SZyBA88 Napisano 6 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2011 Panowie i Panie otóż dzisiaj w drodze do pracy stałą się nie miłą sytuacja nie dość że deszcz leje ostro więc zanim doszedłem do parkingu to już cały mokry. Auto stoi pod drzewem zaparkowane. Wczoraj sprawdzałem filtr powietrza jeszcze w miarę jest nie wiem czy to ma jakiś sens ale mówię. Ruszyłem wszystko ok. Po przejechaniu około 1500m zaczął być korek więc przy prędkości około 15km/h wrzuciłem 2 bieg. Lekko szarpnął. Po chwili korka już nie było więc dałem gazu i zaczął szarpać jakby tracił moc. Tak samo 3 bieg wrzuciłem przy 50km/h i do 70km/h to chyba z 30 sek się rozpędzał w ogóle brak mocy obroty ledwo co się podnosiły i po kilku sekundach zaczął się check migać. Zgasiłem auto poczekałem chwile zapaliłem jeszcze raz ale to samo było. Zjechałem na pobocze. Zgasiłem auto otworzyłem maskę sprawdziłem filtr czy dobrze włożyłem ale było oki, kable cewki po dotykałem czy może nie spadły ale wszystko ok. Zapaliłem znów i już było dobrze. Powiedzcie czemu tak się stało? Od rana już wnerwiony dzień przez auto. Czy to przez deszcze, ulewy kałuże? Ale auto stało całą noc a raczej omijam kałuże żeby nie wjeżdżać. Pozdrawiam z Zachmurzonej i ponurej Warszawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 6 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2011 Obstawiam w ciemno przewody WN, a dokładniej ich przebicie NGK coś koło 50pln/kpl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RomekKR Napisano 6 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2011 miałem to samo w Punto - po prostu ślizgał się pasek klinowy, ale bez charakterystycznego pisku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Foka0111nodress Napisano 6 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2011 A co ma do tych objawów pasek klinowy ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfi Napisano 7 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2011 Szyba mialem juz tak kilkadziesiat razy, przyczyna leży prawdopodobnie w wilgoci W sumie auto działa i nadal chodzi. Po prostu wilgoć dała się we znaki i tyle, gdy sprawdzilem na Elmie błąd wyskakiwało chyba bład zwiazany ze spalinami. Dokladnie juz nie pamietam ale cos takiego, wiem ze na 100% było związane to z katalizatorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 7 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2011 No właśnie a ostatnio mamy do czynienia z sporą wilgocią oraz dużymi opadami deszczu co się wiąże z kałużami itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfi Napisano 7 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2011 > No właśnie a ostatnio mamy do czynienia z sporą wilgocią oraz dużymi opadami deszczu co się wiąże z > kałużami itp. Pełny luz, jak nie mialem zmienianych przewodów WN bym je wymienił ale tak to po prostu TTTM czasami Ja bym sie nie przejmował i jeździł dalej, dopiero jakby problem występował nagminnie wtedy bym zaczął szukac przyczyny, jak pisalem wczesniej przez 7 lat stało mi sie to kilkanascie razy i auto nadal jeździ, wszystkie tego typu rzeczy przy duzych ulewach i wilgoci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 7 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2011 No pandzia zaraz 75kkm więc świece pewnie i kable przydało by się wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 7 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2011 > No pandzia zaraz 75kkm więc świece pewnie i kable przydało by się wymienić. a ile lat mają osłony na przewodach? jeśli od nowości, to obstaję przy swoim, 50pln za nowe kable, 80 za MM, a 120za ricambi, to nieduży koszt, a pozbędziesz się upierdliwości, bo w najmniej odpowiednim momencie kabel dupnie i stoisz Panie w trasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 7 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2011 > a ile lat mają osłony na przewodach? a kto to wie pewnie oryginal ASO 2003 year > jeśli od nowości, to obstaję przy swoim, 50pln za nowe kable, 80 za MM, a 120za ricambi, to nieduży > koszt, a pozbędziesz się upierdliwości, bo w najmniej odpowiednim momencie kabel dupnie i > stoisz Panie w trasie No chyba trzeba będzie kable i świece kupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 7 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2011 > a kto to wie pewnie oryginal ASO 2003 year no to z czystej przyzwoitości by wypadało > No chyba trzeba będzie kable i świece kupić ngk zestaw świece i przewody płaciłem koło 100pln, świece denso przewody ngk 90 chyba, więc nie majątek, a głowa spokojna i silnik będzie działał poprawnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 7 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2011 dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 7 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2011 > dzieki za pomoc ciesz się, że silnik "przedzmianowy", a nie po, bo wtedy za świeczki byłoby 100pln-tak, mam w wycescu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.