nestea
użytkownik-
Liczba zawartości
137 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
nestea's Achievements
zielony listek (8/20)
0
Reputacja
-
Półki wyglądają ok, lecz panewki mi się nie podobają, maja widoczne ryski, wymienie panewki, pierscienie i dam blok do honowania. Na jakim oleju odpalić pierwszy raz taki silnik i czy potrzeba jest docierania takiego silnika ?
-
-
> a na lato masz 13? to na bank będzie to Zaloze jakies 13 i zobaczymy
-
> a ja zapytam tak: > nie jesteś teraz na zimówkach o większym profilu niż w lecie? bo jeśli tak to teraz licznikowe 150 > będzie się równało licznikowemu 160 lub nawet więcej na niskim profilu 185/60 r14 ale cenna uwaga jeszcze tak mysle czy dol silnika poprostu juz dostal po dupie stad mniejsza ochota na przyspieszanie. Sprawdze jeszcze swiece i dam znac.
-
> jaka masz skrzynie? > Jak Ske to sie nie dziw, ze tylko 150km/h....za malo mocy Link już działa. Kiedys jechal powyzej 150 to nie jest kwestia skrzyni.. To przerywanie jest dziwne, nie wiem skad moze wynikac. Z moich obserwacji: AFR przy bucie wynosi 12.8, po zmianie biegu na wyższy przez 500 obr AFR leci na 14-14.2, dopiero puknięcie w gaz powoduje powrót do 12.8.. Jakieś pomysły ?
-
Wyglada to tak: http://youtu.be/HP_yuUleMac
-
> sprawdź rozrząd Sprawdzilem, jest ok. Na czwartym biegu powyzej 5tys obrotow zaczyna przerywac co jakis czas, wyglada to tak jakby odciecie zaplonu wystepowalo..
-
> A 0-100 jedzie normalnie ? Powiem tak do 140 jakos idzie.
-
Witam, mam poniższy przypadek. Silnik 1.1 z głowicą od 1.2 mpi. Auto kiedyś bez problemu rozpędzało się powyżej 150km/h (licznikowe) a w tej chwili jest tak że dochodzi do 150km/h 4 bieg i dalej nie przyspiesza.. Może koledzy mogliby podpowiedzieć od czego zacząć szukanie ?! Naprowadzić na jakiś trop.. Póki co nic nie ruszałem. Auto używane w kjs. nestea
-
> A jak u Was z głośnością ? Da się w środku rozmawiać ? Daj spokoj, nie jest zle.
-
> Dzięki! Te wartości się zgadzają i bardzo mi to pomogło. > Niestety problem mam teraz z czujnikami od SPI i starego 1.2MPI. Wydaje się, że we wszystkich > książkach są błędy i nie jestem w stanie ogarnąć, które charakterystyki są dobre. Jedno co > jest pewne (i tak mówi książka od Punto I) to że czujnik CTS i IAW w 1.2 MPI maja > taką samą charakterystykę. Ale ta podana tam dla czujnika cieczy nie ma sensu (skala > się kończy na 60 stopniach i niby ma tam być 0 ohmów ). Czy ktoś jest mnie w stanie oświecić? Autodata podaje dla Punto 1 20C - 2000-3000 om 40C - 1000-1500 om 80C - 250-400 om
-
Chcesz mi powiedzieć że ludzie jeżdżą na dolanym WOTcie ?
-
Witam, Próbuje koledze aquil_ ogarnąć ten jego sprzęt na kompie 18F lecz jest problem z działaniem MPX'a . Domyślam się, że trzeba gdzieś w programie "przeskalować" nowego mapa i tu jest problem bo nie mogę na to trafić, w tej chwili pokazuje 47kPa na zgaszonym silniku gdzie powinno byc atm .. Może ktoś coś mogłby w tej kwestii podpowiedzieć.. naprowadzić..
-
Czy tyrkolenie występuje na wyłączonej sondzie ?
-
Odlaczylem krokowy i bez zmian, moze jakas podpowiedz gdzie jest krokowy w binarce? > Próbowałem kiedyś odpalić na odwrót, 1.1 SPI na kompie 18F. Nie bawiłem się tym długo i miałem > podobne problemy do Twoich, ale była to wszystko w większej części wina paliwa. > EDIT: Najprostsze doświadczenie w sumie to jest odłączyć krokowy w czasie tego, jak masz te niskie > wolne obroty i zobaczyć czy cokolwiek to zmieni.