swierku_ Napisano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2006 Ma ktos moze jakies fotki albo szczegolowe informacje jak poradzic sobie ze zdjeciem zbiornika. Szczerze mowiac nie zagladalem tam jeszcze jak on jest przymocowany ale zawsze latwiej zaczac jak ma sie jakies wiadomosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marus Napisano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2006 Wisi na trzech śrubach dobrze widocznych od spodu. W wyjęciu zbiornika przeszkadza linka od ręcznego więc jakoś trzeba sobie radzić. Przewody paliwowe pompki i jej zasilanie odepniesz po podniesieniu kanapy, dojście poprzez plastikową osłonę w podłodze po odsłonięciu wykładziny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swierku_ Napisano 6 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2006 dzieki za informacje, jeszcze jedno linke z recznego trzeba zdjac calkiem czy mozna ja jakos ominac ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jadoa Napisano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2006 > Ma ktos moze jakies fotki albo szczegolowe informacje jak poradzic > sobie ze zdjeciem zbiornika. Szczerze mowiac nie zagladalem tam > jeszcze jak on jest przymocowany ale zawsze latwiej zaczac jak > ma sie jakies wiadomosci. Zamontowany jest w 3 punktach- 1 z przodu i 2 z tyłu.Najpierw należy odłączyć wtyczki od pompy paliwa i wskaźnika poziomu.Klapa jest pod kanapą tylną. Należy także odłączyć przewody paliwowe, a przy tym ich nie pomylić.Przy tej operacji zawsze poleci trochę paliwa. Następnie od dołu należy odłączyć linkę ręcznego.Jeżeli zbiornik jest pusty, to możemy poluzować opaski i odłączyć przewód zalewowy i odpowietrzający. Jeżeli mamy wersję z pochłaniaczem oparów, to od strony prawej musimy odłączyć 2 cienkie przewody. Teraz odkręcamy 3 śruby i mamy zbiornik wyjęty. Przy montażu najtrudniej jest założyć linkę ręcznego, ale w sumie fraszka, jeśli ma się kanał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jadoa Napisano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2006 > od strony prawej musimy odłączyć 2 cienkie przewody. Sorry- oczywiście 3 przewody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swierku_ Napisano 6 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2006 tojuz wszystko wiem dzieki wielkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jadoa Napisano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2006 > tojuz wszystko wiem dzieki wielkie. Masz tu jeszcze schemat ręcznego.Najlepiej odłączyć tą długą linkę od dźwigni, ale potem trzeba regulować hamulec.Zaznacz sobie gdzie była nakrętka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.