Skocz do zawartości

Czy będzie pasować?


grzees

Rekomendowane odpowiedzi

hmm.gif albo ja tu czegoś nie kapuje "wcześnie rano jest grinser006.gif" albo coś jest nie tak.

Przecież przekładnia kierownicza w autach ze wspomaganiem ma inne przełożenie niż w autach bez tego wynalazku więc musi być inna, przynajmniej wewnętrznie. cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> albo ja tu czegoś nie kapuje "wcześnie rano jest " albo coś jest nie

> tak.

> Przecież przekładnia kierownicza w autach ze wspomaganiem ma inne

> przełożenie niż w autach bez tego wynalazku więc musi być inna,

> przynajmniej wewnętrznie.

wg epera

również nie ma róznicy jest jednak zastąpienia ale widocznie techniczno/konstrukcyjne 276083237-bez%A0tytu%B3u.JPG

tutaj tylko dałem nr aby sie łatwiej szukało jednak nie ma róznicy pomiedzy nimi....jest natomiast czy jest to prawo czy lewostronna.

Róznica jest wyżej tak jak wczesniej pokazałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przecież przekładnia kierownicza w autach ze wspomaganiem ma inne

> przełożenie niż w autach bez tego wynalazku więc musi być inna,

> przynajmniej wewnętrznie.

Jest ,ale przy silniku wspomagania a nie na przekładni kątowej waytogo.gif

Tak mi sie cały czas wydaje waytogo.gif

Ten temat był juz chyba poruszany przy dokładaniu wspomagania co w obcji MK2 jest całkowicie nieopłacalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm.gif nigdy tam nie zaglądałem ale jeśli tak jest to by znaczyło że przy silniku wspomagania jest dodatkowa przekładnia przełożenia "masło maślane zlosnik.gif".

A jeśli tak, to jest to łatwo sprawdzić, kręcąc kołem kierownicy i trzymając za dolny wałek kolumny.

Przetestujemy wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> trzymałem i sie kręci (1 obrót kierownicy=1 obrót wałka)

> tak samo jak bez tylko lżej a moze tylko nie rozumiem....poczekam Co

> kolega- stwierdzi

No proszę to mamy zagatkę hmm.gifsmile.gif

Musi gdzieś być różnica bo przecież mamy 4 obroty kierownicy bez wspomagania i 2.75 ze wspomaganiem czyli rozbieżność znaczna .

Nie jeździłem dzisiaj ale jutro sprawdzę to na pewno waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znalazłem coś takiego i ciekawy jestem czy będzie pasować do mojego

> autka

> Czy bedzie ewentualnie pasować z auta bez wspomagania?

> Pewnie nie, ale zapytać się mogę

nie podejdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> albo ja tu czegoś nie kapuje "wcześnie rano jest " albo coś jest nie

> tak.

> Przecież przekładnia kierownicza w autach ze wspomaganiem ma inne

> przełożenie niż w autach bez tego wynalazku więc musi być inna,

> przynajmniej wewnętrznie.

wszystko kapujesz ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest ,ale przy silniku wspomagania a nie na przekładni kątowej

> Tak mi sie cały czas wydaje

pad.gif

Przekladnie są zewnetrznie takie same,ale mają inne przelozenia...zresztą numery katalogowe są tez inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie od dawna tak mi się wydawało.ok.gif

Ale jak kolega Citymatic dał fotkę z EPeEra to się zaczynałem zastanawiać. spineyes.gif

Sprawdzać już tak dokładnie mi się nie chciało.

Ale i tak po tym "eksperymencie" z kolumną już zaczeło się klarować że to jednak przekładnie mają inne przełożenie bo po prostu innej możliwości już nie ma. smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.