wojtek1405 Napisano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2011 Witam wszystkich i proszę o poradę , możliwe że ktoś z szanownych forumowiczów miał podobny przypadek. Pacjent fiat marea weekend 1.6 ,po podłączeniu pod kompa wykazał trzy błędy 1. otwarty obwód poduszki kierowcy , 2 otwarty obwód poduszki pasażera,3 niskie napięcie . Trzeci dał się skasować a pozostałe dwa pozostały . Pytanie jest następujące czy istnieje w całym układzie wspólny punkt , który wygeneruje takie błędy jeżeli tak to gdzie się może znajdować czy trzeba szukać w połączeniach kostek. Dodam jeszcze że sterownik po włączeniu zapłonu diagnozuje system ponieważ kontrolka gaśnie po czym zapala się na stałe .(auto nie posiada maty w fotelu pasażera) Dziękuję z góry za pomoc Pozdrawiam wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2011 Przy sensorze, pewnie pociekło z grzejnika nagrzewnicy. Pozdrawiam BAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtek1405 Napisano 21 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2011 > Przy sensorze, pewnie pociekło z grzejnika nagrzewnicy. > Pozdrawiam BAS Witaj Przy sensorze jest sucho sprawdzałem jak wymieniałem nagrzewnice . Sensor był tak suchy że aż było na nim pełno kurzu Może masz inne sugestie dzięki Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2011 > Witaj > Przy sensorze jest sucho sprawdzałem jak wymieniałem nagrzewnice . > Sensor był tak suchy że aż było na nim pełno kurzu To jest jedyne miejsce gdzie te kable się zbiegają. > Może masz inne sugestie dzięki Kupiłeś auto z takim problemem czy pojawił się podczas eksploatacji? Jeśli kupiłeś to możliwe, że trzeba będzie dobrać się bezpośrednio do poduszek i je obejrzeć. Jeśli kupiłeś auto, było ok a nagle pojawił się błąd to może świadczyć niestety o tym samym co w poprzednim przypadku, czyli o tym, że ktoś tam odwalił jakiegoś druta i coś się rozpadło. Istnieje też opcja zbiegu okoliczności lub padu sensora. Niestety czeka Cie przekopanie całej instalacji, na pocieszenie powiem, że nie jest to bardzo długa wiązka. Pozdrawiam BAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtek1405 Napisano 21 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2011 > To jest jedyne miejsce gdzie te kable się zbiegają. > Kupiłeś auto z takim problemem czy pojawił się podczas eksploatacji? > Jeśli kupiłeś to możliwe, że trzeba będzie dobrać się bezpośrednio do poduszek i je obejrzeć. > Jeśli kupiłeś auto, było ok a nagle pojawił się błąd to może świadczyć niestety o tym samym co w > poprzednim przypadku, czyli o tym, że ktoś tam odwalił jakiegoś druta i coś się rozpadło. > Istnieje też opcja zbiegu okoliczności lub padu sensora. > Niestety czeka Cie przekopanie całej instalacji, na pocieszenie powiem, że nie jest to bardzo długa > wiązka. > Pozdrawiam BAS Dzięki za podpowiedz ,niestety usterka występuje od początku pocieszające jest to że poduchy są nie uszkodzone (sprawdziłem również) prawdą jest że nagrzewnica delikatnie ciekła i mogła dostać się odrobina płynu na konektor ,napewno centralka jest sprawna bo inaczej nie dałoby się z nią połączyć i zdiagnozować błędów. Jutro poszukam zaśniedziałych połączeń o wynikach postaram się napisać. Jeżeli byłyby jakieś inne pomysły z góry dziękuję Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awisniecki Napisano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2011 > Przy sensorze, pewnie pociekło z grzejnika nagrzewnicy. Jak wygląda ten sensor i gdzie go szukać? Pytam ponieważ dwa razy miałem wylew i mam ten sam błąd (z centralką mogę się połączyć). Z góry dziękuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2011 > Jak wygląda ten sensor Wygląda tak. > i gdzie go szukać? Ściągnij osłonę tunelu przy nogach pasażera, powinno być widać sensor i wchodzącą wiązkę, żeby go wykręcić w razie czego, musisz ściągnąć też osłonę przy nogach kierowcy bo sensor ma śruby z dwóch stron. Pozdrawiam BAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awisniecki Napisano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2011 > Ściągnij osłonę tunelu przy nogach pasażera, powinno być widać sensor i wchodzącą wiązkę, żeby go > wykręcić w razie czego, musisz ściągnąć też osłonę przy nogach kierowcy bo sensor ma śruby z > dwóch stron. Bardzo dziękuje za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.