johny128 Napisano 22 Marca 2011 Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 Chciałem podzielić się wnioskami na temat wymiany gum stabilizatora. Ogólnie czytałem kilka wątków i zapowiadało się nieciekawa walka z ich wymiana. Praca nie jest najprostsza ale bez pośpiechu, można ja wykonać bez większych problemów. Na zdjęciu klucze które użyłem. Poduszki da się wymienić bez kanału. Pominę punkt aby odkręcić łączniki stabilizatora. Po zdjęciu koła ukazuje się jedna śruba trzymająca obejmę, zarówno z prawej jak i z lewej dostęp do niej jest podobny. Wykręcamy ją całkowicie. A drugą śrubę idzie spokojnie odkręcić grzechotką, jest wystarczająco miejsca. Drugą śrubę wystarczy lekko odkręcić. Korzystając z tego, ż metalowa obejma gumy nie ma otworów na śruby tylko końcówka jest w kształcie litery U, szarpiemy lekko za drążek i wszystko nam wyskakuje. Po wyjęciu gumy i obejmy mamy o wiele więcej miejsca aby np. wymienić tą śrubę z torxa na normalna. obie strony można zrobić tak samo. Może moje wyśnienie pomoże komuś w nabraniu chęci na wymianę tych gum. Pacjenta jak w opisie. Wymieniałem cały komplet łączniki i gumy, jedyne co pukało i skrzypiało w zawieszeniu po tylu latach i kilometrach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.