to za wałki? Wyjęte z mojego starego silnika 1.2 16V. > SSĄCY: > WYDECHOWY: pomierz krzywki jakie wzniosy są to najprędzej sie cos dopasuje
  10. > a no rzeczywiście, niedopatrzyłem sie tych wałków za pierwszym razem, może to one "psują" robotę. > Ale jesli chodzi o turbo to ja mam jeszcze mniejsze bo od 1.4 tdi gt1544 a tam jest gt2056, > więc wałki albo wałki+zapłon na dole doładowania też nie ma dużego
  11. > no ale rozumiem, że żyje? > Nie ma dawać znać, że się kończy... > bardziej mi chodzi o wyznaczenie, jak ustawić, aby wytrzymała, a przy jakich parametrach składać > c510 realne 300Nm juz raczej nie przezyje ;P im wiecej niuta na dole tym szybciej zgon....
  12. skalibruj se czujniki ;p clt -6? btw jesteś pewny ze nie ma iskry ? sciagnij przewody zakrec i obadaj czy lata iskra po cewkach moze po prostu są świece zalane przy takim czasu wtrysku .... akum tez bys podladował .... dziwne ze kreci cos....
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.