Skocz do zawartości

Zalanie silnika czy coś innego?


SZyBA88

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie i Panie otóż dzisiaj w drodze do pracy stałą się nie miłą sytuacja nie dość że deszcz leje ostro więc zanim doszedłem do parkingu to już cały mokry. Auto stoi pod drzewem zaparkowane. Wczoraj sprawdzałem filtr powietrza jeszcze w miarę jest nie wiem czy to ma jakiś sens ale mówię. Ruszyłem wszystko ok. Po przejechaniu około 1500m zaczął być korek więc przy prędkości około 15km/h wrzuciłem 2 bieg. Lekko szarpnął. Po chwili korka już nie było więc dałem gazu i zaczął szarpać jakby tracił moc. Tak samo 3 bieg wrzuciłem przy 50km/h i do 70km/h to chyba z 30 sek się rozpędzał w ogóle brak mocy obroty ledwo co się podnosiły i po kilku sekundach zaczął się check migać. Zgasiłem auto poczekałem chwile zapaliłem jeszcze raz ale to samo było. Zjechałem na pobocze. Zgasiłem auto otworzyłem maskę sprawdziłem filtr czy dobrze włożyłem ale było oki, kable cewki po dotykałem czy może nie spadły ale wszystko ok. Zapaliłem znów i już było dobrze. Powiedzcie czemu tak się stało? Od rana już wnerwiony dzień przez auto. Czy to przez deszcze, ulewy kałuże? Ale auto stało całą noc a raczej omijam kałuże żeby nie wjeżdżać. Pozdrawiam z Zachmurzonej i ponurej Warszawy 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szyba mialem juz tak kilkadziesiat razy, przyczyna leży prawdopodobnie w wilgoci ok.gif

W sumie auto działa i nadal chodzi. Po prostu wilgoć dała się we znaki i tyle, gdy sprawdzilem na Elmie błąd wyskakiwało chyba bład zwiazany ze spalinami. Dokladnie juz nie pamietam ale cos takiego, wiem ze na 100% było związane to z katalizatorem ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie a ostatnio mamy do czynienia z sporą wilgocią oraz dużymi opadami deszczu co się wiąże z

> kałużami itp.

Pełny luz, jak nie mialem zmienianych przewodów WN bym je wymienił ale tak to po prostu TTTM czasami ok.gif

Ja bym sie nie przejmował i jeździł dalej, dopiero jakby problem występował nagminnie wtedy bym zaczął szukac przyczyny, jak pisalem wczesniej przez 7 lat stało mi sie to kilkanascie razy i auto nadal jeździ, wszystkie tego typu rzeczy przy duzych ulewach i wilgoci ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No pandzia zaraz 75kkm więc świece pewnie i kable przydało by się wymienić.

a ile lat mają osłony na przewodach? cfaniaczek.gif

jeśli od nowości, to obstaję przy swoim, 50pln za nowe kable, 80 za MM, a 120za ricambi, to nieduży koszt, a pozbędziesz się upierdliwości, bo w najmniej odpowiednim momencie kabel dupnie i stoisz Panie w trasie sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ile lat mają osłony na przewodach?

a kto to wie zlosnik.gif pewnie oryginal ASO 2003 year zlosnik.gif

> jeśli od nowości, to obstaję przy swoim, 50pln za nowe kable, 80 za MM, a 120za ricambi, to nieduży

> koszt, a pozbędziesz się upierdliwości, bo w najmniej odpowiednim momencie kabel dupnie i

> stoisz Panie w trasie

No chyba trzeba będzie kable i świece kupić ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a kto to wie pewnie oryginal ASO 2003 year

no to z czystej przyzwoitości by wypadało rotfl.gif

> No chyba trzeba będzie kable i świece kupić

ngk zestaw świece i przewody płaciłem koło 100pln, świece denso przewody ngk 90 chyba, więc nie majątek, a głowa spokojna i silnik będzie działał poprawnie wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.