sid89 Napisano 28 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2011 W czasie jazdy, lub przy redukcji jest problem z wbiciem 2 i 4 biegu, szczególnie przy redukcji, trzeba albo przytrzymać bieg, żeby nie wypadł, albo 3-4 razy wysprzęglić i do samego końca przyciągnąć do siebie lewarek... Pacjent 1.2 75, skrzynia 5. Któraś z linek od biegów? Olej w skrzyni? Od czego mam zacząć sprawdzanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 28 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2011 jakby coś było nie tak z linkami to drążek ciężko by wbijał biegi , w twoim przypadku albo skrzynia powoli się kończy albo wybierak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sid89 Napisano 28 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2011 > jedna z linek przyczyny szukać na mocowaniu ich pancerza przy skrzyni na takim wsporniku przez który przechodzą, czy przy koszyku bardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 28 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2011 > przyczyny szukać na mocowaniu ich pancerza przy skrzyni na takim wsporniku przez który przechodzą, > czy przy koszyku bardziej nie doczytałem i poprawiłem post , ostatnio w grande kumpla miał takie objawy z 2 biegiem i skrzynia do rozbiórki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 28 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2011 mialem to samo z tym silnikiem i skrzynia w cento. kapke w kapke. na zakretach o 90 stopni potrafila 2 i 4 wyskoczyc. okazalo sie, ze problem byl czysto mechaniczny, bo poduszka pod skrzynia oberwana, a w miedzyczasie linki bylu demontowane i montowane ponownie. problem rozwiazany bez ingerencji w skrzynie... aha... i jedna z linek byla skrzywiona przy skrzyni i po zwyklym naprostowaniu dziala juz prawie 2 lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sid89 Napisano 28 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2011 > mialem to samo z tym silnikiem i skrzynia w cento. kapke w kapke. na zakretach o 90 stopni > potrafila 2 i 4 wyskoczyc. okazalo sie, ze problem byl czysto mechaniczny, bo poduszka pod > skrzynia oberwana, a w miedzyczasie linki bylu demontowane i montowane ponownie. problem > rozwiazany bez ingerencji w skrzynie... > aha... i jedna z linek byla skrzywiona przy skrzyni i po zwyklym naprostowaniu dziala juz prawie 2 > lata. dzięki bardzo za naprowadzenie, problem się sam rozwiązał. Naderwana była po prostu górna linka, która właśnie dzisiaj się rozerwała... wrzucona ręcznie dwójka i do domu się dojechało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.