kris74 Napisano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2011 Witam. Gdzie w kombiku znajdę centralkę passive entry (tył) M64 i złącze masy C30? Problemy zaczęły sie przy otwieraniu drzwi z pilota, właśnie w momencie otwarcia drzwi (przycisk otwarta kłódka) klapa też się otwierała i nawet kilka razy. A teraz nie mogę otworzyć tylnej klapy mikrowyłącznikiem w rączce. Zdjąłem tapicerke klapy i zwierałem piny w kostce do której jest podpięty mikrowyłącznik. W ten sposób wyeliminowałem sam mikrowyłącznik. Chciałbym sprawdzić przewody między kostką w klapie a centralką M64 i złączem C30. Kabelki z kostki w klapie pin 1 NZ idzie do złącza masy C30 na pin 21 pin 2 MN idzie do centralki M64 na pin 26 Czytałem o wilgoci która robi takie psikusy, tylko gdzie ta centralka jest Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris74 Napisano 8 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2011 W 5-drzwiowym jest gdzieś na środkowym tunelu koło lewarka zmiany biegów. Znalazłem taką fotkę, czy element zaznaczony na czerwono to może być ta centralka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2011 > W 5-drzwiowym jest gdzieś na środkowym tunelu koło lewarka zmiany biegów. > Znalazłem taką fotkę, czy element zaznaczony na czerwono to może być ta centralka? nie po kolarkach sądząc będize to punk masowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris74 Napisano 10 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2011 Centralka Passive Entry nie występuje u mnie. Wyczytałem, że to jest w samochodach bez stacyjki. Ide kopać w instalacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris74 Napisano 10 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2011 No więc co stwierdziłem: kabelki ze złącza w tylnej klapie czarno-fioletowy idzie do masy C30 i jest połączenie dobre. biało-brązowy (a nie jak wcześniej pisałem brązowo-czarny) idzie na 35 pin złącza E w BC i na nim jest 3,5V Po naciśnięciu mikrostyka w klapie napięcie spada do 2,4V A klapa jak się nie otwierała tak się nie otwiera Nawet podając masę bezpośrednio na pin 35 złącza E w BC też brak reakcji. Bezpiecznik F38 zabezpiecza motoreduktor także on nie ma nic wspólnego z mikrostykiem w rączce. Jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.