Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wymiana oleju pierwszy raz

Featured Replies

Napisano

Jako iż minął pierwszy rok odkąd posiadam Fiata Uno, a nie mam doświadczenia..., inaczej. Wiem jak wymienić olej, lecz przyszedł czas pustego portfela. Ile oleju wlewa się w silnik 1.0? Czy wystarczy jeżeli kupię 2 litry? W zeszłym roku nie wymieniałem ja i nie wiem ile kupić?

Napisano

do litrówki chyba koło 3L trzeba, ale nie wiem czy to 'koło' jest mniej, czy więcej wink.gif

Napisano

5 litrów mineralnego to 60zł

Poczekaj miesiąc, czy dwa aż kaska będzie i sprawa załatwiona.

Napisano

wchodzi 3,4 lub 3,6L dokładnie nie pamiętam, jeszcze jedna informacja, która może się komuś przydać: miedzy min a max na bagnecie jest ok.1L

Napisano
  • Autor

Dzięki wielkie za pomoc

Napisano

> Jako iż minął pierwszy rok odkąd posiadam Fiata Uno, a nie mam doświadczenia..., inaczej. Wiem jak

> wymienić olej, lecz przyszedł czas pustego portfela. Ile oleju wlewa się w silnik 1.0? Czy

> wystarczy jeżeli kupię 2 litry? W zeszłym roku nie wymieniałem ja i nie wiem ile kupić?

Widzę że jest dużo wersji. Ja ci napiszę, że książka serwisowa podaje 3,7 litra, a mi do max weszło 4 l

Napisano

> Widzę że jest dużo wersji. Ja ci napiszę, że książka serwisowa podaje 3,7 litra, a mi do max weszło

> 4 l

zależy od tego czy pojazd równo stoi

Napisano

ja wlewam 3l i na wskazniku jest troche powyzej min, przy kupnie 4l mam 1l na dolewki

Napisano