Gonzo1221
nowicjusz-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Imię
Paskal
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
Bilgoraj
-
Samochód
Fiat Uno
-
Motocykl
Ktm mx 350, Gilera Rx 125
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Gonzo1221's Achievements
leniwy rowerzysta (2/20)
2
Reputacja
-
Mam problem ze strzelaniem w dolot i duszeniem się na zimnym silniku, na ciepłym wydaje się że nie ma pełnej mocy. Wymienione przez 2lata od swapa (przez 3000km) cpw, świece, kable, cewka, 3 sondy lambda, czujnik stukowy (przykręcony do pokrywy głowicy), map sensor. Dodaje zdjęcia błędów i wykres pracy sondy. Pacjent uno z silnikiem 1,2 16v z bravy na bosh, komp ma ściągniete immo ale na orginalnym kompie jest to samo Silnik po remoncie, po 14bar na cylindrach i rozrząd niby dobrze ustawiony
-
Gonzo1221 obserwuje zawartość Grupa Lubelska
-
Dziękuję auto uruchomione
-
schemat który mam jest właśnie od Ciebie (znalazłem na forum) ale nie ma tam plusa po stacyjce/ 5 przewodu. Nie przypominasz może sobie skąd miałeś schemat? Mam 2 manuale w pdfach ale nie mogę też nic tam znaleźć
-
sorry za post pod postem ale dalej mam kłopot z immo próbowałem na drugim zestawie odpalającym (ecu i immo), podłączałem nawet kompa pod ecu i jest jak podejrzewałem czyli immo nie hula, ktoś wie do czego jest ten pomarańczowo różowy kabel który mam niepodpięty? myślę już nawet nad zastosowaniem sterownika z p1 sporting, bo mam z niego wiązkę i wtryski
-
Próbowałem z odpiętym immo i pompka też chodzi chwilkę Wydaje mi się że zanikający plus po stacyjce może być przyczyną, ale to by było za proste... Jeśli ma to znaczenie to mam też nie podpiętą sondę lambda bo nie umiem znaleźć jej wtyczki na wiązce
-
Na ostatnim foto jej nie widać, ale była razem z modułem pod maską
-
Gonzo1221 obserwuje zawartość Problem z immo (swap brava 1,2 16v)
-
Mam problem z immo po swapie silnika z bravy do Fiata uno, mianowicie sterownik podaje zasilanie na pompe przez kilka sek i się wyłącza. Podczas kręcenia rozrusznikiem już nie podaje na cewkę i pompę. Do centralki immo dochodzi 7 przewodów; czarny/czerwony zasilanie 2 kable do antenki różowy do sterownika pin A16 brązowo czarny pod lampkę Fiat code (nie reaguje) pomarańczowo różowy mam niepodpięty bo na schemacie go nie widać Wie ktoś co może być grane?