Skocz do zawartości

swap 1.2 16V


poiuyt13

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Panowie w końcu chcę dokończyc swapa i zabrac się do dłubnięcia wiązki el. . Sprawa dotyczy : swap z cc 900 wtrysk na 1.2 16V . Wiązkę zostawiłem z 900 i tu pytanie , w których miejscach trzeba i jak dłubnąc .Prosze o pomoc .Silnik już podwieszony zostało mi tylko podpiąc elektrykę . buu.gif szukałem na forum ale nigdzie nie ma dokładnego info .

pozdrawiam

Janek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Panowie w końcu chcę dokończyc swapa i zabrac się do dłubnięcia wiązki el. . Sprawa dotyczy : swap

> z cc 900 wtrysk na 1.2 16V . Wiązkę zostawiłem z 900 i tu pytanie , w których miejscach trzeba

> i jak dłubnąc .Prosze o pomoc .Silnik już podwieszony zostało mi tylko podpiąc elektrykę .

> szukałem na forum ale nigdzie nie ma dokładnego info .

> pozdrawiam

> Janek

Wystarczy odrobinę poszukać klik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wystarczy odrobinę poszukać klik

ok. dzięki wiązka przygotowana jutro jak będe miał czas to wrzucam i zobaczymy co sie będzie działo . Tak do spokoju wywaliłem ( wypiąłem kabel z immo bo kompa mam rozkodowanego) i ten kabelek z pinu 26 też tyle że ja mam go pomarańczowego bez paska)

pozdro

Janek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ok. dzięki wiązka przygotowana jutro jak będe miał czas to wrzucam i zobaczymy co sie będzie działo

> . Tak do spokoju wywaliłem ( wypiąłem kabel z immo bo kompa mam rozkodowanego)

Wystarczyło wypiąć centralkę immo i było by po problemie

> i ten kabelek z pinu 26 też tyle że ja mam go pomarańczowego bez paska)

Jeśli masz kabelek na pinie 26 z paskiem albo bez to należy go odpiąć/przeciąć i zaizolować oba końce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Następne pytanie bo poskładałem to wszystko w samochodzie i:

- co zrobic z pochłaniaczem oparów ??tam jest czujnik !!!( wywalic ????) a jak zostawic to jak go podpiąc

-jak podpiąc podciśnienia

Następnie co z czujnikiem podciśnienia bo tam szedł wężyk gdzie go podpiąc i skąd jeśli przerobiłem wiązke zgodnie z instrukcją ??

Lub czy zostawic czujnik podciśnienia i ten wężyk gdzie wtedy podpiąc w które miejsce .

W kolektorze są dwa wąskie wejścia na węzyki podciśnienia z skąd do nich podpiąc podciśnienia ??

prosze o pomoc

Janek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Następnie co z czujnikiem podciśnienia bo tam szedł wężyk gdzie go podpiąc i skąd jeśli przerobiłem

> wiązke zgodnie z instrukcją ??

> Lub czy zostawic czujnik podciśnienia i ten wężyk gdzie wtedy podpiąc w które miejsce .

jak zadajesz takie pytania, to zastanawiam sie, jakim cudem przerobiles wiazke...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak zadajesz takie pytania, to zastanawiam sie, jakim cudem przerobiles wiazke...

przerobiłem według schematu więc na razie nie mam go podpietego tego starego tylko przerobiona z tych dwóch czujników do jednej wtyczki .

Jak teraz już jesteś usatysfakcjonowany odpowiedzią to może mi pomożesz konkretniej a nie tylko .........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przerobiłem według schematu więc na razie nie mam go podpietego tego starego tylko przerobiona z

> tych dwóch czujników do jednej wtyczki .

> Jak teraz już jesteś usatysfakcjonowany odpowiedzią to może mi pomożesz konkretniej a nie tylko

> .........

wiec, jak zauwazyles, trzeba bylo przerobic wtyczke, bo...w 16v jest inny czujnik. masz juz odpowiedz, ze ten od 1.1 trzeba wywalic...a nowa wtyczke wpiac w czujnik, ktory znajduje sie na koncu kolektora ssacego(od strony rozrzadu) pokaz fotki tych miejsc, gdzie podcisnienia chcesz podpinac. ja tam nie widzialem w 16v innego podcisnienia jak od serwa i od regulatora cisnienia paliwa...to na tyle. a, jest jeszcze jedno, ale to do odmy ma byc podlaczone najlepiej, bo to smarowanie oski przepustnicy jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiec, jak zauwazyles, trzeba bylo przerobic wtyczke, bo...w 16v jest inny czujnik. masz juz

> odpowiedz, ze ten od 1.1 trzeba wywalic...a nowa wtyczke wpiac w czujnik, ktory znajduje sie

> na koncu kolektora ssacego(od strony rozrzadu) pokaz fotki tych miejsc, gdzie podcisnienia

> chcesz podpinac. ja tam nie widzialem w 16v innego podcisnienia jak od serwa i od regulatora

> cisnienia paliwa...to na tyle. a, jest jeszcze jedno, ale to do odmy ma byc podlaczone

> najlepiej, bo to smarowanie oski przepustnicy jest...

właśnie tam gdzie jest ten czujnik od strony rozrządu jest miejsce na jakieś podciśnienie

no i koło odmy zaraz też

nie mogę zdrobic foto bo samochód jest w innym miejscu frown.gif niż ja

a wiesz co zrobi c z tym pochłaniaczem oparów ( ta wielka czarna puszka ) ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> właśnie tam gdzie jest ten czujnik od strony rozrządu jest miejsce na jakieś podciśnienie

> no i koło odmy zaraz też

> nie mogę zdrobic foto bo samochód jest w innym miejscu niż ja

> a wiesz co zrobi c z tym pochłaniaczem oparów ( ta wielka czarna puszka ) ???

ja zostawilem. i wlasnie to miejsce kolo mapa jest do podlaczenia pochlaniacza...ja podlaczylem wszystko jak bog przykazal i gdybym mial rozkodowanego prawidlowo kompa, to by odpalil od pierwszego razu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja zostawilem. i wlasnie to miejsce kolo mapa jest do podlaczenia pochlaniacza...ja podlaczylem

> wszystko jak bog przykazal i gdybym mial rozkodowanego prawidlowo kompa, to by odpalil od

> pierwszego razu...

możesz jakieś dokładniejsze fotki podesłac na [email protected] z góry dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.