Skocz do zawartości

wyjęcie maglownicy


xyz321abc

Rekomendowane odpowiedzi

> Mam takie pytanko, w jaki sposób się odkręca maglownicę od drążka kierowniczego co z kabiny

> wychodzi? bo jakoś w książce mały ten rysunek i nic nie widze...Patyki zmiany biegów mocno

> przeszkadzają w wyjęciu maglownicy?

Od strony kabiny masz śrubkę przy samej podłodze.

Co do patyków to nie pamiętam bo ja mam linki. Kiedyś wymienialiśmy u lemona i chyba nie ruszaliśmy patyków ale głowy nie dam.

Tak czy siak - sierżant stoi na maglownicy więc jak zdejmiesz tą blachę mocującą maglownicę to sierżant pójdzie do góry więc chyba i patyki trzeba wcześniej demontować - zobaczysz w praniu oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Od strony kabiny masz śrubkę przy samej podłodze.

> Co do patyków to nie pamiętam bo ja mam linki. Kiedyś wymienialiśmy u lemona i chyba nie ruszaliśmy

> patyków ale głowy nie dam.

> Tak czy siak - sierżant stoi na maglownicy więc jak zdejmiesz tą blachę mocującą maglownicę to

> sierżant pójdzie do góry więc chyba i patyki trzeba wcześniej demontować - zobaczysz w praniu

Jutro chcę ją wytargać i zobaczyć, czy w jakikolwiek sposób da się zredukować luz, czy raczej poszukać innej. Jak zwykle najwięcej zabawy będzie przy wyjmowaniu końcówek ze zwrotnic... sciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jutro chcę ją wytargać i zobaczyć, czy w jakikolwiek sposób da się zredukować luz, czy raczej

> poszukać innej. Jak zwykle najwięcej zabawy będzie przy wyjmowaniu końcówek ze zwrotnic...

To nie przekładnia z malucha, tam już raczej nic nie zredukujesz...

A z końcówkami to jaką masz zabawę? To najprostsze co może być.

Odkręcasz nakrętkę, przystawiasz duży młotek z jednej strony ucha zwrotnicy a mniejszym walisz z przeciwka i po chwili PYK samo wypada, tylko to trzeba WALIĆ a nie pukać grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jutro chcę ją wytargać i zobaczyć, czy w jakikolwiek sposób da się zredukować luz, czy raczej

> poszukać innej. Jak zwykle najwięcej zabawy będzie przy wyjmowaniu końcówek ze zwrotnic...

A po co wytargiwać? Obejrzyj gdzieś przekrój takiej maglownicy. Naprzeciwko wejścia w nią wałka kierownicy ma na dwóch śrubach taki płaski dekielek. Pod nim jest sprężyna dociskająca listwę zębatą do zębatki wałka. O ile pamiętam, można tam zmieniać grubość podkładek i w ten sposób regulować luz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.