poiuyt13 Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 Witam Panowie w końcu chcę dokończyc swapa i zabrac się do dłubnięcia wiązki el. . Sprawa dotyczy : swap z cc 900 wtrysk na 1.2 16V . Wiązkę zostawiłem z 900 i tu pytanie , w których miejscach trzeba i jak dłubnąc .Prosze o pomoc .Silnik już podwieszony zostało mi tylko podpiąc elektrykę . szukałem na forum ale nigdzie nie ma dokładnego info . pozdrawiam Janek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCinek Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 > Witam > Panowie w końcu chcę dokończyc swapa i zabrac się do dłubnięcia wiązki el. . Sprawa dotyczy : swap > z cc 900 wtrysk na 1.2 16V . Wiązkę zostawiłem z 900 i tu pytanie , w których miejscach trzeba > i jak dłubnąc .Prosze o pomoc .Silnik już podwieszony zostało mi tylko podpiąc elektrykę . > szukałem na forum ale nigdzie nie ma dokładnego info . > pozdrawiam > Janek Wystarczy odrobinę poszukać klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poiuyt13 Napisano 17 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 > Wystarczy odrobinę poszukać klik ok. dzięki wiązka przygotowana jutro jak będe miał czas to wrzucam i zobaczymy co sie będzie działo . Tak do spokoju wywaliłem ( wypiąłem kabel z immo bo kompa mam rozkodowanego) i ten kabelek z pinu 26 też tyle że ja mam go pomarańczowego bez paska) pozdro Janek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCinek Napisano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 > ok. dzięki wiązka przygotowana jutro jak będe miał czas to wrzucam i zobaczymy co sie będzie działo > . Tak do spokoju wywaliłem ( wypiąłem kabel z immo bo kompa mam rozkodowanego) Wystarczyło wypiąć centralkę immo i było by po problemie > i ten kabelek z pinu 26 też tyle że ja mam go pomarańczowego bez paska) Jeśli masz kabelek na pinie 26 z paskiem albo bez to należy go odpiąć/przeciąć i zaizolować oba końce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poiuyt13 Napisano 19 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2011 Następne pytanie bo poskładałem to wszystko w samochodzie i: - co zrobic z pochłaniaczem oparów ??tam jest czujnik !!!( wywalic ????) a jak zostawic to jak go podpiąc -jak podpiąc podciśnienia Następnie co z czujnikiem podciśnienia bo tam szedł wężyk gdzie go podpiąc i skąd jeśli przerobiłem wiązke zgodnie z instrukcją ?? Lub czy zostawic czujnik podciśnienia i ten wężyk gdzie wtedy podpiąc w które miejsce . W kolektorze są dwa wąskie wejścia na węzyki podciśnienia z skąd do nich podpiąc podciśnienia ?? prosze o pomoc Janek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2011 > Następnie co z czujnikiem podciśnienia bo tam szedł wężyk gdzie go podpiąc i skąd jeśli przerobiłem > wiązke zgodnie z instrukcją ?? > Lub czy zostawic czujnik podciśnienia i ten wężyk gdzie wtedy podpiąc w które miejsce . jak zadajesz takie pytania, to zastanawiam sie, jakim cudem przerobiles wiazke... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poiuyt13 Napisano 19 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2011 > jak zadajesz takie pytania, to zastanawiam sie, jakim cudem przerobiles wiazke... przerobiłem według schematu więc na razie nie mam go podpietego tego starego tylko przerobiona z tych dwóch czujników do jednej wtyczki . Jak teraz już jesteś usatysfakcjonowany odpowiedzią to może mi pomożesz konkretniej a nie tylko ......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2011 > przerobiłem według schematu więc na razie nie mam go podpietego tego starego tylko przerobiona z > tych dwóch czujników do jednej wtyczki . > Jak teraz już jesteś usatysfakcjonowany odpowiedzią to może mi pomożesz konkretniej a nie tylko > ......... wiec, jak zauwazyles, trzeba bylo przerobic wtyczke, bo...w 16v jest inny czujnik. masz juz odpowiedz, ze ten od 1.1 trzeba wywalic...a nowa wtyczke wpiac w czujnik, ktory znajduje sie na koncu kolektora ssacego(od strony rozrzadu) pokaz fotki tych miejsc, gdzie podcisnienia chcesz podpinac. ja tam nie widzialem w 16v innego podcisnienia jak od serwa i od regulatora cisnienia paliwa...to na tyle. a, jest jeszcze jedno, ale to do odmy ma byc podlaczone najlepiej, bo to smarowanie oski przepustnicy jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poiuyt13 Napisano 19 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2011 > wiec, jak zauwazyles, trzeba bylo przerobic wtyczke, bo...w 16v jest inny czujnik. masz juz > odpowiedz, ze ten od 1.1 trzeba wywalic...a nowa wtyczke wpiac w czujnik, ktory znajduje sie > na koncu kolektora ssacego(od strony rozrzadu) pokaz fotki tych miejsc, gdzie podcisnienia > chcesz podpinac. ja tam nie widzialem w 16v innego podcisnienia jak od serwa i od regulatora > cisnienia paliwa...to na tyle. a, jest jeszcze jedno, ale to do odmy ma byc podlaczone > najlepiej, bo to smarowanie oski przepustnicy jest... właśnie tam gdzie jest ten czujnik od strony rozrządu jest miejsce na jakieś podciśnienie no i koło odmy zaraz też nie mogę zdrobic foto bo samochód jest w innym miejscu niż ja a wiesz co zrobi c z tym pochłaniaczem oparów ( ta wielka czarna puszka ) ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2011 > właśnie tam gdzie jest ten czujnik od strony rozrządu jest miejsce na jakieś podciśnienie > no i koło odmy zaraz też > nie mogę zdrobic foto bo samochód jest w innym miejscu niż ja > a wiesz co zrobi c z tym pochłaniaczem oparów ( ta wielka czarna puszka ) ??? ja zostawilem. i wlasnie to miejsce kolo mapa jest do podlaczenia pochlaniacza...ja podlaczylem wszystko jak bog przykazal i gdybym mial rozkodowanego prawidlowo kompa, to by odpalil od pierwszego razu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poiuyt13 Napisano 19 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2011 > ja zostawilem. i wlasnie to miejsce kolo mapa jest do podlaczenia pochlaniacza...ja podlaczylem > wszystko jak bog przykazal i gdybym mial rozkodowanego prawidlowo kompa, to by odpalil od > pierwszego razu... możesz jakieś dokładniejsze fotki podesłac na [email protected] z góry dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2011 > możesz jakieś dokładniejsze fotki podesłac na [email protected] z góry dzieki za pomoc MASZ Z OPISAMI... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poiuyt13 Napisano 20 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2011 Bardzo dziękuję za pomoc podziękowania dla Eosik Maszyna zagadała za szlagiem :0 teraz poskładac wszystko do kupy trochę czasu zejdzie ale najważniejsze że motorek pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.