jagu Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 Czy łożysko 35x66x33 będzie odpowiednie do tego modelu? Jak je dokręcić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagu Napisano 4 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 Widzę że nikt łożyska nie wymieniał. To może napiszecie czy duży problem jest z wymianą uszczelki pod pokrywą zaworów. A może to z innego miejsca lubi ciec olej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 5 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2011 > Widzę że nikt łożyska nie wymieniał. > To może napiszecie czy duży problem jest z wymianą uszczelki pod pokrywą zaworów. A może to z > innego miejsca lubi ciec olej? jaki masz przebieg, że podejrzewasz łożysko? z uszczelką pod "klawiaturą" nie ma większego kłopotu może lecieć spod podstawki cewek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 5 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2011 > Widzę że nikt łożyska nie wymieniał. No chyba nie wymieniał ale z tego co wiem do wymiany należy użyć specjalnej prasy (łożysko jest montowane "na wcisk") > To może napiszecie czy duży problem jest z wymianą uszczelki pod pokrywą zaworów. A może to z > innego miejsca lubi ciec olej? Pamiętaj żeby kupić oryginalną uszczelkę (ma większą liczbę rowków i lepiej przylega) dokładnie oczyścić powierzchnię i odtłuścić benzyną ekstr. i dodatkowo w miejscach zaznaczonych na foto smarujemy specjalnym uszczelniaczem wysokotemperaturowym- fabrycznie jest Wurth Black do silników "fire"- klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagu Napisano 5 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2011 > jaki masz przebieg, że podejrzewasz łożysko? 70kkm, nie podejrzewam tylko wiem A z tą podstawką co zrobić? Bardzo dziękuję za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 5 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2011 Podstawkę pod cewkę masz po lewej stronie zaznaczone na wcześniejszym foto na czerwono. Po prostu nakładasz tam także uszczelniacz jak napisałem wyżej i po kłopocie- w moim ponad 6 letnim samochodzie na silniku, skrzyni czy innym miejscu nie ma żadnego zapocenia olejowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagu Napisano 5 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2011 Dziękuję I nie przejmuj się na pewno się pojawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 5 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2011 > Dziękuję > I nie przejmuj się na pewno się pojawi akurat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.