lefff Napisano 30 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2011 jezdzil ktos ta nowa wersja CBF1000? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekd Napisano 30 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2011 > jezdzil ktos ta nowa wersja CBF1000? Jeździłem przez parę dni. Co chcesz wiedzieć? A, i przeczytaj TO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 30 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2011 > Jeździłem przez parę dni. Co chcesz wiedzieć? > A, i przeczytaj TO szukam obiektywnej oceny bo w akceptowalnej dla mnie kasie moge wyrwac rocznik 2010 .... w artykule z linki pisza, ze wczesnie wymieka zawias ... i to chyba dla mnie decydujacy argument na nie, czasami lubie pocisnac po zakretach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekd Napisano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2011 > szukam obiektywnej oceny bo w akceptowalnej dla mnie kasie moge wyrwac rocznik 2010 .... w artykule > z linki pisza, ze wczesnie wymieka zawias ... i to chyba dla mnie decydujacy argument na nie, > czasami lubie pocisnac po zakretach To co w linku pisałem ja. CBF1000 faktycznie dość kanapowata jest. Przy spokojnej jeździe jest ok. Jak chcesz naprawdę sportowo tym latać, to średnio to widzę. Trzeba byłoby na pewno popracować nad przednim zawieszeniem. Jakby co, pytaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 1 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2011 > To co w linku pisałem ja. CBF1000 faktycznie dość kanapowata jest. Przy spokojnej jeździe jest ok. > Jak chcesz naprawdę sportowo tym latać, to średnio to widzę. Trzeba byłoby na pewno popracować > nad przednim zawieszeniem. > Jakby co, pytaj. no to odpada, widze, ze przod ma standard a nie upside down .... hmm ... szukam czegos czym polece w trase ale i da sie ostro po winklach polatach a tutaj chyba CBF1000 wymieknie ....... chyba jednak poszukam CB1000R, tym jezdzilem i IMO jest zajefajne ale ciezko znalezc w dobrej cenie ... w sumie w hornecie brakuje mi glownie momentu i dolu wiec CB1000R sie chyba sprawdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekd Napisano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2011 > no to odpada, widze, ze przod ma standard a nie upside down .... hmm ... szukam czegos czym polece > w trase ale i da sie ostro po winklach polatach a tutaj chyba CBF1000 wymieknie ....... > chyba jednak poszukam CB1000R, tym jezdzilem i IMO jest zajefajne ale ciezko znalezc w dobrej cenie Polecam VFR800. Nie ma upside down (nie jest to wcale konieczność), daje radę i na trasie i w winklach. Miałem to co w podpisie przez długi czas, jeździłem też 800v-tec. na prawdę polecam. CB1000R jest super, ale nie ma owiewek, co przy przelotach turystycznych może męczyć znacznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 1 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2011 > Polecam VFR800. Nie ma upside down (nie jest to wcale konieczność), daje radę i na trasie i w > winklach. Miałem to co w podpisie przez długi czas, jeździłem też 800v-tec. na prawdę polecam. > CB1000R jest super, ale nie ma owiewek, co przy przelotach turystycznych może męczyć znacznie. VFR800 mi sie nie podoba, nie odpowiada mi pozycja poza tym to ciezka krowa. Hornetem latam w trasy z mala szybka i daje rade wiec i na CB1000R dam rade. Idealem by bylo cos w stylu Z1000SX ale Honda chyba jeszcze dlugo nie zmadrzeje a Kawa ma strasznie ujowy serwis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekd Napisano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2011 > VFR800 mi sie nie podoba, nie odpowiada mi pozycja poza tym to ciezka krowa. Ok, o gustach się nie dyskutuje. Moto ma się podobać. Co do masy polemizowałbym, ale skoro się nie podoba to temat zamknięty :D > Hornetem latam w trasy z mala szybka i daje rade wiec i na CB1000R dam rade. Idealem by bylo cos