xyz321abc Napisano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2011 Mam takie pytanko, w jaki sposób się odkręca maglownicę od drążka kierowniczego co z kabiny wychodzi? bo jakoś w książce mały ten rysunek i nic nie widze...Patyki zmiany biegów mocno przeszkadzają w wyjęciu maglownicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2011 > Mam takie pytanko, w jaki sposób się odkręca maglownicę od drążka kierowniczego co z kabiny > wychodzi? bo jakoś w książce mały ten rysunek i nic nie widze...Patyki zmiany biegów mocno > przeszkadzają w wyjęciu maglownicy? Od strony kabiny masz śrubkę przy samej podłodze. Co do patyków to nie pamiętam bo ja mam linki. Kiedyś wymienialiśmy u lemona i chyba nie ruszaliśmy patyków ale głowy nie dam. Tak czy siak - sierżant stoi na maglownicy więc jak zdejmiesz tą blachę mocującą maglownicę to sierżant pójdzie do góry więc chyba i patyki trzeba wcześniej demontować - zobaczysz w praniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xyz321abc Napisano 22 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2011 > Od strony kabiny masz śrubkę przy samej podłodze. > Co do patyków to nie pamiętam bo ja mam linki. Kiedyś wymienialiśmy u lemona i chyba nie ruszaliśmy > patyków ale głowy nie dam. > Tak czy siak - sierżant stoi na maglownicy więc jak zdejmiesz tą blachę mocującą maglownicę to > sierżant pójdzie do góry więc chyba i patyki trzeba wcześniej demontować - zobaczysz w praniu Jutro chcę ją wytargać i zobaczyć, czy w jakikolwiek sposób da się zredukować luz, czy raczej poszukać innej. Jak zwykle najwięcej zabawy będzie przy wyjmowaniu końcówek ze zwrotnic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2011 > Jutro chcę ją wytargać i zobaczyć, czy w jakikolwiek sposób da się zredukować luz, czy raczej > poszukać innej. Jak zwykle najwięcej zabawy będzie przy wyjmowaniu końcówek ze zwrotnic... To nie przekładnia z malucha, tam już raczej nic nie zredukujesz... A z końcówkami to jaką masz zabawę? To najprostsze co może być. Odkręcasz nakrętkę, przystawiasz duży młotek z jednej strony ucha zwrotnicy a mniejszym walisz z przeciwka i po chwili PYK samo wypada, tylko to trzeba WALIĆ a nie pukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xyz321abc Napisano 22 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2011 Tak zrobię ale najpierw sobie poszukam maglownicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2011 > Jutro chcę ją wytargać i zobaczyć, czy w jakikolwiek sposób da się zredukować luz, czy raczej > poszukać innej. Jak zwykle najwięcej zabawy będzie przy wyjmowaniu końcówek ze zwrotnic... A po co wytargiwać? Obejrzyj gdzieś przekrój takiej maglownicy. Naprzeciwko wejścia w nią wałka kierownicy ma na dwóch śrubach taki płaski dekielek. Pod nim jest sprężyna dociskająca listwę zębatą do zębatki wałka. O ile pamiętam, można tam zmieniać grubość podkładek i w ten sposób regulować luz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.