nieboraku Napisano 12 Maja 2011 Udostępnij Napisano 12 Maja 2011 Pytanie zadalem na Francowatych, ale tam ruch minimalny, a problem moze wystapic nie tylko we Francach (to, ze zalezy mi na jak najszybszej odpowiedzi, to inna inszosc). Otoz problem jest nastepujacy. Po kilkukrotnym i dosc mocnym hamowaniu na drodze szutrowej, wywalilo mi kontrolke ABS i hamulca (plus Renaultowskie Service i Stop). Dodatkowo spod maski dochodzi glosne buczenie, jakby jakis elektryczny motorek pracowal. Po wylaczeniu zaplonu buczenie nie ustaje, i da sie je tylko uciszyc przez odpiecie akumulatora. Hamulce dzialaja poprawnie. Czy ABS dziala nie sprawdzalem, bo troche strach . Macie jakies sugestie, pomysly, co sie poszlo kochac . Auto To Megane II . Jutro jade do mechaniora, i chcialbym miec jakies pomysly, zeby mi ciemnoty za rownowartosc auta nie wcisnal Za pomoc wirtualne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 12 Maja 2011 Udostępnij Napisano 12 Maja 2011 Moim zdaniem buczy pompa a padł kontroler. Jak masz chwilę czasu to sprawdź czy masz wskazania prędkościomierza jadąc na luzie - ich brak to typowa informacja o awarii elektroniki. Naprawa - jak mi kiedyś padł kontroler w Pontiac'u to dealer chciał $1500 za wymianę. Nowy kontroler u dealera $1200, na eBayu nowy $800, naprawiany $400. Ale znalazłem firmę w Miami która naprawiała kontrolery za $100 plus koszty przesyłki. Naprawili + zmienili mi oprogramowanie na lepszą wersję (lepiej hamował). Więc jak Ci dealer powie że naprawa kosztuje majątek, to rozejrzyj się po internecie zanim wydasz pensję na naprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinek21 Napisano 12 Maja 2011 Udostępnij Napisano 12 Maja 2011 Może zacznij od czegoś prostrzego i tańszego: sprawdź czy jakiś kabel, albo przekaźnik nie wyskoczył ze złącza, może coś gdzieś z masą nie tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 12 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2011 > Może zacznij od czegoś prostrzego i tańszego: sprawdź czy jakiś kabel, albo przekaźnik nie > wyskoczył ze złącza, może coś gdzieś z masą nie tego. Po przeszukaniu netu, obejrzeniu kilku instrukcji naprawy do Megane, wychodzi na to, ze halas pochodzi z pompy ABS . Po cichu jeszcze licze, ze moze jeden elektrozaworek, ale halas dochodzacy dokladnie z komory silnika i miejsca, gdzie pompa raczej nie pozostawia zludzen. Jeden plus, to ze pompa nie zrobila kuku, jak zona z dzieciakami jechala i mogla musiec awaryjnie zahamowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.