w > stylu Z1000SX ale Honda chyba jeszcze dlugo nie zmadrzeje a Kawa ma strasznie ujowy serwis Może duży Fazer od Yamahy? Ma regulację zawieszenia itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 1 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2011 > Ok, o gustach się nie dyskutuje. Moto ma się podobać. > Co do masy polemizowałbym, ale skoro się nie podoba to temat zamknięty :D > Może duży Fazer od Yamahy? Ma regulację zawieszenia itd. duzy fazer tez nie ma dolu .... jedyny z tej klasy, ktory idzie wylacznie gora ... juz predzej bym Suzuki Bandita 1250 kupil ..... poszukam, moze cos sie znajdzie, dorzuce jeszcze do listy CB1300, ciezkie, krowiaste ale fajna lokomotywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekd Napisano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2011 > duzy fazer tez nie ma dolu .... jedyny z tej klasy, ktory idzie wylacznie gora ... juz predzej bym > Suzuki Bandita 1250 kupil ..... > poszukam, moze cos sie znajdzie, dorzuce jeszcze do listy CB1300, ciezkie, krowiaste ale fajna No to zdecyduj się czy chcesz ciężkie, czy nie. Bo jeśli chcesz iść w lokomotywy to Kawa ZXR1200 piękna jest > lokomotywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 1 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2011 > No to zdecyduj się czy chcesz ciężkie, czy nie. > Bo jeśli chcesz iść w lokomotywy to Kawa ZXR1200 piękna jest > > lokomotywa najchetniej CB1000R ale poniewaz musze obraca sie w uzywkach to trzymanie sie jednego modelu to glupota ......... ech, zeby czlowiek mial wiecej kasy to bym sobie zapodal VFR1200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekd Napisano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2011 > najchetniej CB1000R ale poniewaz musze obraca sie w uzywkach to trzymanie sie jednego modelu to > glupota ......... Taka niestety rzeczywistość > ech, zeby czlowiek mial wiecej kasy to bym sobie zapodal VFR1200 Do turystyki tak, na winkle i miasto zdecydowanie nie. To jest dopiero ciężka krowa.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 1 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2011 > Taka niestety rzeczywistość > Do turystyki tak, na winkle i miasto zdecydowanie nie. To jest dopiero ciężka krowa.... wiesz .... wtedy hornet by zostal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pucek250 Napisano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2011 > duzy fazer tez nie ma dolu .... Właśnie jak to jest? Słyszałem opinie, że Fazer 1000 fajnie ciągnie od dołu, ale FZ1 już pod tym względem ma skopaną charakterystykę i "nie ma dołu" Prawda to? > dorzuce jeszcze do listy CB1300, ciezkie, krowiaste ale fajna > lokomotywa Kolega to zakupił po XX i ponoć zawias baardzo fajny, ale jemu brakuje 6 biegu i owiewek - chłop lubi bardzo szybkie przelotówki (zostało mu po Cbr XX) Mimo to bardzo ją chwali i mówi, że pierońsko wygodne moto i gigantyczny moment obrotowy Swoją drogą ma dziewiczą sztukę (szukał jej 8 miesięcy) jakbyś był zainteresowany to daj znać... Chociaż nie jest wystawiona, ale ostatnio często wspomina o Hayabusie oraz K1200S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 1 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2011 > Właśnie jak to jest? Słyszałem opinie, że Fazer 1000 fajnie ciągnie od dołu, ale FZ1 już pod tym > względem ma skopaną charakterystykę i "nie ma dołu" Prawda to? > Kolega to zakupił po XX i ponoć zawias baardzo fajny, ale jemu brakuje 6 biegu i owiewek - chłop > lubi bardzo szybkie przelotówki (zostało mu po Cbr XX) Mimo to bardzo ją chwali i mówi, że > pierońsko wygodne moto i gigantyczny moment obrotowy > Swoją drogą ma dziewiczą sztukę (szukał jej 8 miesięcy) jakbyś był zainteresowany to daj znać... > Chociaż nie jest wystawiona, ale ostatnio często wspomina o Hayabusie oraz K1200S Tyyyy, ale jest wersja Cb1300 z polowiewka .... idiotyzmem jest to, ze do CB1300 