Noki Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 Co to może być?? Jak się samochodzik troche się rozgrzeje to zaczyna się dławić i czasami gaśnie. Odpalić później odpali ale czały czas się dławi i musze podgazowywać go żeby obroty nie spadły. HELP!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > Co to może być?? Jak się samochodzik troche się rozgrzeje to zaczyna > się dławić i czasami gaśnie. Odpalić później odpali ale czały > czas się dławi i musze podgazowywać go żeby obroty nie spadły. > HELP!!! Coś z elektryką , może czujnik temperatury płynu chłodzącego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > Coś z elektryką , może czujnik temperatury płynu chłodzącego Ale z ciebie spamer .Nawet się nie zapytałeś czy samochód na wtrysku czy na gaźniku(no chyba że wiesz jakim modelem kolega jeździ).Może coś z modułem sterującym pracą silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > Ale z ciebie spamer .Nawet się nie zapytałeś czy samochód na wtrysku > czy na gaźniku(no chyba że wiesz jakim modelem kolega > jeździ).Może coś z modułem sterującym pracą silnika. Ma w podpisie rodzaj silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomad Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > Co to może być?? Jak się samochodzik troche się rozgrzeje to zaczyna > się dławić i czasami gaśnie. Odpalić później odpali ale czały > czas się dławi i musze podgazowywać go żeby obroty nie spadły. > HELP!!! jak problem z wolnymi obrotami to moze to byc podcisnieniowy regulator przy aparacie zapłonowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > jak problem z wolnymi obrotami to moze to byc podcisnieniowy > regulator przy aparacie zapłonowym W 1.4 nie ma takiego wynalzku, tam tym steruje DIGIPLEX2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > Ale z ciebie spamer .Nawet się nie zapytałeś czy samochód na wtrysku > czy na gaźniku(no chyba że wiesz jakim modelem kolega > jeździ).Może coś z modułem sterującym pracą silnika. Ale z Ciebie znawca. Nawet nie wiesz, że 1,4 ma tylko wtrysk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > Ale z Ciebie znawca. Nawet nie wiesz, że 1,4 ma tylko wtrysk. Dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michbaran Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > Ale z Ciebie znawca. Nawet nie wiesz, że 1,4 ma tylko wtrysk. z czasem się kolega nauczy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.