Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mondeo mk II - troszke lepiej musi grac ;]

Featured Replies

Napisano

Witam,

jesli chodzi o CA to jestem totalnym laikiem. W zwiazku z tym prosze jak ktos bedzie pisal odpowiedz, zeby nie uzywal jakis skrotow czy nazw bardzo potocznych tylko konkretnie prosze zlosnik.gif

W ostatnich dwoch autach mialem cos tam zrobione audio- w Lanosie byly wygluszone drzwi i wlozone jakies fajne glosniczki i jakies glosniki z tylu i wszystko na dobrym radiu i okablowaniu- gralo przyjemnie. W saabie 900 mialem instalacje CA robiona przez gobela z ak- gralo miodnie.

Teraz mam Mondeo mk II w nadwoziu typu sedan.

Jak wlacze glosniej muzyke to niestety z nie jest to czysty dzwiek grinser006.gif Pewnie ori glosniczki nie wyrabiaja. Audio jest fabryczne.

Chcialbym cos zmienic, zeby podczas glosniejszego sluchania muzyki gralo bardziej przyjemnie dla ucha. Auto nie bedzie sluzylo do zawodow CA czy zagluszania glosnego wydechu (wydech jest mega cichy nawet powyzej 6500 rpm). Po prostu ma lepiej grac.

W aucie jedostka sterujaca to ori radio Ford 6000CD. I chcialbym je zostawic z paru powodow- ciezko znalezc w miare tanie i ladne radio na 2DIN oraz do tego jest podlaczona ori zmieniarka CD oraz jest sterowanie radiem z kierownicy, a tak sie do tego sterowania przyzwyczailem, ze musi dzialac zlosnik.gif

Glosniki sa z tego co sie zorientowalem w przednich drzwiach po sztuce i w tylnych rowniez po sztuce zlosnik.gif Wielkosci i innych danych nie znam zlosnik.gif