NIE MA STELAZU POD KUFRY BOCZNE ... to jest dopiero dramat o wlasnie, musze popatrzec na K1200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 3 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2011 > Taka niestety rzeczywistość > Do turystyki tak, na winkle i miasto zdecydowanie nie. To jest dopiero ciężka krowa.... VFR1200 objezdzales? bo sie pokazala sztuka z przebiegiem 17 kkm z 2009roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekd Napisano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 > VFR1200 objezdzales? bo sie pokazala sztuka z przebiegiem 17 kkm z 2009roku Tak zarówno ze skrzynią normalną jak i dwusprzęgłową. Jakby co, pytaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 4 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 > Tak zarówno ze skrzynią normalną jak i dwusprzęgłową. > Jakby co, pytaj. jak sie tym smiga? bardzo czuje sie wage? jak oddaje moc i moment? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekd Napisano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 > jak sie tym smiga? bardzo czuje sie wage? jak oddaje moc i moment? Generalnie dopracowany motocykl. Jeździ się przyjemnie, sensowna pozycja. Jak dla mnie motocykl za szeroki na wysokości podnóżków. Masę czuje się tylko przy szybkiej zmianie kierunków. Silnik ciągnie bardzo dobrze ale chyba jest tam lekkie załamanie mocy na początku. przy ok 5 krpm otwiera się jakiś zawór w tłumiku i jedzie troszkę dynamiczniej, ale nie ma mowy o nagłym szarpnięciu. Ogólnie silnik mocny potwornie i odwinięcie na wyjściu z zakrętu daje rewelacyjne odczucie. Mnie najbardziej wkurzały: - masa - marne czucie przedniego koła - długi skok dźwigni zmiany biegów - mało precyzyjna skrzynia (jakby była zaprojektowana pod podwójne sprzęgło ) - napęd wałem (zawieszenie zauważalnie się usztywnia i na nierównościach jest nieprzyjemnie) Szkoda, że we wskaźnikach zabrakło np informacji o zużyciu paliwa. możesz poczytać tu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 4 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 > Generalnie dopracowany motocykl. Jeździ się przyjemnie, sensowna pozycja. Jak dla mnie motocykl za > szeroki na wysokości podnóżków. Masę czuje się tylko przy szybkiej zmianie kierunków. Silnik > ciągnie bardzo dobrze ale chyba jest tam lekkie załamanie mocy na początku. przy ok 5 krpm > otwiera się jakiś zawór w tłumiku i jedzie troszkę dynamiczniej, ale nie ma mowy o nagłym > szarpnięciu. Ogólnie silnik mocny potwornie i odwinięcie na wyjściu z zakrętu daje rewelacyjne > odczucie. > Mnie najbardziej wkurzały: > - masa > - marne czucie przedniego koła > - długi skok dźwigni zmiany biegów > - mało precyzyjna skrzynia (jakby była zaprojektowana pod podwójne sprzęgło ) > - napęd wałem (zawieszenie zauważalnie się usztywnia i na nierównościach jest nieprzyjemnie) > Szkoda, że we wskaźnikach zabrakło np informacji o zużyciu paliwa. > możesz poczytać tu dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 > o wlasnie, musze popatrzec na K1200 o właśnie 1200 nie jeżdziłem, ale K1300S tak maszyna poprostu ideal przejedź się to już nie będziesz chciał nic innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 5 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 > o właśnie > 1200 nie jeżdziłem, ale K1300S tak > maszyna poprostu ideal > przejedź się to już nie będziesz chciał nic innego patrzylem, nie moja polka cenowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 > patrzylem, nie moja polka cenowa ja w tym sensie, ze jeśli 1200 jeżdzi podobnie, to też może być ok powodzenia w poszukiwaniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 5 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2011 > ja w tym sensie, ze jeśli 1200 jeżdzi podobnie, to też może być ok > powodzenia w poszukiwaniach w miare świeże K1200 tez za wysoko stoja .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.