Skocz do zawartości

krzysiekklimek

użytkownik
  • Liczba zawartości

    590
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Kończyce Małe / Cieszyn
  • Zainteresowania
    rajdy

krzysiekklimek's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/20)

0

Reputacja

  1. Szukam jakiś opon z kolcami do zabawy w zimie. Znalazłem coś takiego jak Taurus Ice 501 w wersji okolcowanej. Miał ktoś do czynienia z taką oponą? Kolce dają rade czy opona tak kijowa że nawet one nie pomagają? :D Komplet nowych w rozmiarze 205/55R16 wychodzi ledwo 800 zł więc cena mega
  2. > Dużo felg już kupowałem i nigdy żadnych papierków homologacyjnych nie było. Wszystko co niezbędne > jest wybite na tyle felgi. > Czy przypadkiem ten Technicky Prukaz to nie jest coś podobnego jak we Włoszech i dotyczy całego > koła (felga + opona)? Tak, jest to coś podobnego. Zapisuje się w nim informacje nt modyfikacji w aucie głównie w zawieszeniu, układzie jezdnym i silniku. Tak więc w przypadku montażu felgi i opon o nieoryginalnych rozmiarach należy zamieścić odpowiednią informację w tym dokumencie
  3. sprzedam: - silnik 1.6 16V (TU5JP4S) rok 2006, przebieg 52 tysiące mil, stan bdb, słupek z alternatorem i kolektorem wydechowym za 950 zł - chłodnica z wentylatorem oryginalne, w stu procentach sprawne 250 zł - skrzynia 750 zł z półosiami 150 zł/szt - drzwi prawe kolor czarny, bez rys wgnieceń itp 180 zł - klapa dolna tył 80 zł - lusterko prawe 30 zł - napinacze pasów bezpieczeństwa z wersji angielskiej 60 zł - lewa dokładka zderzaka 70 zł - logo VTS 60 zł - airbagi angliki 120 zł i kilka innych pierdółek potrzebujesz coś - pisz pw lub dzwoń 789 099 464
  4. Witam, temat następujący. Czy kupując w Polsce nowe felgi otrzymuje się do nich jakieś certyfikaty/atesty, dopuszczające ich do użytku na publicznych drogach? Mój czeski znajomy chce kupić w Polsce felgi (konkretnie alumki firmy 3sdm więc chyba jakaś chińszczyzna ) i pyta czy u nas kupując felgi otrzymuje się jakieś dokumenty potwierdzające to, że mogą one być legalnie używane na drogach? U nich jest taki dokument jak Technicky Prukaz, w którym zapisywane są informacje o modyfikacjach w samochodzie takich jak np właśnie zmiana rozmiaru felg i aby móc je do tego dokumentu wpisać należy posiadać dokumenty o których mowa wyżej
  5. Miałem wczoraj następującą sytuację: Podczas jazdy tuż przede mną złamało się drzewo, które spadło na drogę i nie mogąc wyhamować, uderzyłem w nie. Efekt - troche pokiereszowany przód samochodu. Pogoda była kiepska bo padało i troche wiało, ale nie było wichury wyrywającej drzewa i zrywającej dachy - drzewo które się złamało było bardzo spróchniałe. Na miejsce wezwałem policję. Dzisiaj poszedłem zgłosić szkodę do zarządcy drogi (zarząd dróg powiatowych w Cieszynie), pomijając już fakt że zostałem potraktowany jak złodziej, usłyszałem że mogę sobie składać wnioski o odszkodowanie, ale i tak nic nie dostanę bo to na pewno wina wiatru i nie udowodnię im że było inaczej Niezwykle miłe babsko powiedziało że ludzie sami sobie umyślnie auta uszkadzają a potem chcą wyłudzić odszkodowanie więc oni wszystkie takie wnioski odrzucają. Jak myślicie jest szansa wywalczyć jakieś odszkodowanie czy ubezpieczyciel podobnie jak szanowna pani urzędnik stwierdzi że za złamane drzewo nie odpowiada i wyśle mnie... właśnie na drzewo?
  6. Dali taki sam. We wtorek oddałem stary aku do sklepu w którym go kupiłem, w środe przyjechał jakiś przedstawiciel firmy i od razu poinformowali mnie że mogę przyjechać po nowy bo reklamacja została pozytywnie rozpatrzona
  7. Wczoraj aku zawieziony do reklamacji, dzisiaj odebrany nowy. Stwierdzono wadę fabryczną. Ładowanie wielokrotnie sprawdzane w przeszłości, dzisiaj po założeniu nowego aku też i zawsze w normie
  8. mógłbym prosić o kod do radia? VF1C06C0524072814
  9. Oczywiście odwiozę, ale zachodze w głowe czy coś jeszcze mogloby spowodować taką sytuację? Jakaś niesprawność w instalacji elektrycznej auta? Chcę wiedzieć co posprawdzać żeby sie nie okazało że sytuacja się powtórzy bo to wcale nie aku nawalił
  10. Samochód normalnie zapalił, jade i w pewnym momencie zapaliło się kontrolka ABSu, przy następnym naciśnięciu hamulca zgasła ale w tym momencie przestały działać zegary - zostały na wartościach które pokazywały i ani w jedną ani w drugą stronę. Po kilku minutach jazdy, gdy parkowałem auto zgasło i nie chciało ponownie zapalić, nawet nie zakręci. Otwarłem maske żeby zobaczyć co się stało i usłyszałem dochodzące z akumulatora dosyć głośne syczenie/bulgotanie. Zamontowałem aku z samochodu taty - pali i jedzie bez problemu. Ponownie wsadziłem swój aku - zapalił, chwile pochodził i zgasiłem. Co to może być? Zwarcie wewnętrzne akumulatora czy coś innego typu np regulator napięcia w alternatorze itp? Nie mam czasu na dłuższe sprawdzanie bo do jutra mam gwarancję na ten aku więc będę musiał go zawieść do reklamacji ale zastanawiam się czy to na pewno on jest winien
  11. tarcze Brembo gładkie + klocek Ferodo DS Perfomance + płyn hamulcowy Motul RBF660, daje radę i przy cywilnej jeździe i przy upalaniu
  12. Dzięki. Czyli twierdzicie że jeśli przedstawię rachunki na naprawę, której wartość nie przewyższy wartości auta przed wypadkiem to wtedy przekonam TU że szkoda jednak nie była całkowitą i powinni pokryć koszty naprawy? Jeśli tak to biorę się za sprawę od tej strony
  13. > Czy koszt naprawy był niższy niż oszacowana przez TU wartość auta przed szkodą? Niewiele ponad połowa tej wartości, ale na początku procesu likwidacyjnego zadeklarowałem kasę na konto, a nie rozliczanie na podstawie rachunków
  14. > Potrzebna ci jest faktura za naprawe pojazdu. Przedstawiasz ja ubezpieczylielowi i wplaca ci > brakujaca kase. Tak to jest przy szkodzie cześciowej. Przy całkowitej chyba rachunki nikogo nie interesują
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.