Matizu Napisano 12 Maja 2011 Udostępnij Napisano 12 Maja 2011 No właśnie... czy jest taka możliwość, aby instalacja gazowa (elektryka) powodowała awarię aparatu zapłonowego? W przeciągu czterech miesięcy, trzy aparaty zapłonowe... auto na Pb jeździło bez najmniejszych problemów, po czym po przełączeniu na LPG auto zaczynało się dławić i prostu przestawało jechać I teraz moje pytanie... czy jest taka możliwość, aby jakieś zwarcie, czy coś takiego powodowało "palenie się" aparatu? Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem? Będę wdzięczna za pomoc, bo w pełni sprawne auto nagle stało się awaryjnym i to ciągle w tym samym "temacie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vinci Napisano 12 Maja 2011 Udostępnij Napisano 12 Maja 2011 Jak podłączyli sygnał obrotów lub + stacyjkowy pod aparat to istnieje taka możliwość że go obciąża i optyka pada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konkie Napisano 12 Maja 2011 Udostępnij Napisano 12 Maja 2011 > No właśnie... czy jest taka możliwość, aby instalacja gazowa (elektryka) powodowała awarię aparatu > zapłonowego? > W przeciągu czterech miesięcy, trzy aparaty zapłonowe... auto na Pb jeździło bez najmniejszych > problemów, po czym po przełączeniu na LPG auto zaczynało się dławić i prostu przestawało > jechać > I teraz moje pytanie... czy jest taka możliwość, aby jakieś zwarcie, czy coś takiego powodowało > "palenie się" aparatu? Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem? > Będę wdzięczna za pomoc, bo w pełni sprawne auto nagle stało się awaryjnym i to ciągle w tym samym > "temacie" Jest to możliwe. W tym przypadku trzeba zmniejszyć szczeliny na świecach o 20% w stosunku do zalecanych. Wymienić kable wysokiego napięcia. Za awaryjność częściowo odpowiada wątpliwa jakość zamienników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychook Napisano 12 Maja 2011 Udostępnij Napisano 12 Maja 2011 Mówisz o kopułce i palcu? Moze jakosc zamiennikow spadla Do spalenia gazu potrzeba lepszej iskry, ale jesli chodzi o zweglanie sie, to podejrzewam inny skład elektrod. A jak juz zdechnie na gazie, to mozesz odpalic np na benzynie, czy auto jest wogole kaput? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matizu Napisano 12 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2011 > Jest to możliwe. > W tym przypadku trzeba zmniejszyć szczeliny na świecach o 20% w stosunku do zalecanych. Wymienić > kable wysokiego napięcia. Za awaryjność częściowo odpowiada wątpliwa jakość zamienników. Świece i przewody wymieniane jakieś 2kkm wcześniej. Za każdym razem NGK i póki co, do tej pory wszystko było ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matizu Napisano 12 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2011 > A jak juz zdechnie na gazie, to mozesz odpalic np na benzynie, czy auto jest wogole kaput? Główny problem właśnie w tym, że na benzynie też nie odpala/jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 13 Maja 2011 Udostępnij Napisano 13 Maja 2011 > No właśnie... czy jest taka możliwość, aby instalacja gazowa (elektryka) powodowała awarię aparatu zapłonowego? ... Jak podłączyli zasilanie lpg i zasilanie cewek elektrozaworów pod +12V z aparatu to pewnie tak ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 13 Maja 2011 Udostępnij Napisano 13 Maja 2011 > No właśnie... czy jest taka możliwość, aby instalacja gazowa (elektryka) powodowała awarię aparatu > zapłonowego? tak jakiś tekst Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matizu Napisano 13 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2011 > tak > jakiś tekst Ooo, dziękuję za linkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.