Skocz do zawartości

Citroen C2 warto czy nie warto oto jest pytanie ??


tabo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich przybywam po sąsiedzku, chcę kupić Citroena C2 1.1 z 2004r czy możecie mi powiedzieć na co zwracać uwagę przy zakupie ?? Jeżeli możecie to powiedzcie mi czy te autka są bardzo awaryjne ?? Bo jak wiadomo krąży plotka że Fiaty i Francuzy to najgorsze samochody czy to prawda ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam wszystkich przybywam po sąsiedzku, chcę kupić Citroena C2 1.1 z 2004r czy możecie mi

> powiedzieć na co zwracać uwagę przy zakupie ?? Jeżeli możecie to powiedzcie mi czy te autka są

> bardzo awaryjne ?? Bo jak wiadomo krąży plotka że Fiaty i Francuzy to najgorsze samochody czy

> to prawda ?

> Pozdrawiam

Słuchaj takich plotek to będziesz w zimie w sandałach chodził. 1.1 to za mały silnik do tego auta - w Saxo/106 jeszcze sobie jakoś radził, ale C2 przytyło zlosnik.gif Jeśli już, to 1.4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem C2 1.1 z ASO jako zastępczy przez 5 dni.

W mieście jeszcze ujdzie, ale w trasie powyżej stówki już kiepściutko.

Tak jak przedmówca mówi 1.1 bym sobie podarował.

Natomiast samo autko stylistycznie i użytkowo bardzo przyjemne, sztywne, dobrze się prowadzące, wnętrze także mi się podobało !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zlosnik.gif

Plotki plotkami niech sobie żyją...

Jestem szczęśliwym (od 4 lat) posiadaczem C2 1.4 VTR, miałem okazję jechać też Furio 1.1 i furii nie robi.

Jeśli chcesz mieć padło do jeżdżenia po mieście z punktu a do punktu b - bierz 1.1, jeśli chcesz mieć przyjemność z jazdy bierz 1.4.

Na co zwracać uwagę...

Poza podstawowymi kwestiami dot. wypadkowości - sprawdzamy progi, podłużnice, pas czołowy, podłogę bagażnika i co jeszcze przyjdzie do głowy, zwracamy uwagę na:

Elektrykę - obejrzeć dobrze skrzynkę bezpieczników koło akumulatora - czy nie rzeźbione - elektryka nie jest mocną stroną C2, byle pierdoła i odzywa się milion komunikatów komputera.

Woda - zarówno w bagażniku - sprawdzamy czy pod wygłuszeniem jest sucho, jak i tylnie światła - tu warto mieć ze sobą klucz 10 płaski - odkręcić jedną śrubkę i sprawdzić jak się mają kostki tylnych świateł - tam - jeśli coś było rozbierane na pewno będzie woda.

Szyba czołowa - zwracamy uwagę na to w jakim jest stanie - cyt. z ASO "C2 ma tak wyprofilowaną maskę, że kamienie z drogi nie lecą za samochód, ale prosto w szybę... ja swoją wymieniałem dwa razy i trzy razy zaklejałem dziury.

Środek - kierownica, gałka zmiany biegów - to chyba jak w większości samochodów szybko się zużywa - jeśli przebieg mały - zwróć uwagę na ewentualne zniszczenia wewnątrz.

Zawieszenie, rozrząd (kiedy była wymiana), uszczelka pod głowicą - czy nie ma śladów wycieku i centralny z pilotem (jeśli jest) czy wszystko działa.

To chyba tyle - u mnie na liczniku 140 tysięcy km (zrobione zwieszenie, uszczelka pod głowicą, wtrysk) poza tym bezawaryjnie. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.