piotr86rze Napisano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2011 Witam, od pewnego czasu borykam się z kilkoma problemami, mianowicie znacznie podwyższone spalanie mojego una z silnikiem 1.0 (grubo ponad 10- 15 litrów) spadek mocy ( auto jestem wstanie rozbujać do 90 km/h potem już nie przyśpiesza a i przyśpieszenie do tych 90 to długość pasa startowego dla 747) i takie dziwne psyknięcia przy gwałtownym odjęciu nogi z gazu( tylko gdy auto jest w ruchu) . sprawdzałem sonde ale niby przystko jest ok. właśnie teraz przyszło mi do głowy, że może jest to podciśnieniowy przyśpieszacz zapłonu. (wydaje mi sie ze te psyknięcia to niedopalone paliwo gdy silnik jest obciążony spadek mocy też zapewne by to spowodowało .. mi sie wydaje to logiczne a wy co o tym myślicie? jeśli nie to gdzie jeszcze moge szukać przyczyny (czujnik temp też wymieniony) ? (cały bak paliwa w niecałe 2 tygodnie codziennie ok 10 km w porywach do 20 ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 No to skoro tak diagnozujesz, to sprawdź podciśnieniowy, znajduje się na aparacie zapłonowym, taki latający spodek Kiedy wymieniałeś kopułkę, palec i przewody WN? U mnie kopułka była jakaś dziwna i "opóźniała" zapłon... i auto było wyraźnie słabsze w pewnych zakresach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr86rze Napisano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 > No to skoro tak diagnozujesz, to sprawdź podciśnieniowy, znajduje się na aparacie zapłonowym, taki > latający spodek > Kiedy wymieniałeś kopułkę, palec i przewody WN? > U mnie kopułka była jakaś dziwna i "opóźniała" zapłon... i auto było wyraźnie słabsze w pewnych > zakresach... sprawdziłem, okazało się, że miałem racje (walnięty podciśnieniowy), kupiłem, założyłem, jest lepiej. Ciekawe jak to się będzie miało do spalania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skay Napisano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 > sprawdziłem, okazało się, że miałem racje (walnięty podciśnieniowy), kupiłem, założyłem, jest > lepiej. Ciekawe jak to się będzie miało do spalania Zrób jeszcze reset kompa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OldHorse Napisano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 > sprawdziłem, okazało się, że miałem racje (walnięty podciśnieniowy), kupiłem, założyłem, jest > lepiej. Ciekawe jak to się będzie miało do spalania Powinno wrócić do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr86rze Napisano 24 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2011 > Zrób jeszcze reset kompa. Słuszna uwaga:) Po wymianie podciśnieniowego pojawiła się anomalia tzn za wysokie obroty na ssaniu automatycznym. Po resecie wróciły do normy, także dziękuje bardzo za podpowiedź. Wszystko już gra tylko ze skrzyni lać zaczęło ręce opadają hehehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A09Adam Napisano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2011 > ręce opadają hehehe Grunt to się nie poddać , ja też walczę z moim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.