raja Napisano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 Witam, mam probolemy z Uno z 1997 roku. Silnik nie odpala jak sie nagrzeje i nie trzyma niskich obrotów. Silnik ma LPG ale na benzynie tez jest lipa. Iskra z cewki jest i zasilanie do modułu raczej dochodzi, bo jak odłączam to silnik gaśnie (musze jeszcze zmierzyć miernikiem, czy tam ma byc 12v czy mniej ?). Z tego co się orientowałem to przyczyny moga być 2: moduł w aparacie, czujnik hallotronowy w aparacie zapł. Ufo jest nie szczelne, ale po zaciśnięciu rurek, nadal auto szarpie i nie pali na ciepłym. Pytanie jak zdiagnozować czy to hall czy moduł ??? Jak się podpiac do tego ustrojstwa komputerem ?? Znalazłem przy kompie pod schowkiem wtyczkę gdzie sa tylko dwa kable ...?! Czy za pomoca przejściówki mozna się połaćzyć z Uno przy pomocy ELM 327 ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 >Mechanika samochodowa, naprawa i wymiana tłumików, spawanie. Marki pod Warszawą. gg- 4640201.ZAPRASZAM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 objawy które opisujesz to typowe dla modułu. Zastosuj test mokrej szmaty, a będziesz wszystko wiedział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raja Napisano 29 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2011 Dzięki za pomoc. Moduł tak się grzał że nie można było dotknąć do radiatora goła reką, więc go wymieniłem. Test mokrej szmaty pomógł odpalic gorący silnik. Wymieniłem także tzw. "ufo" bo było nie szczelne. Problem w tym że jak zgaszę nagrzany silnik i poczekam ok. 10 minut, to samochód nie chce odpalić ... Pomożecie, bo już mi ręce opadają ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.