Skocz do zawartości

johny128

użytkownik
  • Liczba zawartości

    620
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O johny128

  • Urodziny 19 Stycznia

Profile Information

  • Imię
    Zbigniew
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Gronowo Elbl.
  • Zainteresowania
    auta
  • Samochód
    Astra J 1.4NEL

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

johny128's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/20)

3

Reputacja

  1. Kupiłem coś takiego https://allegro.pl/oferta/lampa-drogowa-mini-reflektor-led-24w-homologacja-14432892299 bardzo mocno świecą i są dość małe spokojnie zamontujesz w zderzaku. mam założone przez przekaźnik z długimi w razie czego wystarczy wyjąć bezpiecznik.
  2. Cześć. Ja robiłem swojego Nela w astrze delikatnie zasadniczo bo z 120Km i 200Nm na 139Km i 250Nm. Z silnikiem nic się nie dzieje oprócz normalnych bolączek tego silnika.
  3. Jeśli ktoś by chciał dołożyć czujniki uniwersalne, i chciał by aby były w miejscach oryginalnych tak jak opel przewidział, to nie ma z tym problemu. Zaczynamy od zdjęcia zderzaka, i umyciu go od wewnątrz. Po umyciu będą widoczne miejsca, w których opel montuje oryginalnie czujniki. Wyznaczamy środek otworu, następnie wiercimy od środka małym wiertłem pilotażowy otwór na czujnik. a reszta tak jak mówi instrukcja od czujników, które zakupiliśmy.
  4. Witam zainteresowanych. Jeśli ktoś chciał by większe hamulce w swojej Astrze z silnikiem 1,4T i rozstawem śrub w kołach 5x105, jest możliwy montaż większych tarcz. Tarcze klocki kupujemy od Mokki/Trax 1gen. I potrzebujemy z mokki zaciski jarzma. Są 3 problemy, na które napotkamy. Pierwszy jest taki, że śruby trzymające jarzmo są m14 a Astra ma m12, do ogarnięcia na trzy sposoby, ASO kupno śrub od mokki, szrot z którego kupujemy zaciski, trzeba powiedzieć przy zakupie o tych śrubach bo zazwyczaj lądują w kuble na przetop. Można też w hurtowni śrub kupić m14 na 37mm i 12.9 twardości. Drugi trzeba rozwiercić zwrotnicę pod większe śruby lub zakup zwrotnic od mokki. Na rozwiercenie jest mięsa tyle,że nie przeszkadza. Trzeci to za mała tarcza kotwiczna, sposoby są 2 albo zakup większej tarczy albo rzeźba oryginalnych. Rzeźba polega na nacięciu rantu tarczy i odgięciu jej tak aby nie haczyła o tarczę i sama zwrotnicę. Podsumowując można kupić pojedyncze elementy jak i zakupić całą zwrotnicę z zaciskiem z Mokki/Trax`a
  5. Tak mam swoje urządzenie. Chińczyk pomarańczowy ten co podałeś. U mnie bardzo szybko zjada baterie i wtedy gorzej się programuje bardziej opornie. Mam 2 komplety kół przez to kupiłem programator
  6. Ja kupując używane programowałem je do auta trzymając je w dłoni. To chyba najlepsza metoda. Będziesz wiedział czy auto je rozpozna. U mnie od razu po zakończeniu programowania wyskoczył wykrzyknik opon o braku ciśnienia.
  7. Wymieniałem w swojej astrze już 2 razy, po około 50 tyś każde . 2razy zalewałem tego Fuchsa co podałeś. Ja wlewałem 2,4l tak aby razem było te 2,6l. Zlewając pierwszy olej GM-a, był nie za ciekawy dość ciemny i śmierdzący. Drugim razem olej był tylko trochę ciemniejszy, niż nowy.
  8. johny128

    Astra J błąd u0074

    Nic więcej nie ma. komp puka do chyba 21 modułów i wszystkie odpowiadają jedynie ten drugi błąd. auto jeździ normalnie, na razie błąd nie wyskakuje i jest ok.
  9. johny128

    Astra J błąd u0074

    Byłem u znachora, pierwszy błąd dalej jest choć komputer diagnostyczny łączy się z wszystkimi modułami. z aktywnych błędów doszedł u0415- Błędne dane uzyskane z elektronicznego modułu sterującego hamulca.
  10. johny128

    Astra J błąd u0074

    Ten błąd jest jako aktywny nie do skasowania. było kilka błędów starych nieaktywnych ale to związane z odpiętym aku. Podjadę na kompa zobaczę czy coś do tego błędu doszło.
  11. Witam W astrze wywala mi błąd "awaria pojazdu- skontaktuj się z serwisem" po tym silnik traci moc, trzeba zgasić na chwilę i po ponownym uruchomieniu jest ok, aż do czasu ponownego wywalenia błędu co następuje dość losowo i jest bardzo irytujące. Po podłączeniu kompa pokazuje błąd u0074 Magistrala komunikacyjna modułu sterowania B wyłączona. Przeszukałem internety trochę i są różne wiadomości, dla insigni błąd modułu wielowektorowego, inny ze zawór od turbo. Dla Astry znalazłem jedynie zgodnie z opisem błędu aby sprawdzić złącza odpowiedniej wiązki. Może ktoś się już spotkał z tym błędem w astrze i podpowie gdzie i czego szukać. innych błędów nie ma i nic więcej oprócz komunikatu nie wywala, żadnej kontrolki usterki.
  12. Kula jest razem z lewarkiem. Koszyk plus górny pierścień można kupić jako zestaw naprawczy. Jeśli masz skrzynię F23 czyli na linkach. Jak masz zużyta kule to kup lewarek od astry H do tej skrzyni. Pasuje miałem taki tjuning u siebie.
  13. W astrze j HB z 2014 obydwie żarówki są H21W ( cofania i p. mgielna)
  14. Ja uszkodziłem czyszcząc szczotą drucianą. Drucik rozwaliłem. Na zdjęciu wyżej również drucik jest uszkodzony.
  15. Mi udało się jeszcze kupić zestaw naprawczy z warystorkim. choć w zasadzie nie wiem po co tam jest wsadzone. Ja pierwsze jak oczyściłem i uszkodziłem te warystorki to auto paliło bez problemu i nic się nie działo dziwnego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.