wrzech Napisano 25 Marca 2011 Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 Zauwazylem taka dziwna przypadlosc. Otoz rano, unolot na benzynie nie chce wkrecac sie na obroty. Ja mu w gaz a on muul. Na luzie tak samo z ledwoscia wskazowka pokonuje 2 i 3 i 4 tys obrotow. Pochodzi z 30 sekund i jest ok. Dodam jeszcze ze mam gaz i praktycznie gdy przegazuje powyzej 2k to elektrozawor pyknie i uniacz gasnie, ciezko go pozniej odpalic. Na cieplo odpala bez problemow i pieknie chodzi jak na 1.0 Wymienione: - krokowy - swiece + kable (firmy nie pamietam ale za komplet kabli dalem 79 zl wiec nie jest to dno jakies) - cewka (mam zaplon bezkopulkowy) - filtry benzyny, gazu, powietrza, oleju - wtryskiwacz wraz z calym wtryskiem rozbieralem miesiac temu przy wymianie upg i byl myty w myjce przemyslowej O co tu kurde kaman? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinqqq Napisano 25 Marca 2011 Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 > Zauwazylem taka dziwna przypadlosc. Otoz rano, unolot na benzynie nie chce wkrecac sie na obroty. > Ja mu w gaz a on muul. Na luzie tak samo z ledwoscia wskazowka pokonuje 2 i 3 i 4 tys obrotow. > Pochodzi z 30 sekund i jest ok. Dodam jeszcze ze mam gaz i praktycznie gdy przegazuje powyzej > 2k to elektrozawor pyknie i uniacz gasnie, ciezko go pozniej odpalic. Na cieplo odpala bez > problemow i pieknie chodzi jak na 1.0 > Wymienione: > - krokowy > - swiece + kable (firmy nie pamietam ale za komplet kabli dalem 79 zl wiec nie jest to dno jakies) > - cewka (mam zaplon bezkopulkowy) > - filtry benzyny, gazu, powietrza, oleju > - wtryskiwacz wraz z calym wtryskiem rozbieralem miesiac temu przy wymianie upg i byl myty w myjce > przemyslowej > O co tu kurde kaman? to odpalaj popołudniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.