Max666 Napisano 18 Maja 2011 Udostępnij Napisano 18 Maja 2011 Witam!! Mam pytanie, jak zdjąć koło kierownicy w Pandzie z 2003r. ?? Mam do wymiany taśmę odpowiadającą za poduszkę i za klakson. Pozdrowionka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 18 Maja 2011 Udostępnij Napisano 18 Maja 2011 > Witam!! Mam pytanie, jak zdjąć koło kierownicy w Pandzie z 2003r. ?? Mam do wymiany taśmę > odpowiadającą za poduszkę i za klakson. > Pozdrowionka Witam! od strony licznika są chyba 3 imbusy, żeby zdjąć poduchę, jak zdejmiesz poduchę, to będziesz miał wszystko na wierzchu PeeS. Ze zdjętą poduchą NIE PRZEKRĘCAĆ KLUCZYKA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szmalec2406 Napisano 18 Maja 2011 Udostępnij Napisano 18 Maja 2011 > Witam! > od strony licznika są chyba 3 imbusy, żeby zdjąć poduchę, jak zdejmiesz poduchę, to będziesz miał > wszystko na wierzchu > PeeS. Ze zdjętą poduchą NIE PRZEKRĘCAĆ KLUCZYKA Od strony licznika są trzy otwory w które należy wsadzić plaski śrubokręt i lekko przekręcić aby zatrzaski się zwolniły. Dalej masz śrubę chyba 24. I jeszcze jedno, odłącz akumulator i odczekaj z 10 min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Max666 Napisano 18 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2011 > Witam! > od strony licznika są chyba 3 imbusy, żeby zdjąć poduchę, jak zdejmiesz poduchę, to będziesz miał > wszystko na wierzchu > PeeS. Ze zdjętą poduchą NIE PRZEKRĘCAĆ KLUCZYKA Dzieki wielkie ) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 18 Maja 2011 Udostępnij Napisano 18 Maja 2011 1. wyłącz zapłon 2. odłącz klemy aku 3. odczekać 15-20 minut 4. płaski śrubokręt w dłoń i od wewnętrznej strony wkładasz w takie okrągłe otwory (są trzy)aż poczujesz opór i następnie przekręcasz o 90 stopni- powinna odskoczyć 5. odpinasz klakson 6. odpinasz kabel poduszki- uważaj by najpierw odpiąć zabezpieczenie 7. klucz 24 nasadowy i odkręcasz kierownicę 8. klucz imbusowy i odkręcasz mocowanie do kolumny przełącznika zespolonego 9. odpinasz kostki od dołu kierownicy i u góry 10. przy montowaniu nowego przełącznika uważaj na ustawienie taśmy ponieważ jeśli będzie np skręcona n np o jeden obrót to przy pierwszym skręcie kierownicą znów ją uszkodzisz 11. składasz w odwrotnej kolejności a poduszkę po prostu wciskasz szczegóły demontażu masz na naszej stronie www Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Max666 Napisano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2011 > 1. wyłącz zapłon > 2. odłącz klemy aku > 3. odczekać 15-20 minut > 4. płaski śrubokręt w dłoń i od wewnętrznej strony wkładasz w takie okrągłe otwory (są trzy)aż > poczujesz opór i następnie przekręcasz o 90 stopni- powinna odskoczyć > 5. odpinasz klakson > 6. odpinasz kabel poduszki- uważaj by najpierw odpiąć zabezpieczenie > 7. klucz 24 nasadowy i odkręcasz kierownicę > 8. klucz imbusowy i odkręcasz mocowanie do kolumny przełącznika zespolonego > 9. odpinasz kostki od dołu kierownicy i u góry > 10. przy montowaniu nowego przełącznika uważaj na ustawienie taśmy ponieważ jeśli będzie np > skręcona n np o jeden obrót to przy pierwszym skręcie kierownicą znów ją uszkodzisz > 11. składasz w odwrotnej kolejności a poduszkę po prostu wciskasz > szczegóły demontażu masz na naszej stronie www Dzięki wielkie raz jeszcze ) Pozdrowionka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.