Pipper Napisano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2011 Witam! Jakie mogą być powody zapowietrzanie układu paliwowego w 1,1 MPI? Efekt jest taki, że po nocy trzeba kilka razy zakręcić, jakby paliwa nie dostawał, pompa buczy w baku normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrewk Napisano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2011 dziurawy przewód ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 25 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2011 > dziurawy przewód ??? Nie zaobserwowałem wycieku nigdzie Na grzybku listwy ciśnienie jest duże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2011 a skąd pomysł, że układ paliwowy jest zapowietrzony? Może po prostu pompa mówi papa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 26 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2011 > a skąd pomysł, że układ paliwowy jest zapowietrzony? Może po prostu pompa mówi papa To może być objaw padającej pompy? 50kkm temu była wymieniona na oryginał, w baku zawsze powyżej połowy benzyny, dodatkowy przekaźnik wyłączający pompę po przełączeniu na gaz Po dźwięku pracy słychać, że pracuje tak jak wcześniej pracowała Czy może to być Mapsensor również lub padający czujnik położenia wału? Za 3-5 razem odpala dopiero, a jak już odpali, to pracuje normalnie na benzynie Tylko prz porannym, bo później jak już popracuje, to odpala za każdym razem Błędów niestety nie pokazało żadnych, a jaja są od 3 miesiecy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ociec Napisano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2011 > To może być objaw padającej pompy? > 50kkm temu była wymieniona na oryginał, w baku zawsze powyżej połowy benzyny, > dodatkowy przekaźnik wyłączający pompę po przełączeniu na gaz > Po dźwięku pracy słychać, że pracuje tak jak wcześniej pracowała > Czy może to być Mapsensor również lub padający czujnik położenia wału? > Za 3-5 razem odpala dopiero, a jak już odpali, to pracuje normalnie na benzynie > Tylko prz porannym, bo później jak już popracuje, to odpala za każdym razem > Błędów niestety nie pokazało żadnych, a jaja są od 3 miesiecy Przy gazie czasami jest problem w tym że gaz pozostaje w kolektorze i przy odpalaniu na benzynie silnik jest zalany, bo dostaje benzynę i gaz jednocześnie. Jak pokręcisz trochę to "wyrzuca" gaz i zapala na benzynie. Wystarczy przed zgaszeniem silnika przejść na benzynę i po problemie. Może w instalacji gazowej nie zamyka się szczelnie któryś zawór i gaz zalewa silnik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2011 magikiem nie jestem, kuli nie posiadam, jakbyś napisał, że masz gaz to bym napisał to samo co Ociec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 27 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2011 > Przy gazie czasami jest problem w tym że gaz pozostaje w kolektorze i przy odpalaniu na benzynie > silnik jest zalany, bo dostaje benzynę i gaz jednocześnie. Jak pokręcisz trochę to "wyrzuca" > gaz i zapala na benzynie. > Wystarczy przed zgaszeniem silnika przejść na benzynę i po problemie. Może w instalacji gazowej nie > zamyka się szczelnie któryś zawór i gaz zalewa silnik ? Też sprawdzałem tę opcję - przełączanie na benę przed zgaszeniem, a nawet kiedyś zakręceni kurka w butli, wypalenie gazu w układzie i gaszenie na benzynie Najgorsze, że błędów nie wyrzuca żadnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 27 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2011 > magikiem nie jestem, kuli nie posiadam, jakbyś napisał, że masz gaz to bym napisał to samo co Ociec luzik, pytam, żeby podejść do tematu od innej strony również A że Wy znacie silnik 1,1 MPI świetnie, toteż zapytuję u źródła wiedzy PeeS. Jeszcze jedno pytanie teoretyczne, czy niewłaściwy luz zaworowy może powodować kłopoty z odpalaniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2011 > luzik, pytam, żeby podejść do tematu od innej strony również > A że Wy znacie silnik 1,1 MPI świetnie, toteż zapytuję u źródła wiedzy skoro zadajesz pytanie to podaj wszystkie szczegóły dotyczące silnika, a nie zatajaj faktów które mają bardzo duży wpływ tak jak np. gaz w Twoim toczydle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 27 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2011 > skoro zadajesz pytanie to podaj wszystkie szczegóły dotyczące silnika, a nie zatajaj faktów które > mają bardzo duży wpływ tak jak np. gaz w Twoim toczydle Przeoczyłem , ale wszystkie moje kFiaty mają zasilanie lpg Jednak będę obstawiał mapsensor, kupię, wymienię, albo podmienię z którego z moich pojazdów, jeśli podejdzie i napiszę jakie rezultaty zmiany, bo widzę, że ostatnio sporo osób ma takie objawy jak u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2011 napisz jakie są te Twoje inne kFiatki, a dowiesz się z którego możesz wziąść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 27 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2011 > napisz jakie są te Twoje inne kFiatki, a dowiesz się z którego możesz wziąść Punto 2 1,2 16v z 2000r Punto 2fl 1,2 8v 2005r - gruby pasek rozrządu, cienkie świece No i pacjent: Panda 1,1 8v 2004r, cienki pasek rozrządu, grube świece Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 28 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2011 No i drogą eliminacji mapsensor odpadł, wygląda na to, że pompa się kończy, troszkę krótki żywot, ale cóż. Ostatnio był oryginał Siemensa wkładany, teraz zapytuję jaki wkład kupić, bo zwłoki starej pompy mam, ale nie ma na nich numeru Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2011 walbro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 28 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2011 > walbro A czy masz może jakiś numer katalogowy, ewentualnie namiar inny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.