joshua79 Napisano 15 Września 2011 Udostępnij Napisano 15 Września 2011 w F.Mondeo 1,8TD. Pytałem już na odpowiednich do modelu forach ale odpowiedzi albo nie było, albo były "mocno przypuszczające" Dotychczas zainstalowane był filtry paliwa Filtron, a potem JC Premium. Posiadają one budowę typu: dziurki z góry i dołu wkładu. Coś takiego: http://zapodaj.net/dd165b22406d.jpg.html Jednakże ostatnio zakupiłem filtr Knecht i ma on inną budowę (brak dziurek, jedynie wolna przestrzeń przy brzegu: http://zapodaj.net/d6ccf5369d90.jpg.html Czy mogę go spokojnie zamontować? Będzie spełniał swoją rolę? Wg katalogu się zgadza (filtr Boscha podobnie wygląda), jednakże prócz budowy różni się wymiarami. Ziarno wątpliwości (a przecież wg katalogu Knecht i Bosch niby się zgadza) zasiał jeden koleś mówiąc, że skoro od góry idą przewody do- i -od filtra to ten bez dziurek większość paliwa będzie puszczał nieprzefiltrowanego po powierzchni tej osłony. Wydaje mi się że to bzdura, skoro może wpadać do filtra na wycięciu przy brzegu, ale nie jestem już pewien Z góry dzięki za odpowiedź. P.S. pomińcie odp. typu "kup se oryginał - to parę złotych przecież" Wiem, ale u mnie w okolicy w IC nie ma motorcrafta,a nie mam czasu dymać do ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jamajka Napisano 15 Września 2011 Udostępnij Napisano 15 Września 2011 :-) Panowie w Knechcie chyba mają głowy na karku więc będzie działał. A tak na poważnie - olej wchodzi przez środkową część filtra i wychodzi dookoła (lub odwrotnie) w obu filtrach. Nie ma możliwości puszczania jakiegoś oleju bokiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.