Skocz do zawartości

joshua79

użytkownik
  • Liczba zawartości

    467
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O joshua79

  • Urodziny 09.09.1979

Profile Information

  • Lokalizacja
    Wrocław

joshua79's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. Upewnij się na koniec, czy nie masz poupychanych gdzieś w bagażniku emigrantów
  2. > Miałem identyczny przypadek - winne były nowe przewody WN marki Sentech. Świec nie ruszałem, > założyłem z powrotem stare kable i był spokój. Pod wpływem ciepła wewnątrz fajki bańka > powietrzna się rozszerza i wypycha kabel ze świecy lub kabel bardzo szczelnie wchodzi w otwory > w głowicy/pokrywie a na gwincie świecy jest malutka nieszczelność i wystarczy żeby wypchnęło. I ku temu raczej bym się skłaniał. Sprawdziłem - świeca nie siedziała luźno. Wymieniłem na inną, na chwilę obecną nie wyskakuje, aczkolwiek czekam na cewkę bo zapłony wypadają nadal.
  3. Wiem, czytałem na forum v40, tyle że nie wiem czy w mojej wersji to jest do zrobienia. Te dwie cewki są nierozbieralne i nie bardzo wiem co miałbym okładać tymi koszulkami. Wiem, że w innych modelach są po 4 cewki, więc pewnie sprawa do ogarnięcia prościej z uwagi na inną ich budowę.
  4. > Przedmuchu na gwincie świecy nie ma? Hmm, dzień wcześniej wymieniałem świece i porządnie dokręcałem. Niemniej jednak wszystko możliwe, sprawdzę ten trop również
  5. Witam, Przez część ostatniej trasy V40 silnik 1,8 zaczął przerywać (wypadanie zapłonów). Podejrzenie padło na którąś z dwóch cewek (dwie obsługują cztery garnki). Do czasu zakupu nowych, w nadziei przedłużenia agonii przeczyściłem wszystko. Poprawiło się, ale nadal wypadają od czasu do czasu. Jedno co zauważyłem, to podczas pracy silnika nagle słychać "pyk" i wyskakuje fajka świecy na 2-gim cylindrze. Iskra wali jak oszalała, zakładam, chwila pracy i znów to samo. Wykluczam luz, ponieważ fajki dobrze przylegają do kanału świecy i dobrze wchodzą na samą główkę świecy. Czym to może być spowodowane?
  6. > Padł czujnik położenia wału korbowego. Czujnik wałka jak jest padnięty to objawem jet to że świeci > się check i auto nie wkręca się wyżej jak 4500obr. mechanicy to dupy i zrobili go w konia. > Przerabiałem temat na Omedze B (objawy takie same jak w Corsie) i astrze II./ Też przerabiany temat w Omedze B. Czujnik wałka rozrządu. Ale problemem nie był sam czujnik, a to że było kiepsko odizolowane termicznie jego okablowanie. Oczyszczenie styków na wtyczce, kabelek w peszel, metr izolacji i problem przestał istnieć.
  7. Brak przesłanek? opinia IMiGW, opinia dendrologa, potem sąd. Wszystko zależy od samozaparcia autora i poniesione koszta są warte tego.
  8. Dla mnie z dupy wynalazkiem jest doświetlanie zakrętów. Samo rozwiązanie ok, ale po zmroku. Powinno być zatem sprzęgnięte z czujnikiem zmierzchu, a nie walić po oczach przy pełnym słońcu.
  9. Co to za brednie Ci pociska? Co znaczy "odrzucają"? Mają zasrany obowiązek przyjąć roszczenie i wtedy dopiero na piśmie się ustosunkować do niego. Udaj się do jakiejś lokalnej firmy zajmującej się dochodzeniem odszkodowań. My mieliśmy już kilka takich przypadków. Udało się odzyskać kasę. To, że nie było jakiegoś huraganu tylko normalne warunki pogodowe działa na Twoją korzyść. Opinia z IMiGW o warunkach w tym dniu plus dobry pełnomocnik i nie spuszczą Cię na drzewo.
  10. > Nie nie nie nie nie. Napisałeś że 30zł to 'kosmiczna cena' za olej syntetyczny, no to słucham. Może inaczej - 30 pln za olej o lepkości 5w40 to wygórowana cena, za syntetyk nie.
  11. > A wtryski w CR czymś się smaruje? > Bo z tego co się czyta,to też roboty czasem przy tym i komplikaccji,podczas wyjmowania wtryskiwaczy Smaruje się specjalną pastą.
  12. Z tego co pamiętam zawsze tak jest na wiosnę, a ma to związek z zakończeniem sezonu grzewczego. Mniejszy popyt na OO, którego cena chcąc nie chcąc koreluje z ceną ON.
  13. Ehh...mea culpa - program ustawiony był na Fahrenheity - zauważyłem dopiero w trasie. W Celsjuszach oscyluje wokół 85 st. Nadal nie wiem co jest przyczyną. Jak odepnie się kostkę od sterownika dmuchawy (srebrne pudełko na pasie przednim) to się wyłącza. Jak porusza się kabelkiem przy wtyczce na termostacie to zwalnia lub także się wyłącza. Obstawiam więc problem z okablowaniem czujnika temp.
  14. > Albo jego podlaczenie... Ja tak mialem jak uszkodzilem kabel czujnika Ale czy wtedy będzie błędny pomiar np. 130 st.C, a nie brak pomiaru?
  15. Witam, od kilku dni mam ten problem w Mietku A170 CDI. Od momentu włączenia silnika, aż do jego wyłączenia. Nieważne czy po przejażdżce, czy po 2 dobach postoju. Klima wyłączona. Co może być przyczyną? Dodam, iż w odczycie z ELM327 (wiem zabawka, ale tylko to mam pod ręką) temperatura cieczy chłodzącej oscyluje non stop w okolicach 130 st.C.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.